
Το υπόλοιπο τμήμα δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα από άλλα προϊόντα της Logitech στην ίδια κατηγορία. Το μαύρο πλαστικό κάλυμμα και η κλασική διάταξη είναι κύρια χαρακτηριστικά, με σημαντική διαφορά το κενό ανάμεσα σε κάθε πλήκτρο. Αυτή τη φορά η ελβετική εταιρία επέλεξε να αφήσει μία σημαντική απόσταση ανάμεσά τους, έτσι ώστε να βοηθάει ακόμη περισσότερο το χρήστη που έχει συνηθίσει σε τέτοιες συνθήκες από κάποιο MacBook ή Sony Vaio φορητό σύστημα. Το λευκό πλαίσιο ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική του κατασκευαστή και οι δύο ειδικές βάσεις στήριξης στο πίσω τμήμα της κατασκευής φροντίζουν έτσι ώστε να στέκεται το Wireless Solar Keyboard K750 στη σωστή γωνία για την ευκολότερη δυνατή πληκτρολόγηση.

Πέραν του κλασικού FN (Function) πλήκτρου που συναντάμε στο κάτω δεξιά τμήμα, η Logitech έχει εφοδιάσει το νέο της περιφερειακό και με ένα ειδικό πλήκτρο μέτρησης της ενέργειας που μπορεί να ενημερώσει το χρήστη αν η συσκευή χρειάζεται φως για να φορτίσει ή αν η μπαταρία της βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η διάρκεια ζωής της μπαταρίας φτάνει τους τρεις μήνες χωρίς έκθεση στον ήλιο, αλλά όπως είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό να ελεγχθεί. Η σύνδεση με ηλεκτρονικούς υπολογιστές επιτυγχάνεται με τον μικροσκοπικό Unifying δέκτη, ενώ πέραν των κλασικών εφαρμογών που συνοδεύουν το περιφερειακό, η Logitech προσφέρει μία ειδική εφαρμογή, σύμφωνα με την οποία προβάλλεται στο desktop του υπολογιστή σας η ισχύς της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο.

Αν και δεν απευθύνεται σε gamers, το πληκτρολόγιο τα κατάφερε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και σε συνθήκες συνεχόμενων πατημάτων στο Dragon Age 2 και το World of Warcraft χωρίς να μας κουράσει. Παρόλα αυτά, είναι καθαρά θέμα συνήθειας το αν ο χρήστης θα καταφέρει να μην μπερδεύεται κατά τη διάρκεια πιο απαιτητικών τίτλων (λόγω του κενού ανάμεσα στα πλήκτρα). Σημαντική έλλειψη που πρέπει να σημειωθεί πάντως, είναι η απουσία ειδικού φωτισμού ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του Caps Lock και του Num Lock. Αν λοιπόν είσαστε από τους φανατικούς υποστηρικτές της ηλιακής ενέργειας, το Wireless Solar Keyboard K750 της Logitech έχει φτιαχτεί για εσάς και χάρις στο μικρό του βάρος είναι εύκολο στη μετακίνηση, έτσι ώστε να το έχετε πάντα μαζί σας!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μου αρεσει ο σχεδιασμος του !
Πολυ ομορφο... ερωτευτηκα!
Υ.Γ. Λετε να μας κανει καμια εκπληξη σε διαγωνισμο το enternity και να δωσει ενα τετοιο στολιδι? Οσο ζω ελπιζω...
Πολύ καλό, εργονομικό και όμορφο!
Τελικά και η εξοικονόμηση ενέργειας έρχεται και απο εκεί που δεν το περιμένεις αφού οι καταναλώσεις γενικά των πληκτρολογίων είναι ελάχιστες.
Έλα enternity κάνε τα μαγικά σου και μοίρασε Logitech καλούδια!
Τελικά μήπως μας κακομαθαίνετε κ. Πρέσβη;
Mμμμμμμμ!!!! Πολύ όμορφο φαίνεται!!!!
Enternity αφού μας έχεις καλομάθει, φταίμε εμείς τώρα που το ζητάμε???? Μήπως να κάνατε τα "μαγικά" σας και να μας το εμφανίσετε σε κάποιον διαγωνισμό??? εεεεεε καλό μας Enternity??????? ;)
Εξαιρετικό το νέο Keyboard αλλά θα παραμείνω στο δικό μου :D Χθες του το έκανα βίδες(Στην κυριολεξία)και του έβγαλα τα 10κιλά σκόνη και μπίχλας από πάνω του.Πλέον είναι όπως το σαν καινούργιο :D
Πρέπει να το τσιμπήσω κάποια στιγμή μιας και στο τωρινό μου κατοικούν ιστοί από αράχνες μέσα. :P
Φοβερό design για solar πληκτρολόγιο! :)
Μία απο τα ίδια.... Μεγάλος μπελάς αυτα τα πληκτρολόγια... Δε θέλω να σκέφτομαι τι εχει φτιάξει φωλιά αυτη την στιγμή κάτω απο το enter....
Επιτέλους...
Ενας κατασκευαστής πληκτρολογίων να υοθετήσει το "κενό"¨ανάμεσα στα πλήκτρα. Βέβαια περιμένω να δώ μία σύγκριση ανάμεσα σε αυτό και το πλητρολόγιο των iMac.
Παύλο κάνε ένα διαγωνισμό μπάς και είναι κανένας μας τυχερός.
Επίσης ερώτηση σε όποιον γνωρίζει. Αν αγοράσω αυτο το πληκτρολόγιο με τον unyfying δέκτη το ποντίκι που έχω (Logitech MX600 Wireless) θα μπορεί να συνδεθεί με τον παραπάνω δέκτη ή θα γεμίσω τα ελεύθερα USB με δέκτες;
polh wraio styling!!! para polh kalo plhktrologio!!!
Logitech= Guarantee.Πολύ ωραίο keyboard αλλά σα τα gaming που έχει η Logi δε συγκρίνονται..
Φανταστικη Ιδεα της logitech
δεν είναι κάτι φοβερό , μόνο ηλιακές τσίχλες δεν έχουν φτιαχτεί πλέον :-p
Πολύ λειτουργικό μαραφέτι μου φαίνεται...ειδικά για όποιον έχει κανα monitor/TV με tower και την κονσόλα του!Θα αράζεις στον καναπέ σου και θα chatareis!!!! xD
τώρα μπορω να το βρώ κάπου?