Η Sony ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του δικού της Screen Gems panel στη Comic Con την κινηματογραφική εκδοχή του πολυβραβευμένου τίτλου της Naughty Dog The Last of Us. Το σενάριο υπογράφει ο Neil Druckman, ενώ την παραγωγή της ταινίας θα αναλάβει ο Sam Raimi (Evil Dead, Spider-Man trilogy). Σύμφωνα με τον Druckman, η έναρξη της ταινίας θα είναι παρόμοια με την έναρξη του παιχνιδιού, καθώς η ομάδα του θα μείνει προσηλωμένη στην αρχική ιστορία του τίτλου. Σε ό,τι αφορά το καστ της παραγωγής, στις επιλογές βρίσκεται και η Maisie Williams (γνωστή και ως Arya Stark στο Game of Thrones) στο ρόλο της Ellie, ενώ όταν ο παραγωγός ρωτήθηκε αν ο Bruce Campbell θα περιλαμβάνεται στην ταινία, ο Raimi δήλωσε πως «θα βρούμε κάποιο μέρος και για τον Bruce».

Τον σκηνοθέτη της ταινίας The Last of Us θα επιλέξει ο Druckman, ο οποίος στη συνέχεια τόνισε πως «δεν θέλει η ταινία να είναι μία κακή απομίμηση του παιχνιδιού». Έτσι, θέλει ο ηθοποιός που θα ενσαρκώσει τον Joel να φέρει δική του ερμηνεία για το χαρακτήρα, λόγω του ότι είναι ένας σημαντικός ρόλος. Κλείνοντας, ο Neil Druckman είπε ότι η πρεμιέρα της ταινίας είναι πολύ μακριά, αλλά η παραγωγή ήθελε να κάνει την ανακοίνωση στη φετινή Comic Con.
Ενημέρωση 00:23
Η Sony Pictures Entertainment αποκάλυψε λίγο αργότερα και το σχετικό teaser, το οποίο φαίνεται να απεικονίζει ένα χαρακτήρα (ίσως είναι η Ellie) να κρατάει ένα σουγιά. Δείτε το στη συνέχεια του άρθρου.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Υπέροχα νέα!Άξιζε να γίνει ταινία το συγκεκριμένο παιχνιδι.
Απλα όσοι το έχουν παίξει θα ξέρουν και το τέλος της ταινίας... :Ρ
Οποτε να υποθέσω οτι δεν θα απευθύνεται στο gaming κοινο τοσο?
"...δεν θέλει η ταινία να είναι μία κακή απομίμηση του παιχνιδιού" Kαπως ετσι ξεκιναει ο βιασμος καθε μεταφορας video game στη μεγαλη οθονη.
Γιατι ρε μαγκα να αλλαξεις τον χαρακτηρα του Joel? Γιατι μια φορα να μην γινει μια ΚΑΛΗ απομιμηση του παιχνιδιου? Θελετε να βαλετε ολοι την πινελια σας τρομαρα σας...
Αυτή καταρχάς είναι άσχημη!!! Δώστε Ellen Page στο λαό!!
Μακάρι να γίνει καλή η μεταφορά και να μην γίνει όπως ισχύει στον κανόνα για τις μεταφορές από παιχνίδια σε ταινίες και αντίστροφα. Απλά έχω τις επιφυλάξεις μου μέχρι να διαψευστώ. Μακάρι να μην πω πως έγινε κακή επιλογή.
το κοριτσακι απο το Game of thrones θα ηταν καλη επιλογη, και με το σωστο μακιγιαζ θα φαινεται ιδια η Eli. Οσο για τον Joel θα ταιριαζε ο Nikolaj Coster-Waldau η o Sean Bean επισης απο Gameof thrones.
ρε παλικαρια περαν απο game of thrones δεν υπαρχουν επιλογες???το καλυτερο που θα χαν να κανουν θα ηταν να βρουν φρεσκο καστ πρωταγωνιστων, οι οποιοι θα αφησουν εποχη αν είναι καλη η μεταφορα σε ταινια!
gerald butler all the way in babe
για μενα Joel πρεπει να κανει ο Troy Baker..που ξερει κιολλας το χαρακτηρα καλυτερα απο ολους!!
για να δουμε τι θα ειναι