Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Με λίγα, αλλά αξιοσημείωτα games φτάνει ο Ιανουάριος του νέου έτους και μας ανοίγει τις πύλες για μία ακόμη ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα χρονιά. Τι άλλο θα μπορούσαμε να πούμε, αφού στις πρώτες 30 μέρες του 2013 αναμένεται να κυκλοφορήσουν τα Anarchy Reigns, DmC Devil May Cry, Sly Cooper: Thieves in Time και Ni no Kuni: Wrath of the White Witch; Πάμε να δούμε λοιπόν αναλυτικά τι μας επιφυλάσσουν οι εταιρίες για… ζέσταμα και συνεχίζουμε ακάθεκτοι για άλλη μια χρονιά με όλα τα games που θα συνοδεύσουν την τρέχουσα και ίσως και την επόμενη γενιά συστημάτων.
με φάγατε με τα ρούχα και τα κιλά... και έχω και γενέθλα αύριο... πφ... δε τα ξαναφοράω στα βίντεο και όχι δεν έχω πάρει, έχω χάσει :) ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
Ρε συ Καρέτσο,έχουν δίκιο τα παιδιά για τα ρούχα !
Πρέπει να σου προσθέτουν 30 κιλά το λιγότερο !
Τέτοιο μπυροκοίλι ούτε Άγγλος σε pub του Newcastle :P:D
DMC, Anarchy reigns, καλά όλα αυτά, αλλά κανείς δεν λέει τίποτα για το υπέροχο Ni no Kuni: Wrath of the White Witch που θα βγει κ είναι κρίμα γιατί μάλλον θα πρόκειται για παιχνιδαρα!
Εντάξει η απόλυτη ησυχία πρίν την καταιγίδα του Φεβρουαρίου (Aliens Colonial Marines, Dead Space 3, Metal Gear Solid Rising, Crysis 3). Δεν θα ξέρουμε με τι να πρωτοασχοληθούμε!!!!!
Δυσκολη χρονια το 2013 για gaming αγορες με την κυκλοφορια τους , αργοτερα σιγουρα οταν θα ειναι προσιτη η τιμη ή καποια πιθανη ανταλλαγη ( οσο ακομα μας το επιτρεπουν ) !!!!
Εχει παρει κιλα ο Καρετσος η μου φαινεται?
Είναι ο μόνος που χάνει! Απλά σε αυτό το βίντεο έχει φορέσει τη μισή ντουλάπα του! :P
Ο φακός, ο φακός.....
Χλιαρό το ξεκινημα, όπως αναμενόταν! Το DMC θα καλύψει τον κόσμο μέχρι να μπει Φεβρουάριος!
Επιτέλους DMC
Γιατί το DMC να βγαίνει μόνο για κονσόλες?
Μητσο μη ξαναβαλεις τετοια ρουχα σε video....
@alexthrylos: 10 ημέρες μετά (25 Ιανουαρίου δηλαδή), το DMC κυκλοφορεί ΚΑΙ για PC.
Δεν θα έλεγα όχι για λίγο DMC και πίτσα .
Ίσως πάρω το DMC μαζί με ένα φίλο. Το anarch reigns πάντως έχει κυκλοφορήσει εδώ και κάμποσο καιρό..
Καλα ποιος ειναι ο στυλιστας της εκπομπης??Δημητρη πανε να σου αρπαξουν τη fanbase να προσεχεις!!
DMC για μένα ! αργότερα βλέπουμε και για κάνα άλλο :)
To Sly 4 Thieves in time πότε βγαίνει;
με φάγατε με τα ρούχα και τα κιλά... και έχω και γενέθλα αύριο... πφ... δε τα ξαναφοράω στα βίντεο και όχι δεν έχω πάρει, έχω χάσει :) ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
@Altair νομίζω Μάρτιο..
Ρε συ Καρέτσο,έχουν δίκιο τα παιδιά για τα ρούχα !
Πρέπει να σου προσθέτουν 30 κιλά το λιγότερο !
Τέτοιο μπυροκοίλι ούτε Άγγλος σε pub του Newcastle :P:D
για να δούμε τι θα λέει το νέο DmC
DmC και τα μυαλά στα κάγκελα
DMC, Anarchy reigns, καλά όλα αυτά, αλλά κανείς δεν λέει τίποτα για το υπέροχο Ni no Kuni: Wrath of the White Witch που θα βγει κ είναι κρίμα γιατί μάλλον θα πρόκειται για παιχνιδαρα!
Εντάξει η απόλυτη ησυχία πρίν την καταιγίδα του Φεβρουαρίου (Aliens Colonial Marines, Dead Space 3, Metal Gear Solid Rising, Crysis 3). Δεν θα ξέρουμε με τι να πρωτοασχοληθούμε!!!!!
DmC και Νi no Kuni για μένα :D
Δυσκολη χρονια το 2013 για gaming αγορες με την κυκλοφορια τους , αργοτερα σιγουρα οταν θα ειναι προσιτη η τιμη ή καποια πιθανη ανταλλαγη ( οσο ακομα μας το επιτρεπουν ) !!!!
Καλη χρονια να εχουμε και υγεια πανω απολα !!!
devil may cry mono 5 meroules eminan...
πάντως τα περισσότερα -για να μην πω όλα- games είναι τίγκα στην βία.
Sly ftw!
Κατι θα βρουμε και απο εδω
Ανυπομονώ για το Leisure Suit Larry In the Land of the Lounge Lizards: The 25th Anniversary Edition