Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WRC 5 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    BigBen Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WRC 5
    • 3+ pegi 3+
      • 6.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (2)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.wrcthegame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι από τη φύση του, ένα από τα πιο δύσκολα, αλλά και συνάμα ελκυστικά είδη σπορ που υπάρχουν στον κόσμο. Το WRC, ή γενικότερα το rallysport, η κατηγορία όπου στόχος είναι η ταχύτερη διέλευση από μια διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, συγκαταλέγεται στην κορυφή του είδους. Μόνο ελάχιστοι οδηγοί, προικισμένοι με φυσικό ταλέντο και μειωμένη αίσθηση κινδύνου μπορούν να επιτύχουν και να ολοκληρώσουν έστω μια από αυτές τις διαδρομές με τα αυτοκίνητα-τέρατα ιπποδύναμης και ταχύτητας που διαθέτουν. Η μεταφορά τέτοιου είδους παιχνιδιών, βασισμένων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC), είναι εκ των πραγμάτων πολύ δύσκολη. Θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτούς που θα αγοράσουν τέτοιους τίτλους για να περάσουν την ώρα τους διασκεδάζοντας και στους σκληροπυρηνικούς που προσπαθούν να βρουν σε αυτά τα παιχνίδια απόλυτους εξομοιωτές των αθλημάτων που παρακολουθούν.



Στα περίπου 20 χρόνια που δημιουργούνται παιχνίδια που αφορούν το πρωτάθλημα ράλι, ελάχιστα είναι αυτά που έχουν καταφέρει να πλησιάσουν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε arcade και simulation. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η ιστορική σειρά με το όνομα του Colin McRae, καθώς και το θρυλικό Richard Burns Rally. Τα επίσημα όμως παιχνίδια της σειράς, που ξεκίνησαν από το 2000 μέχρι το 2005 υπό την αιγίδα της Sony και από το 2010 μέχρι το 2013 υπό αυτή της Milestone, δεν αιχμαλώτισαν σχεδόν ποτέ με την ποιότητα τους. Φέτος ήρθε η σειρά της γαλλικής Kylotonn Games να δοκιμάσει την τύχη της σε αυτήν την κατηγορία και το αποτέλεσμά της είναι ίσως το πιο αμφιλεγόμενο από όλα τα προηγούμενα της σειράς των επίσημων παιχνιδιών WRC.
Οι στενές στροφές της Κορσικής, οι λασπωμένες ειδικές της Ουαλίας, η απόλυτη πρόκληση των δρόμων του Μονακό και πάνω απ' όλα οι ευθείες και τα άλματα της Φινλανδίας δίνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική τόσο του πρωταθλήματος, όσο και του παιχνιδιού.
Οι Γάλλοι είχαν στη διάθεση τους, για πρώτη φορά, κονσόλες νέας γενιάς (PS4, Xbox One), αλλά φαίνεται πως επηρεάστηκαν από τις απαιτήσεις της Big Ben, που ήθελε να μην ασχοληθεί με συστήματα προηγούμενης γενιάς, αλλά και να σιγουρέψει την ποιότητα του τίτλου μετά από έναν χρόνο απουσίας. Μετά από ένα πολύ όμορφο εισαγωγικό βίντεο, ο παίκτης έχει 4 επιλογές για να ξεκινήσει την καριέρα του: να τρέξει μια ειδική διαδρομή, ένα ολόκληρο ράλι του πρωταθλήματος, να αρχίσει την καριέρα του από τις χαμηλότερες βαθμίδες με στόχο τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς και να δοκιμάσει τις δυνάμεις του με άλλους παίκτες στο multiplayer. Οι επιλογές είναι αρκετά απλές και εύκολα διαθέσιμες από το όμορφο κεντρικό μενού, αλλά το ζήτημα είναι αλλού.


Οι επιλογές είναι αρκετά απλές και εύκολα διαθέσιμες από το όμορφο κεντρικό μενού, αλλά το ζήτημα είναι αλλού.

Πριν ξεκινήσει οτιδήποτε ο παίκτης θα κληθεί να κάνει μια μικρή διαδρομή σε καθορισμένο χρόνο και με συγκεκριμένο τρόπο. Η πορεία του σε αυτήν την διαδρομή θα καθορίσει τα assists και την δυσκολία του παιχνιδιού, εκτός αν θελήσει να την επαναλάβει. Μόνο που αν δεν το κάνει και επιβεβαιώσει τις ρυθμίσεις, θα πρέπει να ζήσει με αυτές για όλο το παιχνίδι. Έτσι ο πιο αρχάριος μπορεί να βρεθεί να οδηγεί με χειροκίνητο κιβώτιο και συμπλέκτη, ενώ ο πιο πεπειραμένος με βοήθεια στο φρένο και στο τιμόνι, εξαιτίας ενός λάθους. Στην περίπτωση όμως που βρεθεί το σωστό σετ ρυθμίσεων, έστω και από λάθος, το παιχνίδι θα αρχίσει να ανταποδίδει σε μεγάλο βαθμό. Παρότι οι ειδικές είναι μόλις 6 για κάθε ένα από ράλι, ως αποτέλεσμα της επιθυμίας της Big Ben, το μεγαλύτερο μέρος τους είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο. Μάλιστα για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, επιτυγχάνεται να δοθεί σε κάθε ράλι ξεχωριστός χαρακτήρας.
Πλέον, οι στενές στροφές της Κορσικής, οι λασπωμένες ειδικές της Ουαλίας, η απόλυτη πρόκληση των δρόμων του Μονακό και πάνω απ' όλα οι ευθείες και τα άλματα της Φινλανδίας δίνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική τόσο του πρωταθλήματος, όσο και του παιχνιδιού. Σε αυτό βοηθάει και το υπέροχο μοντέλο χειρισμού. Κάθε στροφή φαίνεται πως έχει το δικό της χαρακτήρα και πρέπει να αντιμετωπιστεί κατάλληλα, ανάλογα με το μοντέλο που ακολουθείται, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερη ελευθερία στις κινήσεις του παίκτη. Είτε θέλει να είναι επιθετικός είτε να είναι ασφαλής και να φτάσει στο τέλος, το παιχνίδι δεν θα βλάψει κανέναν, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που γινόταν σε παλαιότερες κυκλοφορίες. Η προσέγγιση που θα πάρει ευνοείται και από την παρουσία setup, με τον παίκτη να πρέπει να έχει υπόψιν του τις συνθήκες τόσο του οδοστρώματος (άμμος, χαλίκι, πάγος, χώμα και άσφαλτος οι σχετικές κατηγορίες), όσο και αυτές του καιρού, για να στήσει κατάλληλα το αυτοκίνητο του.


