Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα ταινία Spider-Man κάθε χρόνο

Ο Amy Pascal, ο διάσημος co-chairman της Sony, έδωσε την υπόσχεση μιας νέας ταινίας Spider-Man κάθε χρόνο. Όπως δήλωσε ο ίδιος, η εταιρεία επενδύει στην προέκταση του κινηματογραφικού universe του αγαπημένου ανθρώπου-αράχνη κι έτσι θα υπάρξει η ανάπτυξη ταινιών The Sinister Six και Venom, ώστε να εμφανίζεται ο υπερ-ήρωας στη μεγάλη οθόνη ετησίως. Όσον αφορά στο Amazing Spider-Man franchise, είναι ήδη γνωστό πως η Sony έχει δρομολογήσει συνολικά τέσσερις παραγωγές μέχρι και το 2018.



Αν και τα studios της Sony ετοιμάζουν με γοργούς ρυθμούς το Smurfs 3 και με πιο αργούς ρυθμούς την κινηματογραφική μεταφορά του Gran Turismo, είναι προφανές πως το βάρος πέφτει στο πιο επικερδές franchise της των τελευταίων ετών. Άλλωστε, το reboot του Spidey απέφερε €752 εκατομμύρια στα ταμεία της εταιρείας το 2012. Ήδη γνωρίζουμε πως ο Marc Webb θα βρίσκεται πίσω από την παραγωγή και του τρίτου Amazing Spider-Man, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 6 Ιουνίου 2016. Τώρα, μένει να μάθουμε περισσότερα για τις παραγωγές Sinister Six και Venom.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • brutal3012
    • @mysterious αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω. Θα αποτύχουν στο box-office ελπίζω μετά τις 2-3 πρώτες και θα ησυχάσουμε όλοι.

    • Scott_Pilgrim
    • Δεν έχει γει ΚΑΝ trailer και μιλάμε 'ηδη για άρμεγμα, την στιγμή που ταινίες venom και sinister 6 υπάρχουν στα σκάρια χρόνια τώρα. Ειδικά για τον Venom.

    • vonzuchter
    • και στα βιντεοπαιχνιδια (arkham asylum και city) και στις ταινιες (dark knight) o πηχυς ειναι πολυ ψηλα πλεον για μεταφορες κομικς σε βιντεοπαιχνιδια/ταινιες. Ο μπατμαν μας εχει κανει πολυ απαιτητικους. Οι ταινιες με τον Tobey Maguire μου ηταν πολυ ευχαριστες , χαβαλεδιαρικες και δε με κουρασαν καθολου. H ταινια με τον νεο πρωταγωνιστη δε μου αρεσε, τη βρηκα πολυ βαρετη. Παρομοια και στα παιχνιδια το Spiderman 3 στο χbox ηταν πολυ καλο παιχνιδακι. Το παιχνιδι που βασιστηκε στη καινουρια ταινια ηταν απαισιο.

*