Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το sequel της ταινίας Prometheus θα έχει τίτλο Alien: Paradise Lost, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο πολύ-βραβευμένος σκηνοθέτης Ridley Scott. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Prometheus ήταν άμεσα συνδεδεμένο με τη σειρά ταινιών Alien και μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή του τίτλου. Την περασμένη χρονιά, πολλοί πίστευαν ότι το follow-up του Prometheus θα κάνει ντεμπούτο το Μάρτιο του 2016, ωστόσο ο Ridley Scott αποφάσισε να επικεντρωθεί στο The Martian το οποίο αποτελεί μεταφορά του δημοφιλούς sci-fi novel του Andy Weir, με πρωταγωνιστές τους Kate Mara και Matt Damon. H πρεμιέρα του The Martian αναμένεται τον Οκτώβριο.
Τέλος, ο Scott επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι τα γυρίσματα του Alien: Paradise Lost θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2016, με τους Michael Fassbender και Noomi Rapace να επαναλαμβάνουν τους ρόλους τους ως το ανδροειδές με το όνομα David και την επιστήμονα Elizabeth Shaw αντίστοιχα. Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια.
Εμένα το Prometheus μ' άρεσε μεν, αλλά περίμενα πολλά περισσότερα. Το κακό είναι ότι η ταινία μας έθεσε πάρα πολλά ερωτήματα που άφησε αναπάντητα, σκόπιμα θα έλεγα, για να δικαιολογήσουν sequel. Ελπίζω η 2η ταινία να μην καταντήσει σε στυλ "θα σας απαντήσουμε τις ερωτήσεις από την 1η ταινία κι αυτό είναι όλο", θα είναι μεγάλη ξενέρα και προβλέψιμη. Ένα άλλο πρόβλημα που διαβλέπω, είναι ότι ουσιαστικά θα έχει μόνο τον Fassbender και την Rapace, και ίσως καταντήσει κουραστικό να τους βλέπουμε συνέχεια χωρίς άλλες παρουσίες (πλην των Engineers).
Το sequel της ταινίας Prometheus θα έχει τίτλο Alien: Paradise Lost, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο πολύ-βραβευμένος σκηνοθέτης Ridley Scott.
Yeah baby...Ισως ημουν απο τους λιγους που τους αρεσε το Prometheus...:)
ωραια γιατι και εμενα μου αρεσε
Εμενα δεν μου αρεσε αλλα οπως και να εχει θα δουμε και το επομενο
Καλο ηταν το prometheus, ελπιζω να συνεχισει και αυτο καλα.
Εμένα το Prometheus μ' άρεσε μεν, αλλά περίμενα πολλά περισσότερα. Το κακό είναι ότι η ταινία μας έθεσε πάρα πολλά ερωτήματα που άφησε αναπάντητα, σκόπιμα θα έλεγα, για να δικαιολογήσουν sequel. Ελπίζω η 2η ταινία να μην καταντήσει σε στυλ "θα σας απαντήσουμε τις ερωτήσεις από την 1η ταινία κι αυτό είναι όλο", θα είναι μεγάλη ξενέρα και προβλέψιμη. Ένα άλλο πρόβλημα που διαβλέπω, είναι ότι ουσιαστικά θα έχει μόνο τον Fassbender και την Rapace, και ίσως καταντήσει κουραστικό να τους βλέπουμε συνέχεια χωρίς άλλες παρουσίες (πλην των Engineers).
άντε.....