Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H Nintendo ερευνά τη Foxconn

Μια ιδιαίτερα άσχημη αλλά δυστυχώς όχι ασυνήθιστη είδηση, φέρνει την Foxconn να είναι μπλεγμένη με εκμετάλλευση ανηλίκων σε εργοστάσιό της στην Κίνα. Η εταιρία δουλεύει για την Nintendo ως η κατασκευάστρια εταιρία του Wii U, και αυτή τη στιγμή ερευνάται η υπόθεση χρήσης αγοριών ηλικίας 14 χρονών από την Foxconn, τη στιγμή που το κατώτατο όριο είναι τα 16 χρόνια. «Σύμφωνα με έρευνές μας, οι αναφερόμενοι στην υπόθεση υπάλληλοι είναι μεταξύ των ηλικιών 14 και 16, και είχαν δουλέψει σε αυτό το χώρο για περίπου τρεις εβδομάδες», παραδέχθηκε η Foxconn σε δήλωσή της στο Reuters. «Αυτό αντιτίθεται και με την παραβίαση της νομοθεσίας περί εργασίας στην Κίνα, αλλά και με την πολιτική της Foxcon, με αποτέλεσμα να ληφθούν άμεσα μέτρα».Βέβαια, υπάρχουν κατηγορίες πως οι ανήλικοι υποχρεώθηκαν να δουλέψουν στο εργοστάσιο για επιπλέον «χαρτζιλίκι».



Η Nintendo απάντησε με δική της δήλωση.
«Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας ως μια παγκόσμια εταιρία, η οποία έχει αυστηρές ηθικές αρχές στο θέμα της εργασίας. Εάν αποδειχθεί πως οποιοσδήποτε από τους συνεργάτες μας, δεν ακολουθεί τις δικές μας εντολές, τους συμβουλεύουμε να συμμορφωθούν με την πολιτική της Nintendo».


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • torico
    • επεσαν κ αυτοι απο τα συννεφα,τωρα ειμαι σιγουρος οτι θα αλλαξουν τα πραματα,ναι? οχι.

    • Shepard
    • Αμαν με τις "ερευνες" των εταιριών! Πηγαίνετε εκεί και καντε τους την μουρη κρεας των εργοδοτων! Επιτέλους "φτιαξτε" την Foxconn!

      Επίσημο δουλεμπόριο και κάνουν όλοι την παπια!

    • Chased
    • Πω πω, κάτι haters!!! Μια χαρά τους έτριξε τα δόντια η Nintendo! Ήταν βαριά η απάντηση λέμε! Τόσο βαριά που αλλάζει την πορεία της γης και την βγάζει εκτός τροχιάς!

      Μιλάμε για πολλά κιλά @@!!!
      Τόσα πολλά που περισσεύουν για όλους τους εργαζόμενους στη Foxconn!

      "-Αφεντικό? Καμιά αύξηση θα πάρουμε?
      -@@ !!!"


*