
Αναμένουμε περισσότερα…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ιστοσελίδα Superannuation αλίευσε την προσπάθεια της Warner Bros. Interactive να επαναφέρει το Mad Max στην αγορά των video games.
oooo μακαρι!!
Το απιστευτο post-apocalyptic τοπιο των ταινιων μπορει να προσφερει κατι πολυ καλο σε βιντεοπαιχνιδι. Ελπιζω μονο να μην πανε απλα για αρπαχτη.
Ιερόσυλοι...μακριά τα χέρια σας από τα Mad Max.
βγαινει και η ταινια με τον Τομ Χαρντι του χρονου οποτε λογικο ειναι να κανουν και το παιχνιδι.Ελπιζουμε να ειναι καλα και τα δυο.
http://www.imdb.com/title/tt1392190/?ref_=sr_1
σαν θέμα μπορούν να φτιάξουν ένα καλό παιχνίδι ειδικά άμα το κάνουν και open world όπως το σκέφτομαι στο μυαλό μου...
εχω καλο προαισθημα!
@Παγος13 + 1
"Μαπα θα μυριζει το καρπουζι" για ακομη μια φορα.....ιδιως εαν βγαινει και καινουρια ταινια....