
Τέλος, μία λίστα με τα επιπλέον χαρακτηριστικά για τα μέλη του Xbox Live Gold δημοσιεύθηκε στο xbox.com.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οι κάτοχοι Xbox One θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το DVR του συστήματος μόνο αν πρώτα αποκτήσουν συνδρομή στο Xbox Live Gold.
επιτελους!η παλια καλη m$! και ειχα αρχισει να ανησυχω λιγο.......
δεν πειραζει ο νοεμβρης δεν αργει ms δεν αργει καθολου ....
Φήμες λένε πως στην GamesCom θα ανακοινώσει πως δεν χρειάζεται να είσαι συνδρομητής για να χρησιμοποιήσεις το 5άλεπτο DVR !!!
Μήπως ετοιμάζει και άλλη κωλοτούμπα?
:-) :-) :-)
PS : Δεν ξέρω αν και στην Sony πρέπει να έχεις Plus (αν και δεν το νομίζω).
Ειπα και γω δεν θα βγει το ανεκδοτο της ημερας αχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα.
Τελείως άχρηστο. Καλύτερα να πάρεις μια κάρτα που συνδέεται με USB για να γράφεις αν θέλεις ώρες ατελείωτες. Σιγά μην πληρώσεις gold για να καταγράψεις 5 ολόκληρα λεπτά. Ήθελα να ξερα δεν ντρέπονται να κάνουν τέτοιες ανακοινώσεις. Περιμένουν να πιάσουν πελάτες έτσι; Τι πίνουν άραγε στο marketing της M$;
Εγω προσωπικα το περιμενα. Το gold δεν το παιρνεις ομως για να κανεις capture αλλα για να παιζεις online