Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tetrobot and Co

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Swing Swing Submarine

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Swing Swing Submarine

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Tetrobot and Co αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο του Blocks that Matter και όπως ο προκάτοχός του, φιλοδοξεί να στοιχειώσει ευχάριστα το μυαλό των παικτών μέσω των puzzles τα οποία αυτοί καλούνται να λύσουν. Το σενάριο είναι αρκετά απλό. Η Maya είναι μία νεαρή επιστήμονας που έχει αφιερώσει τη ζωή της στη ρομποτική και βασικό αντικείμενο της εργασίας της είναι η επισκευή μεγάλων ρομπότ όπως τα Tetrobots, Watabots, Puddinbots, Lumibots, Powerbots, Turbots, Steambots και Spacebots. Μάλιστα είναι μοναδική στον τομέα της και προκειμένου να διευκολύνει τη δουλειά της έχει δημιουργήσει το Psychobot, που μοιάζει πολύ με ανθρώπινο μάτι και έχει τη δυνατότητα να γλιστράει ανάμεσα στα κυκλώματα των μεγάλων ρομπότ για να τα επισκευάσει.



Η καθημερινότητά της δεν είναι απλή και μέσα από το εν λόγω παιχνίδι θα αναλάβει την πρωτοβουλία να ξεναγήσει τους παίκτες στις δυσκολίες της δουλειάς της. Το Tetrobot & Co είναι χωρισμένο σε διαφορετικούς κόσμους, ή καλύτερα ρομπότ τα οποία αποτελούνται από επίπεδα. Σε κάθε ένα από αυτά βασικός σκοπός είναι το Phychobot να φτάσει στην έξοδο. Το κάθε επίπεδο με τη σειρά του είναι χωρισμένο σε δωμάτια και η μετακινήσεις ανάμεσα σε αυτά γίνονται μέσω ενός συστήματος σωληνώσεων το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις έχει υποστεί βλάβες τις οποίες το Psychobot θα πρέπει να πρώτα να επισκευάσει για να είναι δυνατό να προχωρήσει παρακάτω. Η χρήση υλικών που βρίσκονται διάσπαρτα στα επίπεδα όπως ξύλο, σίδερο, άμμος και άλλα αποτελούν σημαντική βοήθεια για την ολοκλήρωση των διαφόρων tasks και subtasks, με βασικότερο από αυτά την εύρεση των λεγόμενων χρυσών memory fragments. Τρία από αυτά βρίσκονται σε κάθε επίπεδο και οι παίκτες θα πρέπει στις περισσότερες των περιπτώσεων να στύψουν το μυαλό τους εάν θέλουν να αποκτήσουν όλες τις τριάδες. Σε κάθε περίπτωση η συμπλήρωσή τους θα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες όσον αφορά τα ρομπότ που επισκευάζονται.
Αυτό το οποίο αποτελεί τον πραγματικό εχθρό είναι το περιβάλλον και η ομάδα ανάπτυξης γνωρίζει πολύ καλά την τεχνική που λέει ότι για να κρύψεις καλύτερα αυτό το οποίο θέλεις τοποθέτησέ το σε φανερό σημείο.
Ο χρόνος δεν αποτελεί αντίπαλο στο Tetrobot and Co, ούτε υπάρχει περιορισμός στις διαθέσιμες κινήσεις. Αυτό το οποίο αποτελεί τον πραγματικό εχθρό είναι το περιβάλλον και η ομάδα ανάπτυξης γνωρίζει πολύ καλά την τεχνική που λέει ότι για να κρύψεις καλύτερα αυτό το οποίο θέλεις τοποθέτησέ το σε φανερό σημείο. Πραγματικά οι παίκτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικοί εάν θέλουν να ανακαλύψουν όλα τα «μυστικά» των ρομπότ, τα οποία αργά ή γρήγορα θα διαπιστώσουν ότι δεν είναι καθόλου κρυμμένα αλλά βρίσκονται σε κοινή θέα. Αυτό είναι ένα στοιχείο, το οποίο ανεβάζει ακόμα περισσότερο το βαθμό της πρόκλησης, όχι όμως και τη δυσκολία. Μιλώντας όμως περί δυσκολίας, θα πρέπει να αναφερθεί το γεγονός ότι το παιχνίδι από τη μία δεν προσφέρει απλόχερα λύσεις, από την άλλη δεν πρόκειται να βρεθεί κάποιος παραπονεμένος ότι δεν κατάφερε να βρει κάποια έξοδο η κάποιο memory fragment και για αυτό να οφείλεται σε κάτι άλλο εκτός από το ότι δεν προσπάθησε όσο έπρεπε.


