Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

HALO: H σειρά

Λίγα πράγματα μπορεί να πει κανείς για ένα παιχνίδι όπως το Halo. Ένα παιχνίδι που άλλαξε τον τρόπο που παίζουμε FPS σε κονσόλα, ένα παιχνίδι που πήρε στην πλάτη του ένα ολόκληρο brand, αυτό του Xbox και μπόρεσε να το κάνει να ανθίσει, αλλά και να επιβιώσει μετέπειτα. Με αφορμή λοιπόν την κυκλοφορία του Halo: The Master Chief Collection τον προσεχή Νοέμβριο για Xbox One, μιας συλλογής όλων των παιχνιδιών στα οποία έχει πρωταγωνιστήσει ο αειθαλής Master Chief, αλλά και την επικείμενη κυκλοφορία του Halo 5: Guardians, ρίχνουμε μαζί μια ματιά στην οδύσσεια που λέγεται Halo. Loading… Done, Checkpoint… Done.

Halo: Combat Evolved
Στις 15 Νοεμβρίου 2001, το πρώτο παιχνίδι της σειράς που έμελλε να αλλάξει πολλά πράγματα στον χώρο του gaming, κυκλοφορεί ως launch τίτλος για το πρώτο Xbox. Στο Combat Evolved έχουμε την πρώτη μας επαφή με τον λιγομίλητο John aka Spartan 117 aka Master Chief, αλλά και του AI Chip που τον συνοδεύει την Cortana. Οι δυο χαρακτήρες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην μάχη του ανθρώπινου είδους εναντίον της εξωγήινης φυλής The Covenant, αλλά και του εφιάλτη κάθε πλανητικού συστήματος, της παρασιτικής φυλής οργανισμών The Flood. Τα Halos είναι γιγαντιαίοι πλανητικοί σχηματισμοί σε σχήμα στεφάνου, οι οποίοι δημιουργούνται και διασκορπίζονται στο διάστημα από τους Forerunners, μια αρχαία, ανώτερη φυλή πλασμάτων. Αιτία της δημιουργία τους είναι η χρήση τους ως όπλο ενάντια στο Flood. Έχοντας την δυνατότητα να εξουδετερώνουν κάθε «αισθανόμενο» ή νοήμων οργανισμό, αποτελούν αποτελεσματικό μέτρο καταπολέμησης της εξάπλωσης της zombie-like φυλής αυτής, καθώς ο θάνατος κάθε οργανικής ζωής στερεί από το Flood την τροφή του, αλλά γρήγορα η τρομακτική δύναμή των Halos θα χρησιμοποιηθεί για άλλο σκοπό.



Το παιχνίδι αναμένεται αρχικά μόνο για έκδοση σε Mac OS και Windows, αλλά η εξαγορά του στούντιο ανάπτυξης του παιχνιδιού Bungie από την Microsoft το 2000, σημαίνει την κυκλοφορία του Combat Evolved ως platform exclusive της Microsoft. Με το παιχνίδι “Marathon” (Bungie, 1994, Mac OS και Apple Pippin) να αποτελεί για πολλούς τον πρόγονο του Halo, το Halo: Combat Evolved παρουσιάζει μια απλοϊκή για την εποχή προσέγγιση στο genre των fps, με τον ήρωα Master Chief να μπορεί να κουβαλήσει μαζί του μόνο ένα βασικό όπλο, ένα sidearm και χειροβομβίδες, μοτίβο που παραμένει σε κάθε παιχνίδι της σειράς. Ακόμη, η ιδέα της προσωπικής ασπίδας και του γενικότερου συστήματος υγείας, παραμένει μέχρι και σήμερα φρέσκο στοιχείο, ενώ αποτελεί σημείο αναφοράς για διάφορες νέες παραγωγές. Έπειτα, το παιχνίδι κυκλοφορεί για Windows και Mac OS στις 30 Σεπτεμβρίου και 11 Νοεμβρίου του 2003 αντίστοιχα. Τέλος, το φως της ημέρας βλέπει και ένας stand-alone τίτλος, το Halo: Custom Edition αποκλειστικά για Windows, ο οποίος επιτρέπει την δημιουργία custom υλικού για το παιχνίδι. Οι κριτικές για τον τίτλο είναι θετικές και το ίδιο είναι και η αντιμετώπιση του κοινού, το οποίο κάνει το Combat Evolved ένα από τα κορυφαία παιχνίδια της κονσόλας της Microsoft, κάτι που αργότερα θα του προσδώσει το προσωνύμιο “Xbox killer app”.

