Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επιβεβαιώθηκε η επόμενη ταινία Resident Evil

Η κινηματογράφηση της 6ης ταινίας στη σειρά Resident Evil επιβεβαιώθηκε από τον Paul W.S. Anderson και μάλιστα θα είναι τρισδιάστατη (3D). Ο γνωστός σκηνοθέτης μιλώντας σε μία σύνοδο κορυφής για την τεχνολογία 3D στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Πεκίνου αποκάλυψε επίσης ότι την επανεμφάνιση της θα κάνει και η ηθοποιός Li Bingbing, στο ρόλο της Ada Wong. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ταινία θα επικεντρώνεται στην Alice, η οποία προσπαθεί να σώσει την ανθρωπότητα από τα κακόβουλα σχέδια της Red Queen.



Αξίζει να σημειωθεί, ότι η αρχική μετάφραση της Κεντρικής Τηλεόρασης της Κίνας (CCTV) εμφανίζει τον τίτλο της νέας παραγωγής ως “Resident Evil: Rising”, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να οφείλεται σε λάθος μετάφραση. Υπενθυμίζεται, ότι η προηγούμενη ταινία του franchise με τίτλο Resident Evil: Retribution έκανε πρεμιέρα το 2012 και είχε προϋπολογισμό 65 εκατομμύρια δολάρια, ενώ κατάφερε να σημειώσει έσοδα ύψους $221 εκατομμυρίων. Τέλος, δεν έγινε γνωστό το πότε θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας Resident Evil.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • korko
    • απλά κρίμα..ήλπιζα ότι ήταν ο καιρός να κάνουν το reboot που έλεγαν και να επικεντρωθούν στα παιχνίδια.αυτές οι ταινίες είναι απλά εκτρώματα των παιχνιδιών και καταστρέφουν τους χαρακτήρες που εμφανίζουν...

    • Roronoa
    • Αμα ειναι χειροτερη απο την τελευταια παιζει και να αξιζει, θα ειναι αρκετα αθλια για να ειναι διασκεδαστικη.

    • Chased
    • Οι καλύτερες είναι η 1 και η 2 και αμέσως μετά η 5. Οι άλλες απλά meh.

      Πάντως ο τίτλος της θα είναι όντως Rising, ταιριάζει απόλυτα με τα γεγονότα που πρόκειται να συμβούν.

    • master
    • προσωπικα εγω δεν ειχα προβλημα με καμια ταινια Resident Evil γιατι απλως δεν χρειαζεται να ακουλοθειση ακριβως το game γιατι αλλειως θα επρεπε να ειχαν και τελος και οχι συνεχεια

    • stegal
    • Ταινιαρες ολες παιδια ειναι οι μονες ταινιες που που εχουν γινει επιτυχια απο αυτες που εχουν βγει απο video games

    • diver_gr
    • Εγώ θέλω να επιβεβαιωθεί στην φετινή Ε3 reboot και να δούμε RE7 με επιστροφή στις ρίζες .Αφού είδαμε και ζόμπια με όπλα τη άλλο θέλουμε......

      Χάθηκε ένα Resident στα επίπεδα του 2?Σκοτεινό , κλειστοφοβικό να προσπαθείς να επιβιώσεις σε μια πόλη και όχι 3 άσχετα μεταξύ τους ACT με στοιχεία Wanna be Gears , run n gun.....

      Άμα κάνουν και ένα σωστό co-op . Πχ παίζεις μόνο σε στριμώχνουν σε ένα αδιέξοδο πεθαίνεις .Παίζεις co-op είσαι στο ίδιο αδιέξοδο σε σπρώχνη ο άλλος πηδάς το φράχτη ή τοίχο και μετά σε τραβάει και σένα .Η να μπορείς να εξευρευνήσεις μέρη που δεν μπορείς να πας σόλο πχ να σου δώσει ώθηση να φτάσεις ένα παράθυρο και να μπείτε σε ένα κτίριο που δεν έχει άλλη πρόσβαση .

      Μπορούν να κάνουν πολλά και να φέρουν ένα game πραγματική εμπειρία , μακάρι .

*