Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

HD κανάλι από την ΕΡΤ

Φαίνεται πως μετά την είσοδο της Nova στην HD εποχή με τα προσφερόμενα κανάλια που υπάρχουν στο μπουκέτο της ψηφιακής πλατφόρμας, η ΕΡΤ ακολουθεί στις εξελίξεις, κάνοντας την μετάβαση στη νέα εποχή της τηλεόρασης. Όπως λοιπόν τονίζει η δημόσια τηλεόραση, ξεκινάει άμεσα το πρόγραμμα πιλοτικών μεταδόσεων σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας (High Definition). Η πρώτη απευθείας μετάδοση σε HD θα γίνει στον αγώνα Ρεάλ Μαδρίτης-Μπαρτσελόνα, σε παράλληλη προβολή από τη συχνότητα της ΝΕΤ. Για το σκοπό αυτό, δημιουργείται ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα της ΕΡΤ, με την ονομασία ΕΡΤ HD. Εν τω  μεταξύ, από τις 27 Μαΐου, η Ψηφιακή ΕΡΤ επεκτείνεται και στους νομούς Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων, από το Κέντρο Εκπομπής Δοβρουτσίου της Θεσσαλίας.  Για να δοθεί η δυνατότητα μετάδοσης γεγονότων που παράγονται σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας, θα δημιουργηθεί ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα της ΕΡΤ με την ονομασία EΡΤ HD, το οποίο θα ενταχθεί στο δεύτερο ψηφιακό μπουκέτο της ΕΡΤ, από κοινού με τα τηλεοπτικά προγράμματα ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3.



Το κανάλι της Βουλής, τη θέση του οποίου θα πάρει το πιλοτικό πρόγραμμα ΕΡΤ HD, θα μεταφερθεί στο πρώτο ψηφιακό μπουκέτο της ΕΡΤ. Ταυτοχρόνως, τα προγράμματα του σινε+ και του σπορ+ θα συγχωνευθούν και θα δημιουργηθεί ένα νέο ενιαίο πρόγραμμα, το σινε/σπορ +, με το περιεχόμενο του σπορ+ στην πρωινή ζώνη και του σινε+ στην βραδινή. Τα δύο ψηφιακά μπουκέτα της ΕΡΤ, με τέσσερα τηλεοπτικά προγράμματα ανά ψηφιακό μπουκέτο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (ΚΥΑ 21161/08), θα διαμορφωθούν ως εξής:

1ο Ψηφιακό Μπουκέτο:
-  Βουλή Τηλεόραση
-  σινε/σπορ+
-  πρίσμα+
-  ΡΙΚ Sat

2ο Ψηφιακό Μπουκέτο:
-  ΝΕΤ
-  ΕΤ1
-  ΕΤ3
-  ΕΡΤ HD

Η νέα διαμόρφωση των ψηφιακών μπουκέτων θα ξεκινήσει από την Τρίτη 26 Απριλίου 2011, μία ημέρα πριν από την πρώτη μετάδοση σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας. Η κωδικοποίηση του δεύτερου ψηφιακού μπουκέτου θα μετατραπεί εφεξής στο σύστημα MPEG 4. Το πρώτο ψηφιακό μπουκέτο της ΕΡΤ θα συνεχίσει με κωδικοποίηση MPEG 2, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Οι τηλεθεατές δε θα χρειαστεί να επανασυντονίσουν τους ψηφιακούς τους δέκτες για τη λήψη των νέων μπουκέτων. Στο πρώτο ψηφιακό μπουκέτο, στη θέση του σινε+ θα εμφανιστεί η Βουλή Τηλεόραση και στη θέση του σπορ+ θα εμφανιστεί το σινε/σπορ+. Το πρίσμα+ και το ΡΙΚ Sat θα παραμείνουν στις ίδιες θέσεις. Στο δεύτερο ψηφιακό μπουκέτο ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 θα παραμείνουν στη θέση τους και τη θέση του Βουλή Τηλεόραση θα πάρει το πιλοτικό πρόγραμμα ΕΡΤ HD.

