Πέμπτη 8 Αυγούστου
Spelunky (PC)
Παρασκευή 9 Αυγούστου
Mortal Kombat: Game of the Year Edition (PC)
Τρίτη 13 Αυγούστου
DuckTales Remastered (PS3, Wii U, PC)
Europa Universalis IV (PC, Mac)
Τρίτη 20 Αυγούστου
Disney Infinity (PC, Nintendo 3DS, Wii U, Wii, Xbox 360, PS3)
Πέμπτη 22 Αυγούστου
Skullgirls (PC)
Παρασκευή 23 Αυγούστου
Saints Row 4 (PC, PS3, Xbox 360)
The Wonderful 101 (Wii U)
Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist (PC, PS3, Xbox 360, Wii U)
XCOM (PC, PS3, Xbox 360)
Τρίτη 27 Αυγούστου
Castlevania: Lords of Shadow (PC)
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PC, PS3)
Παρασκευή 30 Αυγούστου
Etrian Odyssey IV: Legends of the Titan (Nintendo 3DS)
Lost Planet 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Rayman Legends (PC, PS3, Xbox 360)
Καλό καλοκαίρι!!!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Πλουσιος και ο Αυγρουστος σε games, το pay day 2 αλλα και το killer is dead Αυγουστο δεν βγαινουν?
Παιδιά σήμερα βγαίνει και το Tales Of Xillia σε PS3. Επίσης 27 του μήνα βγαίνει το One Piece Pirate Warriors 2.
Καρετσο..κατουργιοσουν εε :- P
επιτέλους βγαίνει το splinter cell!!!!αλλά μέσα στην εξεταστική...τι ζημιές μας κάνουν...
Καλό καλοκαίρι σε όλους! :) Άντε να βγει και το Saints Row!
ενταξει καθε χρονο το καλοκαιρι δεν βγαινουν και πολλα παιχνιδια αλλα δεν πειραζει...εγω μονο για το blacklist ενδιαφερωμαι
Εγώ θα πάω για τις παρακάτω κυκλοφορίες
-ξάπλα
-air condition (colectors edition)
- το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ (μαζί με τα dlc)
to tragoudi to apolito tipota alla good god i foureira einai to kati allo... poia games leme tora...
Καλύτερη κυκλοφορία του μήνα κατα την γνωμη μου είναι το Lost Planet 3 και το Castlevania: Lords of Shadow για PC.
Εμετός για τα τελευταία δυο βίντεο.Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Έλα μωρέ τώρα.....Μια χαρά είναι και τα δύο...Αν τα δεις χωρίς ήχο, τα σπάνε ;)
Γιατί ρε Παύλο.γιατί ρε παλικάρι μου φουρέϊρα?Δώσε μου έναν λόγο μόνο.
υ.γ. Καλή ξεκούραση σε όλο το team.
Final fantasy και rayman. Kai demy.
Γιατί λυσάτε με τα κομμάτια; mute και η ζωή είναι ωραία! :P :P
Europa universalis 4, λεκανίτσα με κρύο νερό για τα πόδια, φραπές και ανεμιστήρας και περνάω καλύτερα και από το να πήγαινα στις Μπαχάμες.
Υ.Γ Αν μας βγουν τα μπικικίνια ίσως χτυπήσουμε και το castlevania
Υ.Γ2 +1 T_K_L_L_LUIGI
Για το spliner cell περιμένω review και θέλω να δω πως είναι και το saints row 4.