Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η επόμενη ταινία Resident Evil ίσως είναι η τελευταία

Με βάση τα λεγόμενα του συγγραφέα και σκηνοθέτη Paul W. S. Anderson η επερχόμενη, έκτη ταινία Resident Evil ίσως και να είναι η τελευταία. Μιλώντας στο Collider, ο Anderson επιβεβαίωσε ότι ο προσωρινός τίτλος της ταινίας είναι Resident Evil: The Final Chapter και ο ίδιος θεωρεί πως θα είναι η τελευταία της σειράς. «Ο τίτλος της ταινίας δεν είναι ο επίσημος, όμως για την ώρα αυτός είναι γραμμένος στην πρώτη σελίδα του σεναρίου μου. Βεβαίως και ο Christopher Lambert είχε πει 'There can be only one' και τελικά υπήρξαν πέντε ταινίες με θέμα τον Highlander», ήταν τα λόγια του Αnderson.



To 2012 η Sony Pictures είχε επιβεβαιώσει ότι το έκτο Resident Evil επρόκειτο να κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο του 2014, όμως δεδομένου ότι ο Anderson δουλεύει ακόμα πάνω στο σενάριο είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα καθυστερήσει. Σημειώνεται, τέλος, ότι εν λόγω παραγωγός έχει γράψει το σενάριο για όλες τις ταινίες της σειράς και έχει σκηνοθετήσει τις τρεις από αυτές.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • korko
    • καταπληκτικό νέο.επιτέλους να τελειώσουν με αυτήν την κάκιστη σειρά ταινιών και να δώσουν τα δικαιώματα σε κάποιον που θα βγάλει ταινίες μέσα από τα παιχνίδια.υλικό υπάρχει,οπαδοί αμέτρητοι,βρείτε κάποιον να το σκηνοθετήσει και με 2-3 ονόματα στους βασικούς χαρακτήρες θα έχετε από τα μεγαλύτερα blockbusters.

    • Scarsick
    • Ειναι η μοναδικη περιπτωση που αντι η ταινια να ακολουθει το παιχνιδι , το παιχνιδι ακολουθει την ταινια (ως προς την ποιοτητα). Ειναι οτι χειροτερο εχω δει τα τελευταια χρονια κ απορω πως ακομα συνεχιζει να βγαζει ταινιες....αισχος. Εγω θα του ελεγα να μην κανει τον κοπο να βγαλει κ αυτη κ να την παρει καποιος αλλος μηπως κ δουμε κατι καλυτερο.

    • Alias
    • Αδιαφορο πλεον βγαινουν δεν βγαινουν, καποτε ελεγα οτι οι ταινιες δυσφημιζουν τα παιχνιδια αλλα υστερα κυκλοφορησε το RE 6...

    • gamelover
    • όντως είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που τέτοια νέα είναι καλά και όχι κακά..Παρ'όλα αυτά νομίζω ότι οι ταινίες έχουν καλές εισπράξεις με αποτέλεσμα να τις συνεχίζουν...αν δεν είχαν κέρδος δεν θα τις έβγαζαν....

    • GamingFun
    • Που ξέρεις μπορεί αυτή τη φορά να είναι καλύτερη από τις άλλες ταινίες και που ξέρεις και καλύτερη από το παιχνίδι...

*