
Να υπενθυμίσουμε ότι το Tekken: A Man Called X θα αποτελεί prequel της παραγωγής που έκανε την εμφάνισή της στις κινηματογραφικές αίθουσες το 2010 με τίτλο Tekken: Rise of the Tournament και η οποία έλαβε «αμφιλεγόμενες» κριτικές. Μάλιστα o βασικός παραγωγος της σειράς Katsuhiro Harada είχε τονίσει ότι η ταινία ήταν τραγική. Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στους επόμενους μήνες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



ας ελπίσουμε να είναι καλύτερη από την πρώτη.αν και δεν θα κουραστούν και πολύ για να το πετύχουν αφού η πρώτη ήταν χάλια!!!!
σωστα @korko οχι πολλα πραματα, ουτε που φανηκε το εργο να εχει μεγαλη απιχηση
Πωωω κι αλλη πατατα αναμενουμε
Θα το σκοτώσουν...
και αλλη αρπαχτη εγω θα ελεγα
οχι αλλο καρβουνο......
μετριο το πρωτο,γιατι βγαζουν 2ο?
Η πρωτη ταινια ηταν πραγματικα αθλια,να δουμε τι θα κανει αυτη τωρα...