Halo 2
H 9η Νοεμβρίου 2004 ήταν η μέρα που το Halo 2 κυκλοφόρησε για το Xbox, ανοίγοντας νέους ορίζοντες σε ό,τι έχει να κάνει με το online multiplayer, όχι μόνο του Xbox, αλλά και των συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας γενικότερα. Παίρνοντας τα σκήπτρα του πιο δημοφιλούς τίτλου για το Xbox από το Combat Evolved, το Halo 2, βασισμένο σε νέα μηχανή φυσικής και γραφικών, μέχρι τις 9 Μαΐου του 2009 σημειώνει 5 εκατομμύρια unique παίκτες, ενώ κρατά το ρεκόρ του παιχνιδιού με τις καλύτερες πωλήσεις για το πρώτο Xbox, καθώς έχει πουλήσει τουλάχιστον 6.3 εκατομμύρια μονάδες μόνο στις ΗΠΑ. Η Bungie, αφού συμβουλεύεται το feedback των παικτών από το πρώτο παιχνίδι, βελτιώνει τον σχεδιασμό των επιπέδων και των animations και προσθέτει περισσότερη ποικιλία όσο αφορά τα objectives των αποστολών. Η μεγαλύτερη βελτίωση βέβαια εμφανίζεται στην αξιοποίηση του Xbox Live, αφού το Halo 2 προσφέρει για πρώτη φορά online multiplayer μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Microsoft. Μια ακόμη ουσιαστική διαφορά είναι η εισαγωγή των playlists, προσθήκη η οποία απλοποίησε την διαδικασία σύνθεσης ενός game, αφού το μόνο που κάνει ο παίκτης είναι να επιλέξει τι game mode θέλει να παίξει. Παρ’ όλες τις εξελίξεις στον τομέα του online, αλλά και του LAN multiplayer του Halo 2, το υψηλό lag δείχνει ότι υπάρχει χώρος για περεταίρω βελτιώσεις.



H ιστορία του Halo saga συνεχίζεται καθώς οι Master Chief και Cortana προσπαθούν και πάλι να σώσουν την ανθρωπότητα από την καταστροφική δύναμη των Halos. Το Campaign του παιχνιδιού λαμβάνει ξαφνικά μια απρόσμενη τροπή όταν ο παίκτης καλείται να παίξει ως Arbiter, έναν υψηλόβαθμο μαχητή των Covenant, αφού η ενεργοποίηση των Halos απειλεί με καταστροφή την ίδια του την φυλή και μάχεται εναντίον των στενόμυαλων πρώην συμμάχων του. Έτσι ο παίκτης λαμβάνει μια πιο σφαιρική αντίληψη της μάχης μεταξύ των δυο πλευρών. Ο τίτλος της Bungie λαμβάνει σκληρή κριτική την πρώτη περίοδο κυκλοφορίας του, εξ αιτίας του άκρως “cliff-hanging” τέλους του Campaign.
Το Halo 2 καταφέρνει να αναρριχηθεί ακόμα ψηλότερα στα παγκόσμια charts χάρη στην δράση του νεοσύστατου Major League Gaming (MLG). H λίγκα αυτή διοργανώνει πολλά τουρνουά Halo 2, στα οποία συμμετέχουν οι κορυφαίοι παίκτες Halo 2 από τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Ονόματα όπως ο Walshy, ο Gandhi, ο Strongside και τα αδέρφια OGRE (OGRE1 και OGRE2) βοηθούν με την συχνή τους παρουσία στα διάφορα event να δημιουργηθεί ένας πυρήνας φανατικών φιλάθλων, οι οποίοι παραμένουν πιστοί και ακολουθούν με όλο και αυξανόμενο πάθος τις αγαπημένους τους ομάδες. Το άκρως ανταγωνιστικό επίπεδο στο οποίο διαγωνίζονται οι παίκτες στο MLG, έχει πέραση και στους μη επαγγελματίες παίκτες. Αυτή η αποδοχή του πιο σκληροπυρηνικού τρόπου παιξίματος του Halo 2, ωθεί την Bungie στο να προσθέσει κάποιες από τις MLG playlists που είχαν σχεδιαστεί για τα τουρνουά στο κανονικό παιχνίδι, οι οποίες προσφέρουν τακτικό, απολύτως competitive gameplay και όπου το αληθινό skill και η συνεργασία αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την νίκη.

