Σύμφωνα με δηλώσεις του Frank Gibeau κατά τη διάρκεια της E3, η ΕΑ θα πρέπει να διαμορφώσει τις πολιτικές της όσον αφορά τα μεταχειρισμένα παιχνίδια, προκειμένου να είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές. Εν το μεταξύ, λίγο αργότερα σε συνέντευξή του στο BBC ο Gibeau ανέφερε, πως μερικές από τις επικρίσεις που αποσκοπούν στην EA είναι δικαιολογημένες, ενώ παράλληλα θεωρεί άδικο το γεγονός ότι η ΕΑ έχει ψηφιστεί ως η Χειρότερη Εταιρία στην Αμερική από τους Consumerist ψηφοφόρους για δύο συνεχόμενα έτη, και συμπλήρωσε: «Κάτι τέτοιο, είναι απογοητευτικό για τους ανθρώπους στο εσωτερικό της EA γιατί αγαπάμε την εταιρεία μας και τα παιχνίδια που έχουμε κάνει. Έχουμε στην εταιρία μας αξιόλογους ανθρώπους, και λαμβάνουμε υπόψη τις αντιδράσεις των καταναλωτών και προσπαθούμε να δημιουργούμε προϊόντα που θα προσεγγίζουν όσο είναι δυνατόν το ευρύτερο κοινό», τόνισε.

Ενώ ο Gibeau ξεκαθάρισε και τη στάση της ΕΑ σχετικά με την υποστήριξη για το Wii U: «Στη τελευταία γενιά συστημάτων, εμείς ειλικρινά, αυτή τη φορά δεν επενδύσαμε στις μηχανές γραφικών. Δεν είναι μόνο τα γραφικά που πρέπει να επικεντρωθούμε, είναι το περιεχόμενο αλλά και τα on-line χαρακτηριστικά. Δεν είναι εύκολη η αγορά για να καταλάβουμε τη θέση μας απέναντι στο Wii U, αυτό είναι σίγουρο», είπε ο αρχικά Gibeau και πρόσθεσε: «Δεν είμαστε σε θέση ακόμα να ανακοινώσουμε τίτλους στην Ε3 για το Wii U, αλλά αυτό δεν αποκλείει τίποτα για το μέλλον. Έχουμε προγραμματιστές μέσα στην Electronic Arts που παρακολουθούν το Wii U, αλλά δεν έχουμε κανένα τίτλο γι 'αυτό, όμως είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ανακοινώσεις», συμπλήρωσε.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
μπλα.....μπλα.....μπλα.....
σε εχουμε μαθει ΕΑ! τι θες τωρα και κλαιγεσαι;;
ea kai blakeies siga...
nai kala ok. na doume ti tha skeftoun pali. pantws mono konta ston katanalwth den tha einai.
Ολοι τωρα ψαχνονται!Κουραγιο παιδια.Μεχρι να ερθουν εδω τα μηχανηματα πολλα θα αλλαξουν ακομα.
Εγώ πιστεύω αυτή η πολιτική έπαιξε ρόλο και στην εγκατάλειψη του Wii U
αμα κανουν εκει στην ΕΑ κατι αναλογο στις νεες γενιες με το online pass αντε γεια!