
Πως σας φαίνεται η εξέλιξη;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Metal Gear Rising: Revengeance αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και για PC
Και αυτο ερχεται στα pc? Μωρε μπραβο!
Τα PC έχουν πάρει πολύ τα πάνω τους τα τελευταία χρόνια κακά τα ψέματα. Το demo στο Χ360 δεν με είχε πείσει, ίσως τώρα το "δοκιμάσω" στην pc version.
8α μας τα πρηξουνε με τα 60 καρε
@Tanno, Πως γίνεται τα παιχνίδια που λες να έχουν ξεγράψει την microsoft και να στρέφονται στο PC όταν στο PC "τρέχουν" σε λειτουργικό της microsoft? Δε ξέρω, πάντως εμένα το pc μου όταν ανοίγει τα windows 7(της microsoft) βλέπω και τo ubuntu 13.04(της canonical) και στο τελευταίο έχω αρκετά έως "ελεεινά" περιορισμένες επιλογές για gaming. Δυστυχώς κανένα παιχνίδι και καμιά εταιρία που τα φτιάχνει δεν έχει ξεγράψει την microsoft αλλά ούτε καν και τις κονσόλες τους...
Σειρά έχει το Vanquish τώρα!
poso suntoma omos toso kairo perimenoume kai i konami den mas exei dosei mia imerominia