Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Xbox Series X: Αρχίσαμε

*
The Game Awards 2019 λοιπόν και τo Project Scarlett είναι παρελθόν, αφού το Xbox Series X είναι πλέον το επίσημο όνομα της νέας γενιάς συστημάτων της Microsoft. Αναλύουμε όλα τα δεδομένα που έχουμε αυτή τη χρονική στιγμή.

Η Microsoft μάλλον αποφάσισε πως όσα και να ακούγονται για το PlayStation 5, θέλει το Xbox να είναι αντικείμενο συζήτησης στο εορταστικό τραπέζι και φρόντισε να εμφανιστεί στα The Game Awards για να παρουσιάσει ακριβώς τρία πράγματα που δεν έχει διαλέξει να αποκαλύψει η Sony από την πλευρά της.
• Το τελικό σχέδιο του Project Scarlett και του Xbox controller.
• Το όνομα του συστήματος (ή της οικογένειας;).
• Το Senua’s Saga: Hellblade 2, το μόνο τίτλο (πέραν του Halo Infinite) που βλέπουμε για νέο hardware.


Επί σκηνής δεν ειπώθηκαν και πολλά η αλήθεια είναι. Είδαμε, ακούσαμε, διατυπώθηκε πως τα 15 studio της Microsoft ετοιμάζουν ήδη τίτλους για το σύστημα, όπως και ήταν αναμενόμενο άλλωστε. Αλλά μερικές λεπτομέρειες προκύπτουν τόσο από το όνομα και το design, όσο και από δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία με το που κατέβηκε από τη σκηνή ο Phil Spencer. Πάμε λοιπόν.

Xbox Series X: Το όνομα

Με αυτήν την ονομασία παρουσιάστηκε το νέο σύστημα. Το αν βέβαια το όνομα αυτό αναφέρεται σε ένα μοντέλο ή περισσότερα παραμένει άγνωστο. Έτσι κι αλλιώς. Μπορεί να δούμε Xbox Series S αργότερα ή κάτι ανάλογο. Το όνομα έχει τη δική του συμβολική αξία πάντως.

Το σύστημα είναι το Xbox. Series X είναι το μοντέλο της κονσόλας. Δεν υπάρχει νούμερο, δεν υπάρχει κάτι άλλο. Είναι ένα βήμα ακόμη στην προσπάθεια της Microsoft να ταυτίσει το Xbox με κάθε πιθανή πρόταση που έχει στο gaming, με την ίδια ακριβώς λογική που υφίσταται και το Xbox app σε Windows 10, για παράδειγμα, παρότι δεν έχει να κάνει οπωσδήποτε με gaming στην κονσόλα της εταιρείας.

Επιπλέον, για λέει η Microsoft “Series X”, μάλλον το Xbox One X είναι, ως brand, νεκρό. Παραείναι μπέρδεμα να έχουμε X εδώ, εκεί και παραπέρα, μόνο χειρότερα θα μπερδευτεί ο κόσμος. Εκτός αν η εταιρεία βασίζεται στην υπόθεση ότι από τη μία έχουμε Xbox One και γράμμα και από την άλλη Xbox και Series με κάποιο γράμμα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα στηριχθεί. Η εταιρεία σκοπεύει οι παραγωγές της να τρέχουν σε διαφορετικές γενιές, έστω για κάποιο διάστημα, με χαμηλότερη ποιότητα εικόνας, γραφικών κ.λπ. όπως μπορεί να καταλάβει ο οποιοσδήποτε.

Η Microsoft επισημαίνει επίσης πως το Xbox συμβολίζει το gaming και πως για αυτό πρέπει να υφίσταται γενικότερα. Το αν αυτό σημαίνει ότι θα ξεφορτωθούμε άκυρες λειτουργίες και δυνατότητες παραμένει άγνωστο, αλλά αν υπονοείται ένα πράγμα εδώ, τότε αυτό πρέπει να είναι κι ελπίζουμε να είναι αλήθεια.

