Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο παραγωγός του Super Mario 3D World Yoshiaki Koizumi δήλωσε ότι είναι πολύ δύσκολη η ανάπτυξη ενός open world τίτλου με πρωταγωνιστή το Mario, όπως το Super Mario Sunshine, έτσι ώστε οι παίκτες να μην μπερδεύονται και να μην αναρωτιούνται που πρέπει να κινηθούν. Γι’ αυτό η Nintendo θα σκεφτεί κάτι τέτοιο μόνο εάν το απαιτήσουν οι fans. Απαντώντας γιατί η εταιρεία εγκατέλειψε αυτό το στυλ παιχνιδιών, ο Koizumi είπε ότι αυτό έγινε επειδή οι παίκτες συχνά χάνονταν. «Δεν ξέρω εάν το Super Mario 64 μπορεί να θεωρηθεί ένα open world game, πιστεύω όμως ότι το Super Mario Sunshine βρίσκεται πιο κοντά σε αυτόν τον ορισμό. Λόγω της πόλης και των κόσμων που πρέπει κάποιος να εξερευνήσει. Το βασικό μας μέλημα με το Super Mario είναι να εξασφαλίσουμε ότι οι παίκτες θα γνωρίζουν που πρέπει να πάνε. Για το λόγο αυτό δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο που θα είναι τοποθετημένες οι σημαίες στο Super Mario 3D World. Όμως εάν ένας μεγάλος αριθμός παικτών εκφράσει την επιθυμία για ένα Mario σε ένα πραγματικά open world, τότε θα το σκεφτούμε πολύ σοβαρά».

Παράλληλα επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για κάποιο DLC του Super Mario 3D World, κάτι το οποίο ίσως και να σημαίνει ότι το Luigi Mode του New Super Mario Bros. δεν απέφερε στην εταιρεία τα αναμενόμενα κέρδη.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Ενα στυλ Μαριο 64 θα το ήθελα. Το Galaxy ποτέ δεν με ενθουσίασε όπως ο κόσμος του 64.
τι βλακια ήταν αυτό? η παίχτες χάνονται... ε βαλτούς βελάκι... η βαλτούς quick μενού να πάει στην πιστά αυτόματα...
για τόσο χαζό κοινό νομίζει υπάρχουν τα Mario? σε ac batman Και τόσα αλλά πως δεν χάνονται?
και εγώ θα γούσταρα ένα 64 η γενικά open
Αυτό μου μένει να δω και τι στον κόσμο!