Σύμφωνα με ρεπορτάζ του αγγλικού Official PlayStation Magazine, μία νέα τριλογία ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνισή της στο PlayStation 3. Ο λόγος για μία HD έκδοση Metal Gear Solid τίτλων, στην οποία θα περιλαμβάνονται τα τρία πρώτα μέρη. Περισσότερες πληροφορίες για ημερομηνία κυκλοφορίας και τιμή δεν έχουν δοθεί ακόμη στη δημοσιότητα, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είναι απίθανο να συμβεί εντός της επόμενης εβδομάδας.

H τελευταία εμφάνιση της σειράς στο PS3 ήταν με το Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, το οποίο απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το σύνολο του ειδικού Τύπου.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
...
Πωωωωωωωωωω, θα μας λιώσουν με τις τριλογίες. Πολύ καλό πακέτο!
Καλό πακέτο αλλά ελπίζω να μην είναι μόνο Upscale σε HD..αν ανεβάσουν και καμιά ανάλυση στα textures..τότε θα είναι πολύ κομπλέ το πακέτο..:)
Δε νομιζω ότι όλα αυτά τα HD Trilogy remakes θα είναι απλά upscaled. Θα κάνουν δουλειά :)
Ωραίο πακετάκι indeed! Αν και κάτοχος PS3 εδώ και ένα χρόνο το MGS4 δε το έχω ακουμπήσει ακόμα γιατί είχα μείνει στο 2, ευκαιρία να λιώσιμο από την αρχή, μπας και καταλάβω και αυτό το πολυσύνθετο σενάριο που οι die hard fans λατρεύουν.
Κάτι ξεκίνησα να γράφω, αλλά τελικά θα συμφωνήσω με τον Άλκη...
Είναι η καλύτερη φήμη που άκουσα εδώ και καιρό, απλά επειδή το MGS 1 δεν παίζεται με τίποτα, κατ εμέ έχει γεράσει πολύ άσχημα, εάν μπορούσε η Konami να κάνει καμιά συμφωνία με την Nintendo να χρησιμοποιούσε το Twin Snakes Built πολύ θα γούσταρα!!
Πακετάτκια και κυπελάκια δλδ trophies μια χαρά.
EPIC
Ωχ, ο majorfox! :P
@JamieT συμβαίνει κάτι ?
Και έλεγα να κάνω ένα MGS (Metal Gear Summer). Άμα το κάνω στο PS3, ακόμα καλύτερα. :P Αλλά τόσο νωρίς, λίγο δύσκολο να βγει. Και Hideo, σε θερμοπαρακαλώ, ΜΗΝ βάλεις την έκδοση του Twin Snakes.
Τουλάχιστον έχουμε πολλούς φαν του MGS στο site :)
Αν κάνουν όλη την τριλογία με mgs 4 γραφικά κτλ. θα έχουμε πρόβλημα. Ήδη το Shadow moses είναι έτοιμο από το mgs 4 ;)
@Alda
Πλακα κανεις ετσι ?
Δεν θα ηταν προβλημα το shadow moses σε κατι τετοιο αλλα αλου θα ηταν τα προβληματα AN γινοταν αυτο ΠΟΤΕ.
Οι φανς θα ειχαν παρει ναρκωτικα ρε με το νεο, ο Kojima θα πηγαινε φυλακη.