Κάθε στροφή φαίνεται πως έχει το δικό της χαρακτήρα και πρέπει να αντιμετωπιστεί κατάλληλα, ανάλογα με το μοντέλο που ακολουθείται, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερη ελευθερία στις κινήσεις του παίκτη.

Επιπλέον, η ΑΙ είναι εξαιρετική και οι χρόνοι που γράφονται από τους αντιπάλους είναι ρεαλιστικοί, ενώ στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, οι ελπίδες για διάκριση απαιτούν συγκέντρωση και καίρια ανακλαστικά, χαρίζοντας έτσι στον τίτλο μια, ιδανική και δυσεύρετη σε αυτό το είδος, ισορροπία. Κάτι τέτοιο ισχύει και για το gameplay του παιχνιδιού, καθώς έχει απεικονιστεί πολύ καλά όλο το περιβάλλον ενός ράλι, από τα service park μέχρι τους θεατές στις ειδικές, οι οποίοι ανάβουν φωτιές και χτυπάνε κόρνες όταν περνούν από μπροστά τους τα αυτοκίνητα. Αν κάτι υστερεί στον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού, αυτά είναι τα γραφικά και ο ήχος. Κάθε επαφή, από την πιο ανεπαίσθητη, μέχρι την πιο σφοδρή, φαίνεται πως έχει το ίδιο αποτέλεσμα στις λαμαρίνες του αυτοκινήτου, τη στιγμή που εκτός από το αυτοκίνητο όλα τα υπόλοιπα μένουν σαν κολλημένα στη θέση τους. Αυτά τα στοιχεία χαλάνε μια καλή εικόνα, καθώς τα physics του αυτοκινήτου μέσα στις ειδικές λειτουργούν πολύ καλά. Ο ήχος είναι απογοητευτικός, αφού όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν να έχουν τον ίδιο κινητήρα, με μόνη διαφορά τον ήχο που κάνει το τούρμπο στα αυτοκίνητα της χαμηλότερης κατηγορίας. Τέλος, σε ό,τι έχει να κάνει με το multiplayer, η κατάσταση είναι απογοητευτική. Λόγω του απελπιστικού matchmaking που αναζητάει άλλους παίκτες μόνο στην ίδια περιοχή, δεν υπήρξε η δυνατότητα για πολλούς αγώνες, ενώ στις ελάχιστες περιπτώσεις που αυτό έγινε εφικτό, το ανυπόφορο lag και τα πολλά προβλήματα συνδεσιμότητας απέτρεψαν κάθε πιθανότητα επιστροφής σε αυτό.



Εν κατακλείδι, η προσπάθεια των ανθρώπων τις Kylotonn Games, ανάμεσα σε πολλά προβλήματα, εκ των οποίων τα περισσότερα οφείλονται στους περιορισμούς που έχει επιβάλλει η Big Ben, είναι θετική. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, η χρυσή τομή ανάμεσα σε arcade και simulation δείχνει πως έχει βρεθεί και το αποτέλεσμα αγγίζει τους καλύτερους τίτλους της Codemasters και της Warthog Games. Με τις βάσεις να έχουν μπει, αρκεί να ξεπεραστούν αυτά τα τεχνικά εμπόδια και να διορθωθούν μερικές ατέλειες που στερούν μια πιο πιστή εμπειρία, έτσι ώστε να έχουμε μπροστά μας ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικό μοντέλο χειρισμού, βοηθούμενο από τα πολύ καλά physics
  • Πανέμορφες διαδρομές με κάθε ράλι να έχει το δικό του χαρακτήρα
  • Ικανοποιητική ΑΙ και ισορροπημένα επίπεδα δυσκολίας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Προβληματικά γραφικά και ηχητική επένδυση στα αυτοκίνητα
  • Εκνευριστικό λάθος στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού, που κλειδώνει τις περισσότερες επιλογές
  • Μειωμένη δράση από τις πολύ λίγες διαδρομές και την εξισορρόπηση με την παλαιότερη γενιά
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • periklis
    • πραγματικά....τα racing παιχνιδια και ειδικα αυτά με Ράλλυ κρατουν το πηχη πολυ ψηλα....τρομερη αληθοφάνεια....

    • Maverick
    • Μεγαλυτερη πατατα δεν εχω ξαναπαιξει στη ζωη μου πραγματικα.Μη τυχον και δωσετε κανα 50 ευρω για αυτο το αρπα κολλα παιχνιδι ραλλι.Σαν τα dirt 1,2 και 3 δεν εχει.Επισης το Dirt Rally το προσφατο ειναι παρα πολυ καλο καμια σχεση με αυτην την κοροιδια.

*