Τρίτη 2 Απριλίου
Defiance (PC, PS3, Xbox 360)
Πέμπτη 4 Απριλίου
Toki Tori 2 (Wii U)
Παρασκευή 5 Απριλίου
Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge (PS3, Xbox 360)
Painkiller: Hell & Damnation (PS3, Xbox 360)
Τρίτη 9 Απριλίου
Age of Empires 2: HD Edition (PC)
Παρασκευή 19 Απριλίου
Fire Emblem: Awakening (Nintendo 3DS)
Injustice: Gods Among Us (PS3, Xbox 360, Wii U)
Παρασκευή 26 Απριλίου
Dead Island: Riptide (PS3, Xbox 360)
Dragon’s Dogma: Dark Arisen (PS3, Xbox 360)
Farming Simulator (PS3, Xbox 360)
Star Trek (PC, PS3, Xbox 360)
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Εχει καποια καλα και αυτον τον μηνα αλλα ειμαστε μπουκωμενοι και απο τους προηγουμενους! Εχει μπει δυνατα η χρονια...
Το Injustice: Gods Among Us κυκλοφορεί και για το wii u γιατί δεν το αναφέρεται;
Ενδιαφερον μου τραβηξαν τα εξης: Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge, Dragon’s Dogma: Dark Arisen τα αλλα οχι και τοσο αλλα ενδιαφερον μερικα απο αυτα!
Ήταν και το Πάσχα των καθολικών χθες και λόγω της εορταστικής περιόδου χορτάσαμε καλούς τίτλους τις προηγούμενες μέρες. Τώρα με αργά βήματα μέχρι την Ε3.
Fire Emblem. Nuff said.
απο ολα εχει
dead island OMG !!!!!!!!!!!!!!! :')
Farming Simulator για τρελό κόλλημα... ;)
Age of Empires 2.... ώρες και ώρες LAN gaming......
Το σερι συνεχιζεται και απο την στιγμη που ξανα βγαινει το age of empires 2 ειναι δυνατος μηνας
Ο νεος μηνας εχει dead island για μενα!
gia mena to god among us
Μάλλον το Dark Arisen αφού είναι και σε καλή τιμή. 200 ώρες έγραψα στο DD.
Dead island θα το τιμήσω άνετα !!
Πάλι τρελό κόλλημα στο pc !!! Έτσι για να γουστάρουμε !!!!
Πάντως ανυπομονώ να παίξω το καινούριο Dead Island Reptide και το Defiance !!!
Πάντως επειδή σε λίγες μέρες θα αγοράσω wii u θα ήθελα να δημοσιεύσετε και μία λίστα με wii u games που θα κυκλοφορήσουν ...
9 απριλίου εχω γενέθλια
moufes ta perisotera
DEFIANCE!!!μακραν το καλυτερο μεχρι τωρα!!!
dragons dogma φυσικα για να μην ξεφευγουμε και απο το θεμα αυτης της χρονιας.
INJUSTICE ante n doume toso kairo perimenoume elpiza na mhn einai apogohteysh