HALO 3
Βρισκόμαστε πλέον στην εποχή του Xbox 360, της επόμενης κονσόλας της Microsoft και υπάρχει ζήτηση για δυνατούς τίτλους που μπορούν να υποστηρίξουν το αρχικό προβάδισμα της κονσόλας έναντι του αντίπαλου δέους PlayStation 3. Ένα από τα «ονόματα» που ακούγεται φυσικά είναι αυτό του Halo και έτσι το τρίτο installment της σειράς καταφτάνει στα ράφια των καταστημάτων στις 25, 26 και 27 Σεπτεμβρίου του 2007. Ο τίτλος λανσάρει υποδειγματικά, καθώς πάνω από ένα εκατομμύριο παίκτες συμμετέχουν στο online multiplayer μέσα στις πρώτες 24 ώρες κυκλοφορίας του. Οι πωλήσεις παρουσιάζονται και αυτές με τις σειρά τους εντυπωσιακές, καθώς είναι αρκετές έτσι ώστε το Halo 3 να αναδειχθεί ως το 5ο παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις επί Xbox 360, καθώς και το fps με τις καλύτερες πωλήσεις για κονσόλα μετά το Call of Duty.



Από πλευράς πλοκής, το τελευταίο κομμάτι της τριλογίας των Halo συνοδεύεται από την έκφραση Finish the fight, έκφραση η οποία αναφέρεται στο τέλος του μακροχρόνιου πολέμου μεταξύ των ανθρώπων και των Covenant. Κομβικό σημείο της ιστορίας είναι η μάχη για τον έλεγχο, The Ark, ενός σχηματισμού ο οποίος δίνει την δυνατότητα σε αυτόν που τον ελέγχει να ενεργοποιήσει όλα τα Halos του σύμπαντος. Ο Chief και η Cortana, με την βοήθεια του Arbiter, καταφέρνουν να σταματήσουν τους Covenant και καταστρέφουν το βασικό Halo, αλλά στην προσπάθειά τους να διαφύγουν από την έκρηξη, ο Chief και η Cortana εγκλωβίζονται στο κατεστραμμένο πλέον διαστημόπλοιο Forward Unto Dawn, το οποίο μετακινείται λόγω αδράνειας ανεξέλεγκτο στο διάστημα, μακριά από κάθε ανθρώπινο στοιχείο. Ο Chief εισέρχεται σε μια κρυογεννετική κάψουλα, κάτι που θα τον συντηρήσει μέχρι να μπορέσουν να τους διασώσουν, ενώ πριν «πέσει για ύπνο» λέει στην Cortana το χαρακτηριστικό “Wake me when you need me”. Στο multiplayer του παιχνιδιού δεν άλλαξαν πολλά, αλλά η Bungie επέφερε βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, αναπροσαρμόζοντας το σύστημα κατάταξης (CSR: Competitive System Ranking), τα hit boxes και άλλες λεπτομέρειες. Η απομάκρυνση διαφόρων τεχνικών του Halo 2 (BXR, BXB, κτλ) οδήγησε στην προσπάθεια εύρεσης τεχνικών που είχαν να κάνουν με την τοποθέτηση στον χάρτη, την χρήση συγκεκριμένων όπλων και γενικότερα ένα πιο προσεκτικό και λεπτομερές στυλ παιχνιδιού. Χαρακτηριστική ήταν η προσπάθεια πολλών παικτών ανά τον κόσμο να βρουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα κομμάτια armor, όπως το Recon, πανοπλία η οποία δινόταν από την Bungie σε άτομα τα οποία είχαν αποδείξει την αξία τους μέσω της δημιουργίας κάποιου video γυρισμένο μέσα στο παιχνίδι, σε pros του παιχνιδιού, ή σε ταλαντούχους δημιουργούς του Forge, περιβάλλον στο οποίο οι παίκτες μπορούσαν για πρώτη φορά στην σειρά να δημιουργήσουν τους δικούς τους χάρτες.

