Σύμφωνα με πληροφορίες που έλαβε το Bloomberg, η Sony ετοιμάζει tablet που θα βασίζεται στην τελευταία έκδοση του Android, Honeycomb, το οποίο αναμένεται ως το τέλος του καλοκαιριού. Απ’ ό,τι φαίνεται (και όπως φημολογείται εδώ και καιρό), η συνεργασία Sony - Google δε θα περιοριστεί στο Xperia Play, το «PlayStation Phone» που έχει ήδη αποκαλυφθεί και αναμένεται στο πολύ κοντινό μέλλον (γύρω στο καλοκαίρι).

Όπως δήλωσε ο CEO της Sony, Howard Stringer, η εταιρεία θα έχει έτοιμο ένα tablet βασισμένο στην τελευταία -και σχεδιασμένη ειδικά για tablets- έκδοση του Android, το Honeycomb, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Το tablet της, το οποίο για την ώρα είναι… αγνώστων λοιπών στοιχείων, θα διατεθεί πρώτα στην αγορά της Αμερικής, οπότε μάλλον θα υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση μέχρι τη διάθεση του στον υπόλοιπο κόσμο.
Πηγή: Techout
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Λεφτά δεν έχουμε να φάμε αλλά όλοι θέλουμε ταμπλέτες.... :D
Στο screenshot της ταμπλέτας γράφει WePad. Δηλαδή και Nintendo Wii envy και Apple iPad envy ταυτόχρονα...
lol...
Βρήκαν άλλο gadget τώρα για να μας τα παίρνουν οι εταιρίες...