Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H PETA κατηγορεί το Assassin's Creed 4: Black Flag

Η Οργάνωση για τα Δικαιώματα των Ζώων (PETA) «ξαναχτύπησε» την βιομηχανία του gaming, στοχεύοντας αυτήν τη φορά το Assassin’s Creed 4: Black Flag και την επιλογή των παικτών να κυνηγούν φάλαινες στην πολυαναμενόμενη συνέχεια του franchise. Συγκεκριμένα ένας εκπρόσωπος της PETA είπε: «Η φαλαινοθηρία περιλαμβάνει και μια διαδικασία όπου οι φάλαινες ουσιαστικά κόβονται σε κομμάτια, ενώ είναι ακόμη ζωντανές. Μπορεί να ακούγεται σαν κάτι που ανήκει στο παρελθόν, ωστόσο αυτή η ντροπιαστική διαδικασία υφίσταται ακόμα και είναι τελείως λάθος να αναπαράγεται μέσα από τα video games».



H PETA στο παρελθόν είχε βάλει στο στόχαστρο το Pokemon franchise για λόγους προώθησης της κακοποίησης των ζώων, όπως και το Super Mario το οποίο υποτίθεται έστελνε το μήνυμα πως είναι ωραίο να φοράς γούνα από ζώο. Όσο κατακριτέα και αν είναι η κακοποίηση οποιουδήποτε ζώου, είναι κάπως απίθανο οι παίκτες που θα τερματίσουν το Assassin’s Creed 4, να πάνε μετά να δουλέψουν σε ένα φαλαινοθηρικό γιατί τους φάνηκε ωραία η διαδικασία...


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
37 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Assassin’s Creed IV: Black Flag
    • 18+ pegi 18+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (103)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://assassinscreed.ubi.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • nfs_maniac
    • "H PETA στο παρελθόν είχε βάλει στο στόχαστρο το Pokemon franchise για λόγους προώθησης της κακοποίησης των ζώων, όπως και το Super Mario το οποίο υποτίθεται έστελνε το μήνυμα πως είναι ωραίο να φοράς γούνα από ζώο"

      Ok, μετά απο αυτό χρειάζεται να σχολιάσω κάτι?

    • Kimi Raikkonen
    • Όσοι όμως τίτλοι περιλαμβάνουν άλλες σφαγές άλλων ζώων εκεί δεν λέμε τίποτα ε ναι σωστά μωρέ ότι πιο πρόσφατο πρέπει να εκτελείτε! Για το ΙΚΕΑ τίποτα ε; :P

    • SaIdEn PiXxEl
    • 'Ελεος ρε παιδιά.Πραγματικά απορώ,δεν πειράζει κανένα που σφάζονται ανθρώποι στα παιχνίδια και τους πείραξε η φάλαινα.

    • giosugar
    • Για το 3 πως και δεν είπαν τίποτα?
      Καλή διαφήμιση και για την PETA δεν λέω κια για την ubi.

      Τι θα της κάνουμε της φάλαινας PETA μου?

    • nfs_maniac
    • Αγαπητή PETA, επίσης:

      - Να καταργηθούν τα Mario games, γιατι ο συμπαθής υδραυλικός καταστρέφει την χλωρίδα και την πανίδα, πατώντας μανιτάρια και σκοτώνοντας χελώνες

      - Φωτιά στην SEGA που έχει αναγκάσει ενα απροστάτευτο σκαντζοχοιράκι να είναι βαμμένο μπλε και να φοράει κόκκινα ΣΤΕΝΑ παπούτσια

    • Roy Park -54-
    • Αμερικανικη ειναι η PETA;;;; δεν λεω καλο ειναι αυτο που κανει σχετικα με κακοποιηση ζωων αλλα μονο οι αμερικανοι εχουν αυτη την εντυπωση για την "επιδραση" των video games... και ακριβως οπως τελειωνει και με το αρθρο για να πας να κυνηγησεις φαλαινες....

    • nfs_maniac
    • να κάνω μια ερώτηση? Εγώ που έχω σπίτι ενυδρείο, κινδυνεύω να επηρεαστώ και να κυνηγάω τα χρυσόψαρα?

