Οι παίκτες χειρίζονται ένα αεροσκάφος το οποίο κινείται με υψηλή ταχύτητα στο εσωτερικό του mothership και ουσιαστικά καλούνται να αποφύγουν όλα τα εμπόδια που θα βρεθούν στο δρόμο τους, μέχρι να φτάσουν στο τέλος του κάθε επιπέδου.
Τώρα, αν ήδη αναρωτιέστε πως θα γίνει να κινείστε με μεγάλη ταχύτητα, να αποφεύγετε εμπόδια και να πυροβολείτε ταυτόχρονα, η απάντηση είναι πολύ απλή. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σημαδέψετε, και το αεροσκάφος σας θα αναλάβει όλα τα υπόλοιπα. Αν αργήσετε, το πιθανότερο είναι να χάσετε το στόχο σας, ή να μην μπορέσετε να αποφύγετε το επόμενο εμπόδιο. Αυτά τα είδη αποστολών δεν είναι η μόνη περίπτωση που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε τα όπλα σας, αφού στο τέλος κάθε «κόσμου» υπάρχει και boss fight, το οποίο πρακτικά αναγκάζει τους παίκτες να αποφεύγουν τα εχθρικά πυρά, ενώ απομνημονεύουν τα μοτίβα επίθεσης και…«πυροβολούν τα σημεία που φωτίζονται με έντονο κόκκινο».
Το The Collider 2 είναι ένα εξαιρετικό διάλειμμα, αφού είναι ένα απλό concept, το οποίο όμως εκτελείται με πολύ όμορφο τρόπο.
Κατά τα άλλα, σε κάθε επίπεδο υπάρχει το κλασικό σύστημα βαθμολόγησης, με την επίδοση να μετριέται σε αστέρια. Για το «ξεκλείδωμα» του επόμενου «κόσμου» απαιτείται ένας συγκεκριμένος αριθμός αστεριών, ενώ φυσικά δε λείπουν και τα νομίσματα που βρίσκονται διασκορπισμένα στο κάθε επίπεδο, τα οποία και λειτουργούν ως in-game currency. Με τα νομίσματα, λοιπόν, και τις ανταμοιβές από την επιτυχή ολοκλήρωση του κάθε επιπέδου, οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν καινούρια αεροσκάφη, να τα αναβαθμίσουν, αλλά και να αναβαθμίσουν τη διάρκεια των power-ups που συναντάει κανείς κατά την (όχι και τόσο χαλαρή) περιήγησή του στο mothership.Στο τέλος κάθε «κόσμου» υπάρχει και boss fight το οποίο πρακτικά αναγκάζει τους παίκτες να αποφεύγουν τα εχθρικά πυρά, ενώ απομνημονεύουν τα μοτίβα επίθεσης και…«πυροβολούν τα σημεία που φωτίζονται με έντονο κόκκινο».
Τα τελευταία μπορούν να προσφέρουν μια σειρά από χρήσιμα bonuses, όπως boost χωρίς να υπερθερμανθεί (και κατά συνέπεια να εκραγεί) ο κινητήρας του αεροσκάφους, να καταστήσουν το σκάφος άτρωτο για μικρό χρονικό διάστημα, να το κάνουν να «τραβάει» τα νομίσματα από μεγάλη ακτίνα, αλλά και να διπλασιάζουν το σκορ. Το τελευταίο ουσιαστικά χρησιμεύει στο survival mode, όπου και οι παίκτες ξεκινούν ένα ατέρμον επίπεδο σταδιακά αυξανόμενης δυσκολίας με στόχο την επίτευξη του μεγαλύτερου σκορ – με τα leaderboards να «μηδενίζονται» ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να επιβραβεύουν τον καθένα ανάλογα με τη θέση που κατάφερε. Τα γραφικά είναι ευχάριστα, χωρίς να προκαλούν ρίγη συγκίνησης, ενώ ο ήχος θα μπορούσε να είναι σαφώς καλύτερος, ή έστω πιο προσεγμένος. Τα χρώματα και η αισθητική είναι οικεία, ενώ η αίσθηση της ταχύτητας αποτυπώνεται με ιδιαίτερη επιτυχία, ανεξαρτήτως της οπτικής που θα επιλεγεί. Η τελευταία μπορεί να αλλάξει ανάμεσα σε πρώτο και τρίτο πρόσωπο (με 2 διαφορετικά επίπεδα zoom), με το πρώτο να αποδεικνύεται σαφώς πιο βολικό (και αποτελεσματικό). Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ενώ ένας τίτλος σαν το “The Collider 2” προϊδεάζει πως είναι φτιαγμένος για gamepad, αποδεικνύεται πως το mouse είναι σαφώς καλύτερο, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως υπάρχει και υποστήριξη VR.
Το The Collider 2 είναι ένα εξαιρετικό διάλειμμα, αφού είναι ένα απλό concept, το οποίο όμως εκτελείται με πολύ όμορφο τρόπο. Δεδομένης της ταχύτητας και του ίδιου του είδους του, η πολύωρη ενασχόληση με τον τίτλο μάλλον θα κουράσει, αφού η ταχύτατη εναλλαγή των εικόνων και ο ρόλος που παίζουν τα αντανακλαστικά του παίκτη δεν επιτρέπουν εκ των πραγμάτων περισσότερο από κάποια λεπτά. Ατοπήματα υπάρχουν, σίγουρα, όπως για παράδειγμα ο τρόπος που περιορίζεται η πρόοδος αφού δεν μπορεί κάποιος να παίξει το επόμενο επίπεδο αν δεν ολοκληρώσει το τρέχον, αλλά δεν επηρεάζουν σημαντικό το τελικό αποτέλεσμα. Ως έχει, το The Collider 2 είναι απλό, γρήγορο και διασκεδαστικό. Και είναι δύσκολο κανείς να ζητήσει κάτι περισσότερο από αυτό.
Ότι πρέπει για ζαλάδα και πονοκέφαλο όπως βλέπω.