Halo 3: ODST
Στις 22 Σεπτεμβρίου του 2009, ένα νέο παιχνίδι Halo κυκλοφορεί για το Xbox 360 και αυτό είναι το Halo 3: ODST, τα γεγονότα του οποίου διαδραματίζονται την ίδια εποχή με το Halo 2. Ο παίκτης αναλαμβάνει τον χειρισμό του «αγνώστου» Rookie, καθώς δεν γίνεται αναφορά στο όνομά του ή κάποιο άλλο στοιχείο που τον χαρακτηρίζει. Ο Rookie είναι μέλος των ODST (Orbital Drop Shock Troopers), ένα ειδικό σώμα των UNSC Marines, το οποίο ειδικεύεται στην εισαγωγή στο πεδίο της μάχης μέσω ιπτάμενων pods (τα λεγόμενα Human Entry Vehicles), τα οποία εκτοξεύονται από διαστημόπλοιο σε τροχιά και προσκρούουν με μεγάλη ταχύτητα στην επιφάνεια του εδάφους. Οι συμπολεμιστές του ακούν στα ονόματα των Buck, Dutch, Romeo, Mickey, και Dare.



Σε αντίθεση με το Halo 2, όπου το σενάριο εστιάζει στο κυνηγητό των Covenant από τον Master Chief, το Halo 3: ODST εξιστορεί την προσπάθεια των ODST’s να απωθήσουν τους αντιπαθείς εξωγήινους από την επιφάνεια της Γης, πράγμα που δίνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο παιχνίδι και το διαφοροποιεί από τα προηγούμενα της σειράς. Η προσθήκη του Firefight, mode στο οποίο ο παίκτης έρχεται αντιμέτωπος με ολοένα και δυσκολότερα κύματα εχθρών, αλλά και η αλλαγή κατεύθυνσης στο gameplay, την ατμόσφαιρα και το soundtrack, ωθεί το παιχνίδι σε 3 εκατομμύρια αρχικές πωλήσεις και σε θετικές κριτικές, οι οποίες όμως συνοδεύονται και με κάποιες πιο μέτριες, καθώς πολλοί είναι αυτοί που εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους με το σύνολο του περιεχομένου που περιλάμβανε το παιχνίδι, θεωρώντας πολλά τα $60 τα οποία κοστίζει. Τον κύκλο των ιδιαιτεροτήτων του παιχνιδιών κλείνει το γεγονός ότι το ODST συμπεριλαμβάνει το πλήρες multiplayer του Halo 3 σε ξεχωριστό δίσκο, μαζί με τρεις νέους χάρτες (Citadel, Heretic, Longshore).
Halo: Reach
To πέμπτο κατά σειρά παιχνίδι της σειράς κυκλοφορεί στις 14 Σεπτεμβρίου του 2010 για το Xbox 360 και γίνεται, όπως και οι προκάτοχοί του, το παιχνίδι της σειράς με τις περισσότερες πωλήσεις. Από πλευράς πλοκής, έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα παιχνίδι στο οποίο δεν πρωταγωνιστεί ο Master Chief, αλλά ο επίσης ολιγομίλητος “Noble 6”, καθώς ολόκληρο το παιχνίδι τοποθετείται πριν τα γεγονότα του Combat Evolved. Ο πλανήτης Reach είναι ο πρώτος που «πέφτει» στους Covenant, καθώς αυτοί ξεκινούν την πραγματοποίηση του πλάνου τους: να αφανίσουν την ανθρωπότητα από το σύμπαν. Πρόκειται για ένα πολύ συναισθηματικό παιχνίδι καθώς ο παίκτης γνωρίζει την απώλεια του ανθρώπου ξανά και ξανά, συναίσθημα το οποίο ενισχύεται από το γεγονός ότι ο παίκτης γνωρίζει εκ των προτέρων ότι ο Reach τελικά χάνεται και ελάχιστοι επιζούν.



