
Μένει να δούμε πλέον την επίσημη ανακοίνωση για να πειστούμε…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οι φορές που έχουμε ακούσει πως το Half-Life 3 είναι έτοιμοι για αποκάλυψη είναι τόσες πολλές που σίγουρα αν προσπαθούσαμε να τις απαριθμήσουμε, θα θέλαμε αρκετές ώρες.
ερχετε η καταστροφή του κόσμου ετοιμαστείτε ......2310....
Πολύ ευχάριστα νέα αν βγει το hl 3 σύντομα,πρόκειται ίσως για το απόλυτο παιχνίδι στο είδος του.
Αν ανακοινωσουν hl3 αμα τον ντορο που θα γινει θα πεσει το ιντερνετ. Ισως ειναι το μονο παιχνιδι που οσοι εχουν παιξει και τα προηγουμενα κανουν ταμα μπας και βγει
πρεπει να είμαι ο μόνος άνθρωπος που δεν του αρέσει το hl ετσι.lol
Καντε ολοι ακρη..ερχεται ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ..
Ε Ε Έρχεται!!!