Η Nintendo ίσως μετατρέψει το Wii U σε media hub, αφού κάτι τέτοιο φαίνεται από τις παρουσιάσεις που έχει κάνει σε πολλά στελέχη των εταιριών που συνεργάζονται μαζί της. Ακόμη, ταυτόχρονα με όλα αυτά, φαίνεται πως η ιαπωνική εταιρία αναζητά μεγάλους παρόχους τηλεοπτικού υλικού, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει και τηλεοπτικό πρόγραμμα μέσα από το ίδιο το σύστημα. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, είναι εμφανές ότι η Nintendo κάνει μία στροφή 180 μοιρών και εξετάζει ξανά το χαρακτήρα της πρότασής της.

Λίγοι μήνες έμειναν ακόμη…
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Να τους πει κάποιος να ξετσιγκουνευτούν και να πληρώσουν τα πνευματικά δικαιώματα ώστε να παίζει και Blue-Ray ή τουλάχιστον να μεταφέρουν όλο το κόστος στην ευχαίρεια του καταναλωτή μέσω κάποιας εφαρμογής στο e-shop τους.
Όχι, δεν έχουμε όλοι μια δεύτερη συσκευή BlueRay.-