Το Reach αποτελεί ακόμη το παιχνίδι στο οποίο η Bungie προσθέτει συγκεκριμένες ικανότητες (abilities) οι οποίες για πρώτη φορά επιτρέπουν ένα είδος customization στην απόδοση του παίκτη. Τέτοιες είναι για παράδειγμα οι sprint, jetpack, ενεργό καμουφλάζ, ολόγραμμα, drop shield, evade και armor lock. Οι προσθήκες αυτές δεν γίνονται αποδεκτές από την πλειοψηφία των παικτών, κυρίως των πιο ανταγωνιστικών/σκληροπυρηνικών εξ αυτών, καθώς κάποιες από αυτές δημιουργούν ανισότητες και αλλοιώνουν την φύση του παιχνιδιού. Παρόλο που η προσθήκη των abilities αυτών επιφέρει αλλαγές στο τρόπο παιχνιδιού, η υποστήριξη του Reach από το MLG είναι μεγαλύτερη από ποτέ, όπου και πάλι διοργανώνονται σημαντικά τουρνουά, τα οποία συνοδεύονται και από την κυκλοφορία των επίσημων playlists για το κοινό, όπως συμβαίνει και με προηγούμενες κυκλοφορίες. H στροφή του κοινού όμως σε άλλα παιχνίδια οδηγεί στην λήξη των διοργανώσεων το 2011.

Halo 4
Το χορό των βασικών Halo κυκλοφοριών για το Xbox 360 κλείνει το Halo 4, αποτελώντας ίσως το παιχνίδι το οποίο διχάζει περισσότερο το κοινό του Halo κόσμου μέχρι σήμερα. Σημειώνοντας τις καλύτερες πωλήσεις της σειράς μέχρι στιγμής, το παιχνίδι δεν αναπτύσσεται από την Bungie, καθώς η Microsoft αγοράζει το brand και αποφασίζει να αναθέσει την ανάπτυξη του παιχνιδιού σε ένα δικό της studio, την 343 Industries. Έτσι το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 6 Νοεμβρίου του 2012 από ένα studio με μηδενική ουσιαστικά προϊστορία και εμπειρία. Το Campaign του παιχνιδιού συνεχίζει από εκεί που τελειώνει εκείνου του Halo 3, όταν η Cortana εντοπίζει μέσω των αισθητήρων του πλέον πλοίου-φάντασμα Forward Unto Dawn ότι υπάρχει κινητικότητα, με εξωτερικούς παράγοντες να προσπαθούν να επιβιβαστούν στο πλοίο. Έτσι, ξυπνά τον Master Chief, με το δίδυμο να ανακαλύπτει τελικά ότι υπάρχει μια ομάδα Covenants οι οποίοι έχουν αποσχιστεί από τους όμοιούς τους. Αυτοί σπάνε την ειρήνη μεταξύ ανθρώπων και Covenants, ενώ στην εξίσωση μπαίνουν και οι Forerunners, οι δημιουργοί των Halos, σε ένα campaign το οποίο συνολικά προσφέρει την δυνατότερη εμπειρία από όλα τα προηγούμενα installments. Το Halo 4 διαφέρει από τους προηγούμενους τίτλους υπό την έννοια ότι στο παιχνίδι αυτό δίνεται περισσότερη βάση στην ανθρώπινη πλευρά του Master Chief, καθώς αυτός προσπαθεί να διασώσει την Cortana, η κατάσταση της οποίας χειροτερεύει, καθώς έχει πλέον παλιώσει, ξεπερνώντας το προσδόκιμο ζωής των AI’s κατά αρκετά χρόνια. Ερωτήματα όπως το ποιος από τους δυο είναι μηχάνημα και ποιος άνθρωπος και άλλα σχετικά, συνθέτουν το συναισθηματικά φορτισμένο αυτό campaign.