Για τη θέαση του δεύτερου ψηφιακού μπουκέτου είναι απαραίτητη η ύπαρξη ψηφιακού δέκτη MPEG 4, είτε ενσωματωμένου στην τηλεόραση, είτε εξωτερικού. Για τη λήψη του πιλοτικού προγράμματος ΕΡΤ HD είναι απαραίτητη η ύπαρξη τηλεόρασης με δυνατότητα HD και ενσωματωμένος ή εξωτερικός δέκτης MPEG 4 HD. Ο ήχος του προγράμματος ΕΡΤ HD θα είναι στερεοφωνικός, ενώ σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, η ΕΡΤ θα είναι σε θέση να προσφέρει και ήχο Surround 5.1 στις μεταδόσεις HD. Οι ζωντανές μεταδόσεις γεγονότων από την ΕΡΤ HD σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας θα πραγματοποιούνται πάντοτε εκ παραλλήλου με τη μετάδοσή τους σε σύστημα κανονικής ευκρίνειας (Standard Definition - SD) από το αντίστοιχο πρόγραμμα της ΕΡΤ, που έχει τα δικαιώματα μετάδοσης του γεγονότος (ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ-3).

Σε συνέχεια της πρώτης μετάδοσης του αγώνα Ρεάλ Μαδρίτης - Μπαρτσελόνα, στις 27 Απριλίου 2011, η ΕΡΤ προγραμματίζει παράλληλες μεταδόσεις και σε σύστημα υψηλής ευκρίνειας των παρακάτω γεγονότων:
-    Ημιτελικός Champions League: Μαντσεστερ Γιουνάιτεντ - Σάλκε, στις 4/5/2011
-    Final 4 Euroleague Basketball: 6 και 8/5/2011
-    Διαγωνισμός τραγουδιού Eurovision 2011 (Ημιτελικοί και τελικός): 10, 12 και 14/5/2011
-    Τελικός UEFA Champions League: 28/5/2011
-    Τελική φάση τουρνουά τένις Roland Garros: 31/5/2011 – 5/6/2011


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
23 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ckalatz 93 11
    • ΕΡΤ: επιχειρεί παρανόμως να εισάγει στην HD τηλεοπτικά της προγράμματα
      http://www.skai.gr/news/greece/article/167456/ert-epiheirei-paranomos-na-eisagei-stin-hd-tileoptika-tis-programmata/

    • bahamut zero
    • παρανομως?ενα καλο παει να γινει σε αυτη τη χωρα για το HD και η επιτροπη ανταγωνισμου κανει τα δικα της...πρεπει δηλαδη να περιμενουμε τους σταθμους που συνεργαζονται με τη digea να αποκτησουν HD εξοπλισμο για να αξιποιησουμε τις τηλεορασεις μας??? ελεος..... κατι τετοια μονο κακο σε μας κανουν

    • TheBlackDogGR
    • Πραγματικα.... Απ'οσο ξερω οι ιδιωτικοι σταθμοι επελεξαν απο μονοι τους να μεινουν σε κωδικοποιηση mpeg4 και οχι mpeg2 και τωρα κατηγορουν και την ερτ για αθεμιτο ανταγωνισμο?? Λες και δεν εχουν λεφτα να κανουν αναβαθμιση...

    • Sephiroth
    • @TheBlackDog, απλά για να διασαφηνιστούν κάποια πράγματα. Όπως ακριβώς υπάρχει επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (Digea και κανάλια ΕΡΤ), έτσι ακριβώς θα μεταδίδεται και το ΕΡΤ HD. Μοναδική προϋπόθεση για να το πιάσεις θα είναι είτε να έχεις τηλεόραση με ενσωματωμένο ψηφιακό δέκτη επίγειας λήψης που μπορεί να αναπαράγει HD κανάλια, είτε θα πρέπει να αγοράσεις ψηφιακό αποκωδικοποιητή που να υποστηρίζει τα HD κανάλια.

