Από τα πρώτα κιόλας λεπτά, ο τίτλος δυσκολεύεται να κρύψει τις καταβολές του και όπως φαίνεται η ομάδα ανάπτυξης δεν κατέβαλε ιδιαίτερη προσπάθεια για το αντίθετο. Στον πυρήνα του gameplay βρίσκεται η εξερεύνηση των dungeons, τα οποία απαρτίζονται από δισδιάστατα tiles. Στις οθόνες των φορητών συσκευών αυτά φαίνεται καθαρά, ωστόσο το ίδιο δεν ισχύει στα PC, όπου η όποια λεπτομέρεια χάνεται στις μεγάλες οθόνες, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές όπου χρειάζεται προσεκτικότερη εξέταση για να επιλέξει κανείς τον επιθυμητό χαρακτήρα. Η ίδια η πλοήγηση στους διαδρόμους των dungeons είναι απλή, ενώ ακόμα και αν δεν υπάρχει κανένας εχθρός στην περιοχή, οι σειρές τηρούνται ευλαβικά, κάτι που μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό. Κατά την είσοδο σε ένα νέο δωμάτιο του dungeon και με την εμφάνιση πιθανών εχθρών, ακολουθεί turn-based μάχη, η οποία χαρακτηρίζεται από -μάλλον υπερβολική- απλότητα.
Τέσσερις ήρωες ξεκινούν μια περιπέτεια για να πολεμήσουν το κακό, να αποκτήσουν δόξα και χρυσό. Αυτή είναι μια μάλλον εξαιρετικά ακριβής σύνοψη της ιστορίας του Warhammer Quest
Οι χαρακτήρες μπορούν να κινηθούν και εν συνεχεία να επιτεθούν, ενώ η απευθείας επίθεση αναγκάζει τους παίκτες να παραιτηθούν της κίνησης. Αν ο εχθρός πεθάνει με το πρώτο χτύπημα, τότε υπάρχει η πιθανότητα ο χαρακτήρας να συνεχίσει να επιτίθεται. Συνήθως οι ranged χαρακτήρες στέκονται πίσω από τους melee…και αυτό είναι ίσως το μόνο “βάθος” της μάχης. Τα rolls του ζαριού συμβαίνουν αόρατα, χωρίς οι παίκτες να έχουν την παραμικρή ιδέα για τις πιθανότητες πίσω από κάθε κίνηση ή χτύπημα.Από τα πρώτα κιόλας λεπτά, ο τίτλος δυσκολεύεται να κρύψει τις καταβολές του και όπως φαίνεται η ομάδα ανάπτυξης δεν κατέβαλε ιδιαίτερη προσπάθεια για το αντίθετο.
Τα πράγματα γίνεται οριακά πιο ενδιαφέροντα με την εμφάνιση κάποιου boss. Ο σχεδιασμός των επιπέδων χαρακτηρίζεται στην καλύτερη περίπτωση ως αδιάφορος ή έστω βαρετός για τα standards των αντίστοιχων τίτλων στα PC, κάτι που ίσως δικαιολογείται σε ένα βαθμό από το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με μεταφορά επιτραπέζιου. Αυτό που δεν δικαιολογείται όμως είναι τα επαναλαμβανόμενα tiles και το πόσο ίδια μοιάζουν όλα τα dungeons, κάτι που θα μπορούσε εύκολα να διορθωθεί από πλευράς ομάδας ανάπτυξης. Το ίδιο αδιάφορες με τα dungeons είναι και οι πόλεις, οι οποίες ουσιαστικά δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια σειρά από menu και random events. Τα παραπάνω events πολλές φορές περισσότερο εκνευρισμό προκαλούν παρά ενδιαφέρον, αφού είναι προκαθορισμένα (και συγκεκαλυμμένα) debuffs/buffs/rewards, χωρίς ο παίκτης να έχει κάποιον έλεγχο του τι συμβαίνει. Ένα χαρακτηριστικό που επίσης κατάφερε να κάνει την μετάβασή του και στο PC είναι τα microtransactions, τα οποία αν και προαιρετικά, πολλές φορές «διαφημίζονται» με τρόπο μάλλον άκομψο. Για παράδειγμα, loot που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους τέσσερις διαθέσιμους χαρακτήρες, αλλά από αυτούς που διατίθενται ως επί πληρωμή DLC. Επιπρόσθετα οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν in-game gold με πραγματικά χρήματα, κάτι που ευτυχώς δεν κρίνεται ως απαραίτητο για την πρόοδο της περιπέτειας.
Αν μη τι άλλο, η είδηση ενός τίτλου που βασίζεται σε κάποια δημιουργία της Games Workshop είναι από μόνη της αρκετή για να προκαλέσει το ενδιαφέρον αρκετών. Δυστυχώς το Warhammer Quest αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των fans του Warhammer. Ως τίτλος turn-based το βάθος του είναι στην καλύτερη περίπτωση απειροελάχιστο, ενώ τα στοιχεία role-playing, αν και αρκετά, ποτέ δεν φτάνουν στα επιθυμητά επίπεδα. Η δράση είναι επαναλαμβανόμενη και αδιάφορη, το γεγονός ότι πρόκειται περί port είναι προφανές, ενώ τα microtransactions θα μπορούσαν να απουσιάζουν, από τη στιγμή μάλιστα που ο τίτλος έχει μεγάλη ανάγκη από διαφοροποίηση και ποικιλία περιεχομένου. Το Warhammer Quest είναι ένας τίτλος που αδιαμφισβήτητα μπορεί να προσφέρει διασκέδαση σε μικρές δόσεις, αλλά κάτι τέτοιο ταιριάζει καλύτερα σε κινητού ή tablet. Στο PC υπάρχουν αρκετές προτάσεις που μπορούν να προσφέρουν πληρέστερη εμπειρία.
Θυμαμαι το Hero quest στην Amiga....το επιτραπεζιο δεν το ειχα παιξει ποτε :(
Το επιτραπέζιο ήταν απλά το έπος το ίδιο! Και για τους περισσότερους, χωρίς να το καταλάβουν ήταν η πρώτη επαφή με τον κόσμο του Warhammer!
Το θυμαμαι στα μαγαζια σαν παιδακι ...αλλα δεν ηρθε ποτε ο ΑγιοΒασιλης :(
Hero Quest, Σταυροφορία στο Διάστημα, Ο Θρύλος του Ζαγκόρ, Dragon Game System: Ήρωες και Δράκοντες. Αχ εποχές επιτραπέζιας διασκέδασης βαρούσανε ταβάνι.
Όπως λέει και ο Ζαγκόρ: Ποιος τολμάει να με προκαλέσει; Αχαχα αχαχα.