Όσο καλό είναι όμως το campaign, τόσο απογοητευτικό αποδεικνύεται το multiplayer. Οι προσθήκες στο multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού επεκτείνονται ακόμα περισσότερο από την 343i, καθώς πέρα από διάφορα νέα abilities, πλέον οι παίκτες μπορούν να ξεκινούν τον αγώνα με loadouts, με ένα σύστημα παρόμοιο με του Call of Duty. Αυτή η ελευθερία, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όταν οι παίκτες λαμβάνουν συγκεκριμένους πόντους από kills, assists, ή παίξιμο του objective, μπορούν να καλέσουν ένα pod το οποίο θα περιέχει είτε ένα power weapon(!), είτε ένα ένα power up (camo, damage boost, speed boost), είτε τέλος ένα είδος χειροβομβίδας. Η προσθήκη αυτών των pointstreaks αλλοιώνει τον χαρακτήρα του παιχνιδιού σε σημείο να μην υπάρχει καθόλου φινέτσα και το skill να μην επιβραβεύεται. Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ καθώς και ο χρόνος του respawn μειώνεται, επιτρέποντας πιο συχνά respawns και δημιουργώντας ένα χάος στους χάρτες, ειδικά σε modes τύπου Slayer. Από πλευράς competitive  διοργανώσεων, η σύναψη συμβολαίου μεταξύ της Microsoft και της Virgin δεν επέτρεψε την διοργάνωση αγώνων υπό την αιγίδα του MLG. Έτσι μοναδικά events είναι αυτά τα οποία διοργανώνονται από την ίδια την Microsoft, ως Halo Championships. Η συνολική απογοητευτική εικόνα του multiplayer οδηγεί σε πτώση των παικτών online, με το Halo Reach να καταγράφει περισσότερο κόσμο online μετά από έξι μήνες κυκλοφορίας του Halo 4.



Κοιτώντας λοιπόν πίσω σε πάνω από δέκα χρόνια ιστορίας ενός franchise το οποίο από το πουθενά μπόρεσε να χτίσει μια δυναστεία, η μόνη ερώτηση που μπορεί να προκύψει είναι, «Και τώρα τί;» Το Halo 5: Guardians υπόσχεται επιστροφή στις βασικές αρχές του παιχνιδιού, αλλά μήπως αυτές δεν θα σταθούν αρκετές για την δημιουργία ενός ικανοποιητικού τίτλου; Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε την κυκλοφορία του Guardians για να μάθουμε. Στο ενδιάμεσο μια καλή ιδέα θα ήταν να ξαναζήσουμε όμορφες στιγμές με το Halo: The Master Chief Collection, το Νοέμβριο στο Xbox One.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kimi Raikkonen
    • Πόσα χρόνια πίσω; Πόσες ώρες καψίματος είτε με παρέα είτε solo, κλεισμένος στο δωμάτιο μου; Πραγματικά τέτοιες αναμνήσεις πρέπει να έρχονται που και που στο 'φως' -πέρα του γνωστού να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι- απλά και μόνο γιατί η νοσταλγία ΚΑΙ στον κλάδο των games είναι τελικά αδιαπέραστη και θα κρατάει στον καθένα από μας το τσουβάλι της εκάστοτε χρονιάς που ζούσε και θα ζει. Μπράβο ρε Πάνο! Πολύ ωραίο το αφιέρωμα! :)

      Υ.Γ Ήταν η απάντηση με το σχόλιό σου, στο δικό μου αντίστοιχο με το Assassin's σωστά;

    • silver_knight
    • Οι αναμνήσεις που έχω μέσα από αυτό το παιχνίδι, και οι γνωριμίες που έκανα μέσα από το Live είναι πράγματα που έχουν τοποθετήσει τη σειρά Halo σε ένα πολύ special μέρος της καρδιάς μου.

