Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch (PS3)
Τρίτη 5 Φεβρουαρίου
Hitman HD Trilogy (PS3, Xbox 360)
Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου
Dead Space 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Sonic & All-Stars Racing Transformed (PC, Nintendo 3DS)
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου
Aliens: Colonial Marines (PC, PS3, Xbox 360)
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου
Imagine Champion Rider (Nintendo 3DS)
Fist of the North Star: Ken’s Rage 2 (PS3, Xbox 360)
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου
Metal Gear Rising: Revengeance (PS3, Xbox 360)
Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου
Crysis 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μια ερωτηση το Metal Gear Rising: Revengeance ειναι σιγουρο οτι θα βγει και στο PC και μαλιστα ιδια ημερομηνια με τις κονσολες?Δεν θυμαμαι καμια ανακοινωση
Γενικα καλος μηνας ο Φεβρουαριος με Dead Space 3, Metal Gear Rising: Revengeance και Crysis 3 (αν ειχα PS3 θα χτυπαγα και το Ni No Kuni αλλα δεν)
Καυτος μηνας με αρκετες παιχνιδαρες!
Με ενδιαφέρουν τα παρακάτω (σχεδόν όλα δηλ. :D)
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Hitman HD Trilogy
Dead Space 3
Aliens: Colonial Marines
Metal Gear Rising: Revengeance
Crysis 3
Το κακό όμως είναι ότι Θα αργήσω παρά πολύ να τα πάρω όλα εκτός από το Rising Revengeance που θα πάει day one, τα αλλά ίσως αργότερα άμα πέσουν οι τιμές η κάνω καμία ανταλλαγή αλλιώς δεν …
Τσίμπησα το Ni No Kuni Wizard Edition και τελείωσε ο μήνας για εμένα. Dead Space 3 και MGS Rising πάνε σε πτώση.
dead space 3 vs alien colonial marines
Μια ερωτηση το Metal Gear Rising: Revengeance ειναι σιγουρο οτι θα βγει και στο PC και μαλιστα ιδια ημερομηνια με τις κονσολες?Δεν θυμαμαι καμια ανακοινωση
Ni No Kuni και τα μυαλά στα κάγκελα!
Παιδιά το Hitman το βρίσκεται στα 20 ευρώ από Ελλάδα. Τιμή σκότωμα!
Λιγες μεν... πολύ hardcore κυκλοφοριες ομως!
Νι no kuni wizard's η 1η επιλογη για μενα...απο που να αρχισεις και που να τελειωσεις!
Λιγες και καλες . Περιμενω το Ni No Kuni φυσικα απο Αγλλια .
Όσο για το γλυφομ..ι εεε Ni no Kuni ήθελα να πω, θα περιμένω για αργότερα:D
στο 1.24 ηταν σαν κανει τους ηχους ο παυλος. πεθανα στο γελιο
περιμενω πως και πως το dead space 3. οσο για το crysis 3 αν καταφερει το pc μου και το τρεχει κανονικα τοτε θα το τιμησω
Metal Gear Rising: Revengeance δοκιμασα το ντεμακι τα σπαει το πρωτο της σειρας που δοκιμασα και με εντυπωσιασε αφανταστα!
φραγκο δεν δινω σε κανεναν μια ενοικιαση και πολυ ειναι. και αγορα οταν πεσουν σε τιμες λογικες. του 15ευρου.
To Rayman στο Wii U αλλαξε? Δεν θα βγεί Φεβρουάριο?
Crysis!
Crysis.........................