
Το Batman: Arkham Origins θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου για PC, PS3, Xbox 360 και Wii U.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Batman: Arkham Origins μπορεί να είναι ο πρώτος τίτλος της σειράς που θα έχει multiplayer, αν οι πηγές του Kotaku αποδειχθούν αληθινές.
Παντελως αδιαφορο αρκει το single player να ειναι εφαμιλλο των προηγουμενων!
Φοβάμαι πως θα παραμελήσουν έστω και σε μικρό βαθμό το single player campaign για χάρη του multiplayer! Αν δεν το κάνουν, θα γίνει outsource και τα καλά αυτής της μεθόδου τα είδαμε με το Aliens: CM...!
αφήστε το multi και φτιάξτε μια παιχνιδάρα όπως τα 2 προηγούμενα.αυτό θέλει ο κόσμος...
Γιατι να αφησουν το multi παιχνιδια μονο με singleplayer τα τερματιζεις και τελος αλλα με multi σου δινουν εναν λογω να το παιξεις παραπανω και να διαρκεσει ακομα περισσοτερο εχω παιξει γαματα single παιχνιδια αλλα μετα ειναι στην ουσια αχρηστα αν δεν εχεις τιποτα να κανεις