Φαίνεται πως η Atari θα είναι άλλη μια εταιρία η οποία πέφτει θύμα των οικονομικών χρεών, αλλά και γενικότερων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των games τον τελευταίο καιρό. Αυτό άλλωστε προκύπτει και από το άρθρο των L.A Times, που αναφέρει πως η Atari North America έχει καταθέσει αίτηση χρεωκοπίας, ώστε να αποδεσμευτεί από την μητρική εταιρία που βρίσκεται στη Γαλλία και η οποία είναι αντιμέτωπη με υπέρογκα ποσά χρεών.

Τα κέρδη και οι μετοχές της Atari βρίσκονται σε φθίνουσα πορεία εδώ και 2 χρόνια, με την τιμή της μετοχής να βρίσκεται κάτω από το 1€ στην παρούσα χρονική στιγμή. Η Atari US μετά την αποδέσμευσή της, σκέφτεται να δημιουργήσει μια καινούργια εταιρεία, η οποία θα μπορεί να ξεκινήσει τις εργασίες της χωρίς οικονομικά προβλήματα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Δεν είχε ξαναχρεωκοπήσει πριν 1-2 χρόνια η Atari; Κάτι θυμάμαι λάθος, προφανώς...
θυμαμαι το πρωτο παιχνιδι που ειχα ηταν το Αταρι..ακομα το εχω καπου φυλαγμενο