Xbox Series X: Το σχέδιο



«Μα μοιάζει με PC». Και τώρα που βγάλαμε από τη μέση την προφανή εξυπνάδα, ας μιλήσουμε για το σασί. Φαίνεται να είναι σχεδιασμένο ώστε το σύστημα να έχει τη λογικότερή του θέση όταν στήνεται κάθετα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σταθεί οριζόντια όμως. Η Microsoft το ξεκαθάρισε υπάρχουν εξ αρχής και οι δυο επιλογές. Αν δείτε το σχετικό βίντεο που παραθέσαμε, θα παρατηρήσετε ότι μία από τις τέσσερις κάθετες πλευρές δεν προβάλλεται ποτέ, δηλαδή αυτή που θεωρείται ότι αντιστοιχεί στο πίσω μέρος του μηχανήματος. Υπολογίζουμε ότι θα είναι διάτρητη.

Γιατί; Το πάνω μέρος (που θα καταλήγει πλαϊνό με την κονσόλα οριζοντίως) που είναι διάτρητο θα λειτουργεί (λογικά) ως εισροή αέρα. Με μεγαλύτερο ανεμιστήρα εκεί, υπάρχει το περιθώριο να γλιτώνουμε θόρυβο. Ενώ στο πίσω μέρος, με λίγη τύχη, θα έχουμε πολλαπλούς για να διώχνουν με σιγουριά τον ζεστό από το σύστημα. Το ότι η Microsoft αναφέρει συγκεκριμένα ότι ήθελε να πετύχει τετραπλάσια υπολογιστική ισχύ (ό,τι κι αν καταλήξει να σημαίνει αυτό) με την καλύτερη και πιο αθόρυβη δυνατή λειτουργία σημαίνει πως σκέφτηκε (ακόμη) περισσότερο την ψύξη αυτήν τη δόση και ότι σίγουρα θα έρθει η ώρα που θα κάνει ειδική αναφορά σε αυτήν, όπως έκανε κάποτε και για την περίπτωση του Xbox One X. Υποτίθεται, άλλωστε, ότι το Xbox Series X θα είναι το ίδιο αθόρυβο ή και λίγο πιο αθόρυβο από το Xbox One X.

Γιατί κάθετο όμως; Δεν είναι πρωτότυπη ιδέα, το Xbox One X ήδη κάθεται μια χαρά κάθετα χωρίς να χρειάζεται ειδικό στήριγμα. Το σχήμα αυτό σίγουρα προήλθε από τις επιλογές που έγιναν για την ψύξη, επιλογές που μάλλον παραπέμπουν, σε κάποιο βαθμό, στη λογική που εφαρμόστηκε στον Mac Pro του 2013. Εκείνο το σχέδιο απέτυχε διότι δεν κάλυπτε ανάγκες του επαγγελματικού χώρου, εδώ όμως δεν υπάρχουν τέτοιες ανάγκες, επομένως μπορεί να αποδειχθεί πολύ λογικότερη επιλογή, χωρίς άγχη και ανησυχίες.

Επιπλέον ο κόσμος έχει συνηθίσει τέτοιο σχεδιασμό σε άλλες κατηγορίες, όπως mesh WiFi routers και smart speakers. Ταυτόχρονα με τη δυνατότητα για κάθετη τοποθέτηση εξυπηρετείται ευκολότερο κι η μερίδα των παικτών που επιλέγει να παίζει σε monitor αντί για τηλεόραση. Αν είναι να καταλήγει σε γραφείο αντί για ντουλάπι ή ράφι η κονσόλα, καλό είναι πιάνει το λιγότερο δυνατό χώρο από το διαθέσιμο εμβαδό. Για ευνόητους και πάλι λόγους.

