











Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077












Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η πρώτη-δύσκολη μέρα του Gaming Festival τελείωσε και μέσα στις πρώτες ώρες αρκετός κόσμος πέρασε από την Τεχνόπολη στο Γκάζι για να έρθει σε επαφή με όλες τις τελευταίες κυκλοφορίες της αγοράς των video games.
Παντα τετοια! Εγω την κυριακη θα περασω, παντως φαινεται πολυ ωραιο event. Στη νιντεντο δε συγχωρω την απουσια, εστω με 3ds μπορουσε να δωσει το παρων..
Τέλεια το Σάββατο θα είμαστε εκεί
Ήταν υπέροχα, περάσαμε τέλεια! Θα είμαστε όλο το ΣΚ εκεί και θα σας περιμένουμε να γνωριστούμε από κοντά, να παίξουμε μαζί και φυσικά να κερδίσετε πολλά και πλούσια δώρα! Ω μην ξεχνάμε και την επίσκεψη του Master Chief!!!!
θα ερχόμουν αλλα ειστε μακριά.
Τέταρτη φώτο...αχ.....
Πέρασα κατά τις 7 με 8 και ο κόσμος είχε ξεκινήσει να πληθαίνει... Ωραίο στήσιμο γενικά αν και θα το περίμενα πιο πλούσιο... Η απουσία της N? Απλά χωρίς σχόλιο. Τουλάχιστον είχα την ευκαιρία να παίξω και να δω από κοντά το νέο Hitman. Εξαιρετικό ! Μπορεί να ξαναπεράσω καμιά βόλτα και σήμερα.
θα ειμαι εκει σήμερα !! οταν κανει το enternity event απλα δεν πρεπει να τα χανουμε !!
Υπεροχα... θα περασω με φιλαρακι!
Ο τύπος που παίζει Street Fighter στην τρίτη φωτογραφία της δεύτερης σελίδας ποιός είναι, Ο ΚΟΝΑΝ???
αν ηταν το wiiu θα περναγα μια βολτα.
Πολύ ωραίο φαίνεται. Κρίμα που είμαι Αγγλία αλλιώς εννοείται θα περνούσα. Μακάρι να το κάνουν κάθε χρόνο.
Να ερχόνουν και να σάπιζα στο ξύλο τους πάντες στο ΣΦ χ ΤΚ:D
Πασχάλη θα έπρεπε να αντιμετωπίσεις κι εμένα :p