Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Θύμα hacking έπεσε το Origin πριν από λίγες ώρες κι αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα τον αποκλεισμό χρηστών από τους ίδιους τους τους λογαριασμούς. Αιτία γι' αυτό είναι η υπερβολική προστασία της EA. Χρήστης του Origin από τη Λευκορωσία, δήλωσε πως στη προσπάθεια του να ανακτήσει τη κυριότητα του λογαριασμού του ανακάλυψε ότι οι ερωτήσεις επιβεβαίωσης ταυτότητας άλλαξαν για να μην του επιτραπεί με κανέναν τρόπο η πρόσβαση. Αμέσως κάλεσε τηλεφωνικώς την EA χωρίς αποτέλεσμα μιας και hackers του άλλαξαν την ημερομηνία γέννησης.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα σπάνιο, μιας και μια ματιά στα forums του Origin αρκεί για να ανακαλύψει κανείς δεκάδες παρόμοιες αναφορές.
Ωχ....ελπίζω το δικό μου να τον ξέχασαν!
Το χτύπησαν πολύ οι αλητες?Βρε το καψερό...
Tanno, αν έχεις παίξει παιχνίδι της ΕΑ σε online, τότε έχεις αυτόματα λογαριασμό στο Origin, οπότε δεν παίζει εύκολα αυτό που λες...