Xbox Series X: Τεχνικές λεπτομέρειες

Η εταιρεία αναφέρει ότι στόχος του νέου συστήματος είναι να έχουμε 4K60, με τη δυνατότητα για 120fps στην όποια ανάλυση να είναι στα χέρια των developers. Γίνεται λόγος για «δυνατότητα» 8K, αλλά δεν έχει νόημα ερμηνευθεί η δήλωση αυτή ως πιθανότητα για gaming σε πραγματική ανάλυση 8K. Αν γίνει κάτι, κάποτε, θα γίνει με scaler. Και πολύ μας είναι. Ας δούμε την αγορά να κάνει πραγματική στροφή σε 4K60 και τα υπόλοιπα ας τα αφήσουμε για πιο μακρινά συστήματα.

Η CPU θα έχει αρχιτεκτονική Zen 2, την τρέχουσα της AMD, αλλά η νέα λεπτομέρεια έχει να κάνει με αναφορά σε επόμενης γενιάς αρχιτεκτονικής RDNA, δηλαδή πέραν της Navi που έχει ρίξει στην αγορά η AMD. Σε CPU αναφέρεται -λογικά- ο τετραπλασιασμός της απόδοσης ή, εναλλακτικά, στο σύνολο αλλά χωρίς να γνωρίζουμε και το benchmark. Η GPU «πάει» στα 12TF, αλλά και αυτές οι μετρήσεις είναι σχετικό το σε τι μεταφράζονται κάθε φορά αν και, σε απόλυτους αριθμούς, μιλάμε για μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Xbox One X. Δεδομένου ότι τόσο η Microsoft όσο και η Sony έχουν τάξει hardware-based ray tracing (μικρό καλάθι παρακαλούμε), κάτι που δεν προσφέρεται σε Navi, τα ενδεχόμενα ήταν δύο: είτε τροποποίηση Navi ειδικά για τις κονσόλες αυτές, είτε πέρασμα στην πρώτη αρχιτεκτονική της AMD με τέτοια δυνατότητα. Όταν θα δούμε αυτά τα συστήματα στα τέλη του 2020, δεν θα έχουν τη φρεσκότερη αρχιτεκτονική όλων σε CPU, αλλά θα την έχουν, όπως φαίνεται, σε GPU. Όσο για VRAM, το μόνο σίγουρο είναι πως το νέο Xbox θα χρησιμοποιεί GDDR6. Με SSD τα πράγματα θα είναι ανάλογα με όσα έχουν ακουστεί για PS5 και ο Phil Spencer κάνει αναφορά για βελτίωση της ταχύτητας διαμεταγωγής κατά 40 φορές.

Από εκεί και πέρα όμως το μυστήριο περιπλέκεται. Η Microsoft λέει ότι το Xbox Series X είναι σχεδιασμένο για να υποστηρίξει το cloud gaming γενικότερα. Θεωρίες για αυτό το θέμα είναι εύκολες μεν αλλά δεν είναι και οι πιο γαργαλιστικές. Όχι ακόμη τουλάχιστον.

Αυτή η τιμή ανήκει στις τεχνολογίες VRS (Variable Rate Shading), ALLM (Auto Low Latency Mode και DLI (Dynamic Latency Input). Κινούμενοι ανάποδα, το τρίτο είναι άγνωστη ποσότητα και το δεύτερο μάλλον αναφέρεται στην τεχνολογία που υποστηρίζει η προδιαγραφή HDMI 2.1 οπότε δεν νομίζουμε ότι πρόκειται για κάτι πραγματικά μοναδικό στο Xbox. Άγνωστος Χ παραμένει και η πρώτη τεχνολογία. Αλλά το ζουμί είναι στη διευκρίνιση πως είναι πατενταρισμένη, οπότε δεν μπορεί να την αξιοποιήσει άνθρωπος αν δεν το επιτρέψει, με χρήματα να αλλάζουν χέρια ή όχι, η Microsoft. Μπορεί να τη διαθέσει παντού με στόχος να υιοθετήσουν γενικότερα οι developers περισσότερα από τα δικά της εργαλεία, άσχετα με το τι φτιάχνουν, για ποιον και για που. Μπορεί, από την άλλη, να την κραδαίνει ως συγκριτικό πλεονέκτημα προκειμένου να κρατά το σύστημα την απόδοση που θέλει ο developer από τη μία κι ο παίκτης από την άλλη.