Η εύρεση του σωστού τρόπου χρήσης των διαθέσιμων υλικών οδηγεί στην επίλυση πολλών γρίφων

Στο faceblox αποθηκεύονται όλες οι πληροφορίες που γίνονται διαθέσιμες όσο προχωράει το παιχνίδι. Εκεί οι παίκτες θα βρουν στοιχεία για τα διάφορα υλικά που εμφανίζονται στα επίπεδα, τα memory blocks που έχουν ξεκλειδώσει μέσω της συλλογής των memory fragments, πληροφορίες για τα ρομπότ που έχουν ήδη επισκευαστεί ή βρίσκονται σε διαδικασία επισκευής, μπορούν να ακούσουν ξανά τα μουσικά κομμάτια από τα επίπεδα που έχουν ολοκληρώσει και τέλος να δουν τη λίστα με τα achievements που έχουν κατακτήσει. Συνολικά υπάρχουν 29 achievemets όλα σχετικά με την ολοκλήρωση διαφόρων tasks στο παιχνίδι όπως η συμπλήρωση της πρώτης τριάδας από memory fragments, η 100% ολοκλήρωση του παιχνιδιού, η παρακολούθηση των credits από την αρχή έως το τέλος και πολλά άλλα τα οποία θα αποκαλύψουν όσοι αποφασίσουν να ασχοληθούν με τον τίτλο. Τα γραφικά του παιχνιδιού δεν είναι εντυπωσιακά, αλλά προσεγμένα και το κάθε τι είναι σχεδιασμένο με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Η μουσική βοηθάει στο να χαλαρώνει το μυαλό των παικτών από την προσπάθεια να βρουν τη λύση στους γρίφους και γενικά η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται ότι τα έχει καταφέρει καλά στο να προσδώσει στον τίτλο την κατάλληλη αισθητική και ατμόσφαιρα. Το animation είναι ομαλό και σε καμία περίπτωση δε θα διαπιστώσει κάποιος προβλήματα στην κίνηση του χαρακτήρα. Ένα σημείο στο οποίο θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά είναι αυτό του χειρισμού. Καταρχάς φαίνεται ότι η ομάδα ανάπτυξης δεν έκανε απλά ένα port του παιχνιδιού στο Wii U και φρόντισε να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν τα touch controls μέσω της οθόνης του GamePad. Συγκεκριμένα μέσω της χρήσης του stylus οι παίκτες μπορούν να επιλέγουν στην οθόνη του GamePad το σημείο στο οποίο θέλουν να μετακινηθεί το Psychobot, ενώ τα touch controls επεκτείνονται και στη διαχείριση των μενού του παιχνιδιού.


Προσοχή στις παγίδες

Ο ίδιος περίπου χειρισμός μπορεί να επιτευχθεί και μέσω των μοχλών και πλήκτρων του GamePad και λέμε περίπου μιας και αυτό αφορά μόνο στο gameplay και όχι στην πλοήγηση στα μενού που πραγματοποιείται μέσω touch controls. Για όσους βεβαίως δεν συμπαθούν το GamePad, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του Wii U Pro Controller, όμως αυτό θα τους στερήσει τη χαρά να δουν πως πραγματικά χρησιμεύουν σε έναν τίτλο οι λειτουργίες του gamepad, αρκεί ένα στούντιο να έχει τη διάθεση να τις εκμεταλλευτεί προκειμένου να δώσει ένα διαφορετικό στοιχείο σε κάποιο παιχνίδι.



Το Tetrobot and Co θα χαρίσει περίπου δέκα ώρες διασκέδασης σε όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν με αυτό. Ο βαθμός δυσκολίας ναι μεν αυξάνεται όσο προχωράει το παιχνίδι, όμως σε καμία περίπτωση δε φτάνει σε απαγορευτικά επίπεδα για όσους έχουν IQ κάτω από 180. Τα προβλήματα που αναμένεται να προσθέσει στο κεφάλι των παικτών είναι μάλλον πολύ ευχάριστα και πρόκειται για μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για διάλειμμα από τα ΑΑΑ franchises με σκοπό το ακόνισμα του μυαλού και την εξάσκηση της αντίληψης. Είναι διαθέσιμο μέσω του Wii U eShop και το κόστος του δεν είναι απαγορευτικό για όσους αρέσκονται σε τέτοιου είδους εμπειρίες.


 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Κλιμακούμενος βαθμός δυσκολίας
  • Βατό για όλους τους παίκτες
  • Έξυπνος σχεδιασμός επιπέδων
  • Εκμετάλλευση των Touch Controls
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Μικρή διαφοροποίηση ανάμεσα στα διάφορα tasks και subtasks
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*