Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tengami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nyamyam

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nyamyam

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Tengami είναι από τα παιχνίδια που, με την πρώτη ματιά, κάποιος τα χαρακτηρίζει ως μοναδικά και αυτό γιατί πράγματι τέτοιες υλοποιήσεις ιδεών συναντώνται πολύ σπάνια στη βιομηχανία του gaming. O κόσμος του παιχνιδιού είναι ένα τεράστιο βιβλίο, το οποίο οι παίκτες καλούνται να εξερευνήσουν όχι απλά ξεφυλλίζοντάς το αλλά και σέρνοντας πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά κάποια από τα κομμάτια του, σαν να πρόκειται για τα γνωστά, πολύχρωμα, όμορφα σχεδιασμένα, «τρισδιάστατα» βιβλία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις νεαρές ηλικίες.



Πρωταγωνιστής ένας Samurai, ο οποίος είναι και αυτός δημιουργημένος από χαρτί, όπως οτιδήποτε στο παιχνίδι και για το λόγο αυτό διαθέτει μονάχα προφίλ και όχι μπρος και πίσω όψεις. Σκοπός του είναι να βρει τα χαμένα «άνθη» τα οποία θα ξαναδώσουν ζωή στο σχεδόν μαραμένο δέντρο κερασιάς που στοιχειώνει την αυλή του. Δεν διαθέτει όπλα, ούτε πανοπλίες, ούτε και ειδικές ενδυμασίες. Έχει όμως φυσική κατάσταση η οποία του επιτρέπει να διασχίζει με άνεση μεγάλες εκτάσεις σε μικρό χρονικό διάστημα, να ανεβοκατεβαίνει σκάλες με περισσή ευκολία, ενώ διαθέτει και ικανότητες ναυσιπλοΐας που θα του επιτρέψουν να μετακινείται με το πλοιάριό του, όπου και όποτε αυτό απαιτείται.
Η αισθητικός τομέας είναι ένα κομμάτι του παιχνιδιού όπου επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά η φράση «τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια».
Η επίλυση γρίφων είναι το βασικό συστατικό του gameplay. Τις περισσότερες φορές ο πρωταγωνιστής θα χρειαστεί να δημιουργήσει το κατάλληλο μονοπάτι προκειμένου να βρεθεί στο απαραίτητο σημείο μετακινώντας τμήματα της σελίδας προς διάφορες κατευθύνσεις, ενώ με τη συγκεκριμένη τεχνική θα μπορέσει να αποκαλύπτει και διάφορα «μυστικά» όπως για παράδειγμα το σημείο όπου έχει αγκυροβολήσει το πλοιάριό του. Δεν θα υπάρξει κάποιος γρίφος ο οποίος θα δυσκολέψει τους παίκτες, δεν υπάρχει οτιδήποτε που θα τους αναγκάσει να κολλήσουν επί ώρες σε κάποιο σημείο μη μπορώντας να βρουν την απάντηση. Γενικά η πρόκληση απουσιάζει από το Tengami και αυτό δείχνει ότι σκοπός της ομάδας ανάπτυξης ήταν απλά να προσφέρει μια ολιγόωρη ευχάριστη εμπειρία σε όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν με τον τίτλο. Ακόμα, το backtracking υπάρχει σε αρκετά σημεία και η υλοποίηση του έχει γίνει με το σωστό τρόπο, μιας και δεν καθυστερεί την εξέλιξη του gameplay.



Η αισθητικός τομέας είναι ένα κομμάτι του παιχνιδιού όπου επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά η φράση «τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια». Πραγματικά η Nyamyam έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο πάντρεμα των paper style γραφικών με τη μουσική επένδυση, ή μάλλον τις ευχάριστες μελωδίες που χαϊδεύουν γλυκά τα αυτιά των παικτών και κάνουν το μυαλό τους να ταξιδέψει νοερά σε πολύ μακρινές εποχές, τότε που η λέξη τεχνολογία ακόμα δεν είχα ανακαλυφθεί και κυριαρχούσαν ο ρομαντισμός και η αγνότητα της ψυχής και της σκέψης. Ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι ένα σημείο που χρήζει επίσης ιδιαίτερης αναφοράς. Πρώτα απ’ όλα, από την πρώτη επαφή φαίνεται ότι το Tengami είναι απολύτως προσαρμοσμένο στο GamePad του Wii U, μιας και ο χειρισμός πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο μέσω του stylus, πατώντας στο σημείο της οθόνης που οι παίκτες επιθυμούν να μετακινήσουν τον πρωταγωνιστή. Δεν υπάρχει η οποιαδήποτε δυνατότητα χειρισμού μέσω των αναλογικών ή των ψηφιακών χειριστηρίων και όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, εάν κάποιος δεν θέλει να παίζει με το βλέμμα του ping pong μεταξύ τηλεόρασης και gamepad θα πρέπει πολύ απλά να προτιμήσει το off TV play.



Η τιμή του Tengami είναι μεν υψηλή για τις σχεδόν 3 ώρες διασκέδασης που θα προσφέρει σε όσους αποφασίσουν να το αγοράσουν, όμως αν κάποιος τοποθετήσει την αισθητική του παιχνιδιού και την ποιότητα στον απέναντι δίσκο της ζυγαριάς τότε θα καταλάβει ότι υπάρχει μια απόλυτη ισορροπία μεταξύ αυτών. Ο τρόπος με τον οποίο έχει υλοποιηθεί το gameplay μέσω των touch controls και του gamepad θα πρέπει να αποτελέσει μάθημα για όλα τα μεγάλα studios και γιατί όχι ακόμα και για την ίδια τη Nintendo. Τώρα λοιπόν που ο καιρός είναι μουντός και προσφέρεται για βούλιαγμα στον καναπέ αρπάξτε στο ένα χέρι το GamePad του Wii U, στο άλλο το stylus και δώστε στον εαυτό σας μια ευκαιρία να περάσετε ένα ποιοτικό και ευχάριστο απόγευμα απολαμβάνοντας έναν τίτλο που η Nyamyam δημιούργησε με ιδιαίτερο μεράκι.


 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Υψηλή αισθητική
  • Υπέροχες μελωδίες
  • Πρωτότυπο gameplay
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Υψηλή τιμή σε σχέση με τα άλλα formats
  • Έλλειψη πρόκλησης
  • Πολύ εύκολοι γρίφοι
  • Μηδενικό replayability
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • F1_Madness
    • Ψάχνοντας στο web βρήκα μερικά βιντεάκια και πραγματικά απορροφήθηκα από την καταπληκτική μουσική. Εύγε για την επιλογή του παιχνιδιού για review.

    • Nigredo
    • Πληροφοριακα το OST του παιχνιδιου το εχει γραψει ο David Wise (DKC series και πολλα αλλα παιχνιδια της Rare) και οντως ειναι παρα πολυ καλο... Οπτικοακουστικα το παιχνιδι ειναι πολυ ενδιαφερον. Τωρα το gameplay ειναι αλλη ιστορια, αλλα σε καλη τιμη δε θα ειναι ασχημο.

*