Xbox Controller: Το άλλο σχέδιο

Η Microsoft «παρουσίασε» και το νέο χειριστήριο, το οποίο μικρές διαφορές έχει μόνο σε σχέση με το υπάρχον. Χρησιμοποιεί σταυρό d-pad σαν εκείνο που βρίσκουμε στο Xbox Elite Series 2 Wireless Controller. Λέγεται ότι έχουν γίνει προσαρμογές σε μέγεθος και σχήμα για να βολεύει περισσότερο κόσμο, αλλά κανείς δεν ξέρει ακόμη τι προσαρμογές είναι αυτές. Δεν διευκρινίστηκε καν αν θα έχει επαναφορτιζόμενη μπαταρία ή όχι (ωχ). Το σίγουρο είναι πως το νέο χειριστήριο θα είναι συμβατό και με όλα τα προηγούμενα Xbox One, Windows 10 αλλά και με ό,τι ακολουθήσει το Xbox Series X. Δεν αποκλείεται λοιπόν να αποσυρθούν σιγά σιγά οι υπόλοιπες εκδοχές, κάτι που δεν θα έχει κάνει πρώτη φορά η Microsoft, ούτε γενικά, ούστε στη γενιά που φτάνει στο τέλος της. Φυσικά, όπως έχει ξεκαθαριστεί από νωρίς, τα υπάρχοντα χειριστήρια θα λειτουργούν κανονικά στο νέο σύστημα. Ένα πλήκτρο προστίθεται, ειδικά για sharing, το οποίο φαίνεται να είναι στο κέντρο του χειριστηρίου. Καλύτερη επιλογή και προφανής βελτίωση έναντι του μεγαλύτερου μπερδέματος που επικρατεί τώρα και σίγουρα λογική η θέση.

Senua’s Saga: Hellblade II




Δεν άφησε περιθώρια για συζήτηση ο Phil Spencer. Όταν έδειξε το Halo Infinite στην E3, μερίδα του κόσμου νόμιζε ότι έβλεπε CGI. Τώρα, πριν την αποκάλυψη του Senua’s Saga: Hellblade II, είπε πως ό,τι βλέπουμε έγινε capture κανονικά από τη μηχανή του παιχνιδιού. Χωρούν διάφοροι αστερίσκοι κάθε φορά που λέγεται κάτι τέτοιο αλλά κάποια πράγματα φαίνονται στο τέλος. Άγνωστη η πιθανή ανάλυση του δείγματος, καθόλου ασαφές το ότι βλέπαμε 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Ταυτόχρονα -ασχέτως του εντυπωσιακού δείγματος- βλέπουμε ότι το Hellblade επιχειρεί να γίνει franchise. Είναι η λογική επιλογή. Έχει κερδίσει από εντυπώσεις μέχρι βραβεία, είναι στο στοιχείο της Ninja Theory, είναι ευκολότερο να στηθεί μια συνέχεια από κάτι τελείως νέο, σε αυτό το στάδιο, για ένα νέο σύστημα και, εδώ που τα λέμε, αξίζει και στην ομάδα και στην -πλέον- «σειρά» να κάνει ένα κανονικό μπαμ στην αγορά, όχι μόνο έκπληξη

Το Xbox είναι ένα και στις λεπτομέρειες

Κάτι που διευκρινίστηκε ακόμη είναι τα «εύκολα» που, βέβαια, για πρώτη φορά είναι τόσο «εύκολα», δηλαδή τη συμβατότητα των save files μεταξύ Xbox One και νέου Xbox και τα κοινά achievements που μεταφέρονται από σύστημα σε σύστημα, με το λογαριασμό του χρήστη. Από τη στιγμή που η Microsoft ετοιμάζει τίτλους που θα τρέχουν σε Xbox One S, Xbox One X και Xbox Series X, αυτές οι παροχές είναι όχι ευχάριστες αλλά απολύτως απαραίτητες. Η Microsoft θέλει να προσφέρει παιχνίδια με κάθε τρόπο στον παίκτη. Ο στόχος πλέον είναι να αγαπήσει ο τελευταίος το οικοσύστημα του Xbox, που για πρώτη φορά επιχειρεί να είναι κάτι τέτοιο -αυτό είναι όντως πρωτότυπο για τις κονσόλες γενικότερα-, να αγοράζει ένα παιχνίδι, να έχει τρόπο να το παίξει και να ξέρει πως όταν αλλάξει σύστημα, διεύθυνση, τηλέφωνο κ.λπ. θα τον ακολουθεί και θα λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πάντα δεδομένων των περιστάσεων ασφαλώς.

