
Επιπλέον, η ίδια υποστηρίζει ότι η Rockstar χρησιμοποίησε και τη φωνή, καθώς και το στυλ ντυσίματος της. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Associated Press, η αγωγή κατατέθηκε την Τετάρτη στο δικαστήριο του Μανχάταν. Υπενθυμίζεται, ότι και πριν από μερικούς μήνες υπήρξαν φημολογίες σχετικά με το θέμα και όπως φαίνεται τελικά, επιβεβαιώθηκαν. Είναι πολλά τα λεφτά…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Μα καλά τι πίνει; Αντέγραψαν το ύφος και το στυλ της; Λυπάμαι κορίτσι μου αλλά η ηλιθιότητα και η πουτ@νι@ δεν είναι μόνο δικό σου σήμα κατατεθέν. Μια βόλτα έξω θα σε πείσει.
Τρομαχτική φώτο.....με ελάχιστο μακιγιάζ άνετα παριστάνει το ζόμπι σε ταινία.
χαχα,ψαχνει να βρει απο καπου χρηματα χαχα
Πως κατάντησες έστι ρε Λίντσει...Αρχίσαμε τις μηνύσεις τώρα που δεν υπάρχει ταινία να παίξουμε?
Πω πω πως ειναι ετσι ρε?
Πώς έγινε έτσι ?Σαύρα εντελώς ..........
xaxaxaxa ... Make my day !!!
Lindsay Lohan .. ήταν η φαντασίωση πολλών... την προηγούμενη δεκαετία.
Πως έγινε έτσι αυτή η γυναίκα....
Σα ταράτσα με σώβρακα!