    • KoulisHHH
    • Επιτέλους τα λεφτά μας πιάνουν τόπο!Τη διαμαρτυρία του ΣΚΑΙ(ή μάλλον του Αλαφούζου) την αφήνω ασχολίαστη για΄τι όπως λένε ασ'το τρελό στη τρέλα του.Όσοι είδανε τη προηγούμενη Πέμπτη τη δοκιμαστική εκπομπή με το MU-Chelsea ήταν μαγική εικόνα!Επίσης το ότι είπανε για 5.1 σε λίγο καιρό είναι πολύ καλό και προβλέπεται για τον Τελικό του CL:)
      Επίσης στη Θεσσαλία ξεκινά στις 27 Μαίου η ψηφιακή,τώρα για τις υπόλοιπες περιοχές λογικά άλλη μια περιοχή της Ελλάδας θα είναι μέσα στον Ιούλιου και μετά πάει για Οκτώμβριο-Νοέμβριο....
      Θα γουστάρουμε το Clasico σε HD!

    • Shepard
    • ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Καλα αμα πνιξουν την προσπαθεια αυτη να τους παρει ο δι@...! Τα καναλια της Digea να κοιτανε την παρτι τους και να κινηθουν ακομα πιο γρηγορα προς HD era. Αλλωστε τα καναλια της ΕΡΤ τα πληρωνει ο Ελληνικος λαος μεσα απο τους λογαριασμους. Οποτε ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να εχουμε οτι καλυτερο. (αν και ειναι παρανομο πλεον να πληρωνουμε ΕΡΤ αλλα τεσπα.)

    • KoulisHHH
    • Δε μπορώ να καταλάβω πώς πέρνεται στα σοβαρά το ΣΚΑΙ και το κάθε ΣΚΑΙ,MEGA,ANT1 που σχολίασαν την είδηση!Τη στιγμή που τα κανάλια είναι υπερχρεωμένα,δε πληρώνουν φόρους για τις συχνότητες που καταλαμβάνουν(για την ακρίβεια δώσανε 2000Ε το κάθε κανάλι απο το 1.3εκ που πρέπει να δώσουν),έχουν τόσο παλιό εξοπλισμό απο τότε που άρχισαν να εκπέμπυν(ΑΝΤ1) και κάθονται και λένε για το ότι είναι "κλειδωμένοι" να εκπέμπουν σε SD!Καλά για το λαλάκες μας περνάνε?

    • majorfox
    • Μίλτο περιμενε ερχομαι να σε δεσω.

      Εχω να δω TV 5 χρονια. Ας ειναι καλα το ιντερνετ και τα φουλ HD οθονοκαλωδιοηχεια. XD

    • castle7
    • Καλά, εδώ σε άλλες γειτονικές βαλκανικές χώρες -υποτίθεται υπανάπτυκτες- βλέπουν HD εδώ και χρόνια και εμείς το συζητάμε ακόμα...

    • RooF
    • Παιδιά ο σκαι απο την αρχή που άνοιξε έχει εγκατάσταση hd αλλα δεν μπορει να κάνει χρήση λόγο του νομου.

    • giannhs1995
    • παρα πολη καλη κινηση τς ΕΡΤ !!! επιτελους -οπως ειπαν και αλλοι προηγουμενως- τα ΛΕΦΤΑ ΜΣ πιανουν τοπο!!!!
      τωρα τι λεει ο ΣΚΑΙ και τα αλλα καναλια δ με διαφερει!!! αλλα οπως γινεται καθε φορα στν Ελλασδιτσα μολις καποιως κανει κατι καλο οι υπολοιποι αντι να επηρεαστουν θετικα και να αντιδρασουν με τν αναλογο τροπο δηλαδη στν προκειμενη περιπτωση να αναβαθμησου και αυτοι με τ σειρα τς τα καναλια τς σε HD προσπαθουν να σνομπαρουν αυτη τν κινηση της ΕΡΤ!!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΣ!!!!!! τα ειπα και ησυχασα!!! τεσπα παρα πολη καλη κινηση τς ΕΡΤ.

*