Από εκεί και πέρα, ό,τι και να πιστεύει κανείς για το Xbox γενικά και για το Xbox Series X ειδικά, αυτό που ήθελε να πετύχει η Microsoft το πέτυχε. Όχι μόνο ξεχώρισε στα (νερόβραστα) The Game Awards, αλλά σίγουρα θα είναι το μοναδικό αντικείμενο συζήτησης «νέας γενιάς» για τις γιορτές που έρχονται. Διότι, στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων, μάλλον περάσαμε την εμπορική κόψη του ξυραφιού για το 2019.

Και η παρτίδα σκάκι συνεχίζεται. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
24 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PetrifieD-
    • Είναι και επίσημο πλέον: οι κονσόλες σε λίγα χρόνια δεν θα διαφέρουν από PC. Σαν desktop είναι και μάλιστα μου θυμίζει τετραγωνισμένο Mac Pro (αυτό το κυλινδρικό που είχε βγάλει η apple πριν τον τρίφτη). Μάλιστα με ολοένα και περισσότερα παιχνίδια να έρχονται και στο PC όπως το Red Dead Redemption 2 δεν ξέρω τι νόημα θα έχει σε λίγο η αγορά κονσόλας την ώρα μάλιστα που θα είναι και αρκετά ακριβή αν κρίνουμε από τα specs. Δυστυχώς μόνο από την Nintendo βλέπω μία διάθεση για πρωτοτυπία. Sony και Microsoft για άλλη μια φορά απλά βελτιώνουν τα specs ώστε να έχουμε καλύτερα γραφικά λες και το gaming είναι μόνο τα γραφικά. Τέλος, έχουμε άλλο ένα χοντροκομμένο XBOX.

      • yaponvezos
      • 1. Ο τρίφτης ήταν πριν τον Mac Pro του 2013. Αλλά εννοείς τον «νέο» τρίφτη.
        2. Οι κονσόλες είναι ήδη PC ως προς το hardware, δεν θα γίνουν επειδή κάτι μας θυμίζει το κουτί.
        3. Κονσόλα είναι η εμπειρία χρήστης, όχι το σχήμα.

