Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανακοινώσεις θα γίνουν εντός της εβδομάδας, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η Microsoft θα εγκαταλείψει και οτιδήποτε έχει να κάνει με την πλατφόρμα Windows Live.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανακοινώσεις θα γίνουν εντός της εβδομάδας, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η Microsoft θα εγκαταλείψει και οτιδήποτε έχει να κάνει με την πλατφόρμα Windows Live.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ



Τεράστια χαζόμαρα αν γινει αυτο!
Please Microsoft, don't ruin skype. :(
και πολυ καλα κανει !
το skype δε μου αρεσε ποτε... Ειδικα στην εκδοση για 8αρια δεν εχει καν file transfer/desktop share. Μακαρι να το κανουν πιο πληρες.
το messenger το χω παρατησει χρονια τωρα ετσι που χε καταντησει, να ναι παραλογα βαρυ. Η νεα γενια προσταζει: Keep it simple.
Ελπίζω να μην καταστρέψουν το Skype. Μια χαρα είναι έτσι όπως είναι τώρα. Όσο για το MSN ασ το αφήσουν. Είναι αρκετά βολικό για άμεσο messaging αν και αυτό είναι κάτι που το προσφέρει και το Skype. Aλλά ας υπάρχει μια ισορροπία.
Σωστή κίνηση... ενοποίηση τώρα!
νταξει παει θα καταστραφει το skype τωρα!
aha..