      Σήμα κατατεθέν: ΣΤΟ Χ ΜΟΥ, ΣΤΟ Χ ΜΟΥ....

    • MrDododi
    • Για μένα η καλύτερη σειρά παιχνιδιών. Κάθε τίτλος Halo είναι εξαιρετικότατος! Ο λόγος που αγόρασα το Xbox 360!

    • kokouman
    • Τι να πει κανεις για αυτο το franchise ? Ειλικρινα απο τις καλυτερες εμπειριες που εχω βιωσει στην gaming καριερα μου.Ακομα και για το 4, που θεωρειται το λιγοτερο δυνατο, δεν χωραει αμφιβολια οτι ειναι διαμαντι. Συγχαρητηρια Πανο, πρεπει να μην ξεχνιουνται αυτες οι σειρες.

    • MEGADRIVE-78
    • Εύγε Πάνο εύγε μετά από 10+ χρόνια και μεγάλος λάτρης των παιχνιδιών HALO μαθαίνω αρκετά πράματα για το σενάριο του HALO brand, μιας και είμαι ντούβλο της Εγγλέζικης γλώσσας.

    • AnimaPura
    • @Κimi
      Η μπάλα είναι στο δικό σου γήπεδο τώρα χαχαχα! Ευχαριστώ πολύ μεγάλε!

      @Tim of Heavens
      Δύσκολο ακόμα και το Legendary walkthrough για εμένα, πόσο μάλλον το LASO. Από multiplayer θα δείτε πολλά όμως!

      @silver_knight
      "Ρε είναι ουάν-σοτ στο Χ μου!"

      @kokouman
      Ευχαριστώ πολύ αδερφέ!

      @MEGADRIV-78
      Ευχαριστώ πολύ!

    • bizilas
    • Οτι καλυτερο και πιο εθιστικο εχω παιξει στην ζωη μου (εκτος του 4) και ο λογος που αγορασα xbox one.

    • KalaiGR
    • Έχω κάνει pre-download το Master Chief collection από την πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο στο Xbox Store.

      Δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχω τερματίσει τα 1-2-3-ODST-Reach, το 4 δεν μου άρεσε πολύ οπότε το τελείωσα μία φορα.

      Έχω τα Halo 1,2,3,4 με κάποια και σε limited και legendary editions...

      Κόψιξ της Marvel για το Halo...

      Το ξέρω έχω καεί από το Halo...

      Και γι'αυτό αγόρασα Day One το Xbox One... Halo 5 κτλ...

      Μακάρι να είχα τον χρόνο που είχα πριν 10 χρόνια... αλλά θα το τιμήσω το Master Chief Collection...

    • MEGADRIVE-78
    • @KalaiGR και εγώ μία από τα ίδια με το Halo μόνο που το 4 το έχω τερματίσει 3 φορές και μία φόρα το ODST γιατί το πρώτο έπαιξα πριν λίγους μήνες, και ότι ακόμα δεν έχω XONE! :P

    • KalaiGR
    • @MEGADRIVE, τι να λέμε τώρα. Θυμάμαι στην E3 που ανακοινώθηκε το Halo 4 έτυχε να έχω πάει στο σπίτι της μάνας μου και αφού ήταν η ώρα της E3 λέω στον αδερφό μου να βάλει για να δω...

      Στο τέλος που αρχίζει το trailer και ακούγεται το wake up john, ούρλιαζα...

      Ναι είμαι καμένος με το Halo, το γνωρίζουν όλοι οι φίλοι μου και η γυναίκα μου... η κόρη μου είναι μικρή ακόμα αλλά έτσι όπως θα πάει την σειρά η MS θα το καταλάβει και εκείνη...

      Πρώτη μου κονσόλα το Master System θυμάμαι... Μετά Mega Drive, PS, PS2, XBOX, XBOX360, XBOX ONE.

*