        • PetrifieD-
        • 1. Έχεις δίκιο αυτό εννοούσα.
          2. Πάντα θα είναι pc εφόσον μιλάμε για επεξεργαστές και κάρτες γραφικών αλλά δεν εννοώ αυτό. Εννοώ ότι πλέον δεν διαφοροποιούνται πουθενά. Είναι ένα desktop με κουτί που έχει το σύμβολο του xbox.
          3. Συμφωνώ ως προς την εμπειρία χρήσης. Αλλά ποια η διαφορά του ΧBOX/playstation με ένα pc που έχω απλά αγοράσει ένα χειριστήριο; Μόνο τα αποκλειστικά παιχνίδια πλέον τα οποία όπως βλέπουμε λιγοστεύουν και ολοένα και περισσότερες παλιές αποκλειστικότητες κυκλοφορούν και για pc. Άρα γιατί κάποιος να μην πάρει ένα pc με λίγα παραπάνω χρήματα και να παίζει και καλύτερα τα παιχνίδια αλλά και να του κρατήσει περισσότερο; Παλιά υπήρχε λόγος. Τώρα λιγοστεύουν οι λόγοι μιας και το χάσμα της τεχνολογίας αλλά και της τιμής κλείνει. Αυτό που θα ήθελα θα ήταν οι MS και SONY να προτοτυπήσουν λίγο. Και όχι μόνο στο σχήμα. Αν και το σχήμα λέει πολλά. Αν συγκρίνουμε με ps1/xbox οι διαφορές είναι λίγες εως μηδενικές ως προς τη λογική. Ίδιες κονσόλες με καλύτερα specs κάθε τόσα χρόνια. Ακόμα και τα χειριστήρια δεν αλλάζουν πολύ. Εγώ απλά θα ήθελα να δω τις εταιρίες να ρισκάρουν και να πρωτοτυπούν όπως η Nintendo που διαφοροποιείται. Τα καλά γραφικά πλέον είναι εύκολα προσβάσιμα ακόμα και με ένα μέτριο pc. Υπάρχει στασιμότητα και αν πάμε έτσι και το PS10 και XBOX πως στο καλό θα λέγεται τότε θα είναι απλά τα ίδια με τώρα απλά με καλύτερο επεξεργαστή και κάρτα γραφικών. Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αλλάξει λίγο η συνταγή. Θεωρώ πως είναι και ένας από τους λόγους που τα έχει πάει αρκετά καλά το switch.

        • yaponvezos
        • Η εμπειρία χρήσης είναι διάφορα πράγματα, όχι μόνο ένα χειριστήριο. Π.χ. το ότι έχεις στη μια μεριά ένα λειτουργικό που πρέπει να είναι έτοιμο για οτιδήποτε και έχει το ανάλογο βάρος, το ανάλογο UI κ.λπ. Στην άλλη μεριά καλείται να είναι έτοιμο για πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Στην ουσία μιλάμε για πράγματα που προκύπτουν από εξειδίκευση.

          Ειδάλλως το PC πάντα είχε διάφορα πλεονεκτήματα στα χαρτιά. Το Beta ήταν καλύτερο VHS. Το Super Audio CD ήταν καλύτερο του Audio CD. Αλλά δεν κερδίζει πάντα το «καλύτερο» ακριβώς επειδή μετράνε πράγματα όπως η ευκολία χρήσης και διάφορα άλλα. Δεν θα πω ότι οι τρέχουσες κονσόλες είναι ιδανικά παραδείγματα. Έχω χρόνιες διαφωνίες για το UI και μόνο, πριν καταπιαστώ με άλλες πτυχές. Αλλά μπορούν να βελτιωθούν σε σημεία που το PC δεν έχει νόημα να το κάνει διότι θα δημιουργεί πρόβλημα κάπου αλλού.

          Αλλά, τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να πάμε και πολύ μακριά. Η υποηστήριξη HDR σε PC είναι άθλια σε σχέση με κονσόλες. Επίσης τα interfaces σπάνια είναι αρκετά βολικά για χρήση εξ αποστάσεως. Το πρώτο δεν μετράει και τόσο στην ευρύτερη αγορά, για διαφόρους λόγους, το δεύτερο μετρά πολύ περισσότερο όμως. Και δεν είναι το μόνο.

        • yaponvezos
        • Επίσης, μιας και ξεχάστηκα πριν, για το ρίσκο που λες συμφωνώ. Ταυτόχρονα όταν μια κατηγορία ωριμάζει είναι δυσκολότερο να έρθει, και με κάθε διάθεση για ανάληψη ρίσκου, κάποια μεγάλη αλλαγή.

          Περισσότερο φοβάμαι για τα ρίσκα που δεν παίρνει κάποιος στο software, παρά για εκείνα του hardware.

      • Powell
      • Μην το κάνουμε Pc vs Consoles.
        Άλλα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχουν οι κονσόλες και άλλα το pc και αρκετή διαφορά στις τιμές.
        Ο καθένας αγοράζει ανάλογα με την τσέπη του και αν είναι να πάρει μόνο κονσόλα τότε ανάλογα τα παιχνίδια που προτιμάει.