      Την βοήθεια σας παρακαλώ

    • Kimi Raikkonen
    • Αρκεί να μην έχεις Μίλτο είδος ψαριού υπό εξαφάνιση γιατί σε βλέπω σε είδηση και σένα. Δεν θα στην χαρίσουνε :P

    • SirLvr
    • Ναι, άλλη δουλειά δεν έχω, θα πάω να κυνηγάω φάλαινες. Φαντάσου πόσο σοβαρή οργάνωση είναι που την εκπροσωπεί η Pamela Anderson...

    • korko
    • εντάξει σώσατε και σήμερα τον πλανήτη...είναι ένα παιχνίδι πότε θα το καταλάβουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι...δεν θα κάνουμε ο,τι βλέπουμε αλλιώς θα ήμασταν όλοι ποδοσφαιριστές ή μπασκετμπολίστες ή οδηγοί της φόρμουλα 1...ήμαρτον

    • Mithrantir
    • Ο μπλε σκαντζόχοιρος είναι punk, βάφτηκε και ντύθηκε μόνος του, και δεν έχει καμμία σχέση με το θέμα.Μη λέμε ανακρίβειες...

    • CHRIStmas73412
    • Εδώ στο Assassin's Creed σκοτώνεις ανθρώπους (φυσιολογικό για video game 18+) η φαλαινοθηρία τους πείραξε αυτούς! Άντε ρε χίπηδες της PETA να πιάσετε αυτούς που ψαρεύουν φάλαινες, και αφήστε το Assassin's Creed ήσυχο!

    • lust
    • Ελειπες το αρθρο οταν λετε PETA ενωειται γενικως τα ζωα η τα ζωα που ειναι στην PETA ?

      Αλλα για να λεμε και αληθειες τωρα ετσι που βλεπω τη φαλαινα μου ερχετε να μπω σε ενα πλοιο και να κυνηγαω φαλαινες για το υπολοιπο της ζωης μου απο την αλλη...σκοτωνεις και ανρθωπους στο ac χμμ....αρα η serial killer η φαλαινοθηρας

    • paoan013
    • Όταν διάβασα τον τίτλο και πριν διαβάσω το άρθρο, νόμιζα πως θα μίλαγαν για κακοποίηση παπαγάλων

    • majorfox
    • καλα μιλαμε για ανθρωπους μαστουρωμενους απο τα χορτα που εχουν φαει,δεν ξερουν τι σημαινει κρεας.

    • SialosCyp
    • Στο παιχνιδι που σκοτονεις ανθρωπους δεν ειναι προβλημα και για τα ζωα ειναι προβλημα ? απορω αν σκεφτονται λιγακι εκει στην PETA

    • nkav64
    • Απορώ πως η PETA δεν είχε διαμαρτυρηθεί για το Full Throtle που ο ήρωας έστελνε λαγουδάκια στο ναρκοπέδιο...Δηλαδή οι λαγοί δεν έχουν ψυχή; Μόνο οι φάλαινες; xD

    • Goss
    • Χμμ θα μας ωθήσει στο κυνήγi φαλαινών?Αργήσατε κυρία PETA...τον "φάγαμε" τον Μόμπι Ντικ :P

    • evogpal
    • Καλά κάνει η PETA και τα αναφέρει.Ίσως να κάνει αισθητή την παρουσία της με αυτό το τρόπο ετσι ώστε να μην υπάρξει ασυδοσία σε άλλα games.Δεν νομίζω ούτε η ίδια η εταιρία να πιστέυει οτι μετά το game θα γίνουν όλοι κυνηγοί άλλα αν έστω και ένας απο τους χιλιάδες που παίζουν το assasin's επηρεαστεί τότε ναι υπάρχει θέμα.

    • alex4444
    • Απο τις πιο ατυχεις αποψεις που εχω ακουσει... Βεβαια με το παρελθον που χουν αυτοι οι PETAμενοι κανεις δεν μπορει παρα να αναγνωρισει το πηγαιο χιουμορ τους!

    • evogpal
    • “History is our playground in Assassin’s Creed. Assassin’s Creed 4: Black Flag is a work of fiction that depicts the real events during the golden era of pirates. We do not condone illegal whaling, just as we don’t condone a pirate lifestyle of poor hygiene, plundering, hijacking ships, and over-the legal-limit drunken debauchery.”

      Η απάντηση της Ubisoft.

*