Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Max Settings: Dead Rising 3 (1440p)

Όταν η Capcom ανακοίνωσε πως το Dead Rising 3 θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το Xbox One στο λανσάρισμα τς κονσόλας της Microsoft, κανείς δε μπορούσε να φανταστεί τι θα συνέβαινε ένα χρόνο αργότερα με τις 3rd party αποκλειστικότητες του συστήματος. Τόσο αυτή του Dead Rising 3 όσο και του Ryse, "έσπασαν" εν μέρει, με τα παιχνίδια να βρίσκουν το δρόμο τους για τους υπολογιστές. Αντίστοχος χαμός άλλωστε έγινε και με το επόμενο Tomb Raider και την αποκλειστική διάθεσή του στο Xbox One, όταν το παιχνίδι θα είναι έτοιμο, η οποία όμως ειναι πάλι για συγκεκριμένο διάστημα οπότε και περιμένουμε για ακόμα μια φορά τους PC gamers να το υποδέχονται κανένα χρόνο αργότερα. Αφήνοντας την ιστορία στην άκρη για λίγο, εργόμαστε πάλι στο Dead Rising 3, το οποίο έγινε διαθέσιμο για κατόχους υπολογιστών μέσα από το Steam πριν από λίγες μέρες. Το port της Capcom προσφέρει αρκετές επιλογές όσον αφορά την ποιότητα των γραφικών, με τη μηχανή γραφικών που χρησιμοποιεί να βρίσκει για πρώτη φορά το δρόμο της για τους υπολογιστές. Μια περίεργη επιλογή που έχει κάνει η Capcom και δεν συναντάμε σχεδόν ποτέ σε PC Games έχει να κάνει με την ανάλυση rendering του παιχνιδιού, οπου προσφέρεται ξεχωριστή επιλογή από αυτή της εμφάνισης στην οθόνη. Για παράδειγμα, αν επιλέξουμε High ποιότητα γραφικών και δεν ασχοληθούμε ξεχωριστά με κάθε επιλογή, το παιχνίδι κάνει render τα γραφικά σε ανάλυση 720p, ανεξάρτητα από την ανάλυση της οθόνης η οποία αν είναι μεγαλύτερη, απλά κάνει upscale. Εμείς προφανώς και ρυθμίσαμε τη συγκεκριμένη επιλογή σε Native, ούτως ώστε το rendering να γίνεται στη native 1440p ανάλυση της οθόνης μας. Όσον αφορά τώρα στην απόδοση του παιχνιδιού, η Capcom έχει επιλέξει να "κλειδώσει" το frame rate στα 30fps, όπως δηλαδή παίζει και στο Xbox One. Στο σύστημά μας, τα 30fps τα έχει μια χαρά, χωρίς προβλήματα ωστόσο θέλοντας κάτι παραπάνω, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το "hack" που προτείνει η ίδια η ιαπωνική εταιρεία για όσους θέλουν "ξεκλείδωτο" frame rate και αφορά στη δημιουργία ενός αρχείου user.ini στο φάκελο του παιχνιδιού, το οποίο έχει μέσα τη φράση "gmpcr_unlock_frame_rate=true". Το frame rate ξεκλειδώθηκε, αλλά δεν καταφέραμε επουδενί να έχουμε τίποτα κοντά στα 60fps, αλλά περισσότερο κάτι μεταξύ 45-50fps. Επιπλέον, το παιχνίδι μαστίζεται από προβλήματα σταθερότητας με πολλούς ganers να μιλούν στα διάφορα forum για "κολλήματα" και επιστροφή στην οθόνη των Windows, κάτι που παρατηρήσαμε και εμείς παίζοντας, τουλάχιστον στο PC με κάρτα γραφικών Nvidia γιατί σε ένα δεύτερο με AMD GPU, το παιχνίδι φάνηκε να παίζει καλά.. Από πλευράς ποιότητας γραφικών πάντως, μπορούμε να πούμε πως έχουμε ένα όμορφο παιχνίδι, που στο PC δείχνει πολύ καλύτερα απ' ότι στο Xbox One, διατηρώντας χωρίς πρόβλημα "κλειδωμένα" τα 30fps σε πολύ μεγαλύτερες αναλύσεις από τα 720p του συστήματος της Microsoft και με καλύτερα γραφικά, αρκεί να υπαρχει το κατάλληλο hardware. Αυτό όμως δεν το καθιστά ένα καλό port, καθώς έχει ακόμα αρκετά προβλήματα.

Για την ιστορία, τα specs του συστήματος, στο οποίο έχει γίνει η καταγραφή του βίντεο είναι τα παρακάτω:

CPU: Intel Core i7 2600k @4.5Ghz
GPU: MSI 780Ti
Ram: 16GB DDR3 @1600MHz
Ανάλυση: 2560x1440



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*