        • yaponvezos
        • Δεν το κάνουμε νομίζω. Αλλά έχουμε ουσιαστικά δυο διαφορετικές κατηγορίες από computing products που είναι λογικό να διαφέρουν, όπως είναι λογικό να διαφέρει το αυτοκίνητο πόλης που λέμε από ένα πιο κλασικό οικογενειακό. Δεν χρειάζεται να κερδίσει το ένα ή το άλλο. Το καθένα έχει το ρόλο του.

    • PORTAL
    • Φανταζομαι ολοι οι product designers της Microsoft ηταν καταπιασμενοι με το καινουργιο χειριστηριο, οποτε ο Phill ανελαβε μονος του να φτιαξει ενα τετραγωνο στο sketchup και να πειραματιστει με το push/pull tool. Τι ειναι αυτη η αηδια ρε Microsoft;

      • PORTAL
      • -Ποιο παιχνιδι θα δειξουμε με την καινουργια κονσολα ρε Φιλ; Κανα Halo; Κανα Gears: Κανενα απο τα καινουργια IPs που υποτιθεται οτι εχουμε;
        -Οχι ρε ουτε καν. Δωσε Hellblade στο λαο. Με τα γραφικα θα την κερδισουμε την Sony, οχι με καλα παιχνιδια.

      • yaponvezos
      • Γιατί να το κάνει σε The Game Awards; Να δείξει νέα IP εννοώ.

        Halo έχει δείξει ήδη. Γιατί να μην αξιοποιήσει το Hellblade που έχει και πολύ καλή φήμη; Είναι, επικοινωνιακά, ασφαλής επιλογή.

        • PORTAL
        • Για να δειξει οτι οντως υπαρχουν νεες IP, για να κλεισει το ματι στους χιλιαδες fans που της εχουν γυρισει την πλατη (ο υποφαινομενος), για να αρχισει να κοντραρει τα απειρα sony exclusives, για να μην αγριευουν ολοι με τη δαιμονισμενη, για να μην ξεκινησει με walking simulator, και τελος επειδη το Hellblade στην καλυτερη ειναι ενα παιχνιδι "niche" και στην χειροτερη απλα ενα κακο παιχνιδι.

        • yaponvezos
        • Δεν ρώτησα γιατί να κάνει αυτό που ζητάς γενικά, αλλά γιατί να το κάνει σε The Game Awards.

          Επίσης το τι πιστεύεις για το Hellblade είναι irrelevant. Και το τι πιστεύω εγώ για το Hellblade είναι irrelevant.

          Αν ως εταιρεία έχει στα χέρια μου ένα βραβευμένο IP που αντιμετωπίζεται τόσο θετικά στη βιομηχανία, πρέπει να είμαι βλαμένος για να μην το εκμεταλλευθώ.

          Αν σε νοιάζει να κάνει καλή πορεία το Xbox, μετράει τι οφελεί το Xbox. Και αυτό που οφελεί το Xbox είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να ταυτίζεται με αυτό που γουστάρουμε εμείς ανά πάσα στιγμή και μόνο.

        • PORTAL
        • Εγω δεν κολλαω στην καινουργια IP ουτε στο που επελεξε να κανει την αποκαλυψη. Κολλαω στο Hellblade. Το οτι ειναι βραβευμενο δεν σημαινει οτι ειναι και γνωστο στο ευρυ κοινο, αν ειναι να το εξετασουμε ως marketing κινηση. Μαλλον ο πιο πολυς κοσμος αναρρωτιοταν ποια ειναι αυτη η psycho που ουρλιαζει στη μουρη του.
          Και οχι δεν με νοιαζει να κανει καλη πορεια το Xbox διοτι δεν εχω μετοχες στη Microsoft. Με νοιαζει να βγαλουν ενα καλο προϊον που να καλυπτει εμενα. Το Hellblade εμενα με διωχνει.

        • yaponvezos
        • Θέμα νέου IP εσύ έθεσες για αυτό και το σχολίασα.

          1. Μια κονσόλα έχει κι άλλα παιχνίδια γενικά.
          2. Δεν γίνεται να είσαι focus group of one.

