Με την πάροδο του χρόνου όμως αρχίζουν να ξεχωρίζουν σιγά-σιγά τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στο παιχνίδι. Τα νέα μενού είναι πολύ πιο όμορφα και λιτά, οι οδηγίες του συνοδηγού είναι πιο ξεκάθαρες και το χρόνιο πρόβλημα με την αδυναμία αλλαγής στις επιλογές δυσκολίας έχει λυθεί επιτέλους. Όμως η πιο χτυπητή είναι η εισαγωγή των νέων διαδρομών στις οποίες καλείται να αγωνιστεί ο παίκτης, που σε αντίθεση με τις προηγούμενες κυκλοφορίες, είναι μέτρο προς μέτρο, πραγματικές ειδικές στις οποίες διεξάγεται το πρωτάθλημα. Έτσι, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, είναι διαθέσιμες θρυλικές ειδικές όπως η Ouninpohja στην Φινλανδία, η Col De Turini στο Μονακό και η El Condor της Αργεντινής. Αυτό δίνει μια νέα διάσταση στον τίτλο, καθώς κάθε μια από τις 52 ειδικές που υπάρχουν στα 13 συνολικά ράλι είναι αυτές όπου αγωνίζονται οι οδηγοί. Η ενσωμάτωση τους είναι πολύ καλή, αφήνοντας έτσι ξεχωριστή κι ικανοποιητική εντύπωση σε όποιον ασχοληθεί σε βάθος. Βέβαια αυτό σημαίνει πως για κάθε ράλι υπάρχουν μόνο 4 ειδικές και μάλλον θα ήταν καλύτερο να υπήρχαν 1 ή 2 πλασματικές διαδρομές παραπάνω ανά event, καθώς μετά από λίγο καιρό υπάρχει έντονα η αίσθηση της επανάληψης.
Καλύτερη δουλειά έχει γίνει στον τομέα των γραφικών που είναι αρκετά πιο προσεγμένα, εμφανίζοντας πολύ πιο όμορφα στιγμιότυπα.
Εκεί έρχεται όμως και η μεγαλύτερη αστοχία του WRC 7. Το γεγονός ότι έχουν μπει αληθινές ειδικές, έχει εκτοξεύσει τις αποστάσεις αλλά και τη δυσκολία του τίτλου. Από εκεί που ο παίκτης καλούνταν να διανύσει ειδικές διαδρομές 5-10 χιλιομέτρων, πλέον έχει να αντιμετωπίσει γιγαντιαίες αποστάσεις της τάξεως των 25 ή, στη χειρότερη, 33 χιλιομέτρων. Σε συνδυασμό με την άρνηση των δημιουργών να εισαγάγουν κάποιο rewind και να περιορίζουν τα του restart σε 3, κάθε λάθος κοστίζει πολύ παραπάνω και φέρνει πολλά νεύρα. Απλώς φανταστείτε να έχετε διανύσει 27 εξαντλητικά χιλιόμετρα με πολλή προσοχή και με μία λάθος κίνηση του τιμονιού να πρέπει να επαναλάβετε όλο αυτό από την αρχή. Αυτό έρχεται σε αντίθεση και με την υπόλοιπη προσέγγιση του τίτλου από τους δημιουργούς για μια πιο διασκεδαστική πρόταση, καθώς σε συνδυασμό με τα αρκετά τεχνικά προβλήματα που συνεχίζουν να υφίστανται και στη φετινή έκδοση, κάθε άλλο παρά ευχαριστιέται ο παίκτης. Πιο συγκεκριμένα οι πτώσεις του frame rate είναι αισθητές κάθε φορά που υπάρχει έντονος ήλιος στη διαδρομή, ενώ το tearing κάθε φορά που αλλάζει η γωνία της κάμερας, βγάζει μάτια.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, είναι διαθέσιμες θρυλικές ειδικές όπως η Ouninpohja στην Φινλανδία.
Κάπως καλύτερη δουλειά έχει γίνει στον τομέα των γραφικών που είναι αρκετά πιο προσεγμένα, εμφανίζοντας πολύ πιο όμορφα στιγμιότυπα, αλλά και του ήχου με τους κινητήρες να ακούγονται καλύτερα και να ξεχωρίζουν από κατηγορία σε κατηγορία. Επίσης, για πρώτη φορά, ο τίτλος διαθέτει κι ολοκληρωμένο soundtrack, αντί για τα μονότονα μπιτάκια που κυριαρχούσαν στις προηγούμενες εκδόσεις.
Συμπερασματικά, το WRC 7 είναι μια καλή προσπάθεια. Αποδεικνύει ότι μπορεί να σταθεί σε μια αγορά που έχει το μικρότερο μερίδιο, αλλά για να μπορέσει να είναι ακόμη πιο ανταγωνιστικό σαν franchise θα πρέπει να μη χρησιμοποιεί μόνο την επίσημη ταυτότητα του πρωταθλήματος που παρέχει αλλά και να παρουσιάσει κάτι ουσιώδες σε σχέση με τους μεγάλους της αντιπάλους. Θα ήταν καλό οι επόμενες κυκλοφορίες της σειράς να είναι σε θέση να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό.
Ακομα βγαινουν αυτα? Με το Dirt 4 που προσφερει πλεον επιλογη μεταξυ διασκεδασης/εξομοιωσης, δεν βλεπω το λογο υπαρξης αλλης σειρας
Για καποιον που ψάχνει official διαδρομές-πληρώματα-οχήματα, δυστυχώς ειναι μονοδρομος
Αυτο να μου πεις
Έχω πραγματικά απορία γιατί όλοι αυτοί οι τίτλοι πήγαν και στοιβάχτηκαν να βγουν όλοι μαζί.
Δεν είναι τυχαίο πως ήδη σήμερα το WRC 7 έριξε την τιμή του κατά 10 ευρώ στα μαγαζιά. Ήταν από τα αγαπημένα μου παιχνίδια όταν πρωτοβγήκε καθώς ήταν το πρώτο που θυμάμαι να ανεβαίνεις ανηφόρα και αντίστοιχα να κατεβαίνεις κατηφόρα με αληθινή αίσθηση.