    • Nintendotaliban
    • Το design εχει κομβικο ρολο στη προωθηση ενος προϊοντος,ειτε αυτο ειναι αυτοκινητο,ειτε κινητο ή κονσολα στην προκειμενη περιπτωση.Οσα ''function over form'', ''less is more'' και να αραδιασει η microsoft,δεν αλλαζει η ουσια.Δηλαδη αν μια τσιμεντολιθα για μερεμετι ειναι το τελικο σχημα,το devkit τι ειναι,σκαλωσια οικοδομης;Επισης η ονομασια που επιλεχθηκε για το brand (xbox one x -xbox series x)φλερταρει επικινδυνα με τα επιπεδα συγχυσης των wii-wii u...

      • yaponvezos
      • Για την ονομασία συμφωνώ.

        Για τα υπόλοιπα όχι.

        Και, παιδιά, το σχέδιο προκύπτει από τις ανάγκες του hardware. Δεν ξεκινά κανείς σκεπτόμενος «ας φτιάξω έναν πυλώνα και μετά βλέπουμε τι χωράει».

        Δηλαδή τι πρέπει να γίνει; Ντε και καλά καγκουριά;

        Και οι τρέχουσες κονσόλες ήπιο σχεδιασμό έχουν σε σχέση με τις προηγούμενές τους.

    • paulgouv
    • Δεν με ενοχλεί καθόλου η εξωτερική εμφάνιση και δεν με απασχολούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά εφοσον δεν υπάρχει ακόμα μέτρο αναλογίας με μια τελική τιμή.Θα σχολιάσω μόνο το παιχνίδι(it's all about GAMES) που επέλεξαν να προμοτάρουν σαν Xclusive sequel/franchise!!Ένα παιχνιδι που ο πυρήνας των φαν ~1εκατ.πωλήσεις ,ξεκίνησε στο PS4 με την timed αποκλειστικότητα του Hellblade :p Μετά το φιάσκο του Rise Of Tomb Raider περίμενα να ξυπνήσουν και να μάθουν οτι τους gamers τους προσελκύεις με φρέσκιες ιδέες/IP και οχι "κλέβοντας" εγκατεστημένο fanbase από αντίπαλη εταιρία...Σαν trailer πάντως δείχνει εξαιρετικό με πλήρως αληθοφανή γραφικά και πιστεύω θα προσθέσουν περισσότερους gameplay μηχανισμούς!!

    • jack124
    • Εμένα παιδιά δεν μου αρέσει ο σχεδιασμός.. Ελπίζω να μην κάνει τίποτα παρόμοιο και η Sony
      Εμένα μου αρέσει η κονσόλα να είναι μικρή, τύπου PS4 slim και γενικότερα πάντα τα slim μοντέλα μου άρεσαν

      • vonzuchter
      • δεν γινεται και σλιμ και τουμπανο ομως

        • TechPriestXS
        • Μην ασχολείσαι. Έχουν πανικοβληθεί. Όσο fanboyz και να είναι κατανοούν ότι αυτό το σχέδιο πυροβολάει watt και TDP, τους αρέσει δεν τους αρέσει.

      • yaponvezos
      • Με αυτό το σκεπτικό κάθε rev1 κονσόλας δεν σε ενδιαφέρει. Που ΟΚ, το καταλαβαίνω, αλλά με αυτό ως δεδομένο δεν έχει νόημα να σε ενδιαφέρουν θέματα σχεδίου, μεγέθους κ.λπ. γενικά σε αυτό το στάδιο αφού αυτό που ζητάς δεν θα σου το δώσει κανείς και είναι τεχνικώς αδύνατο.

        • jack124
        • Από την μία έχεις δίκιο αλλά από την άλλη με ενδιαφέρει και το σχήμα, δεν θέλω να είναι και σαν πύργος σε μικρό
          Τι να πω στο μάτι δεν μου αρέσει αλλά σημασία έχουν τα παιχνίδια

*