
Η τιμή του φτάνει στα 40 δολάρια, ενώ η εταιρεία ανέφερε ότι ετοιμάζει μια αντίστοιχη έκδοση για το Wii U, έτσι ώστε να κυκλοφορήσει μέσα στον Απρίλιο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αν ανήκετε στην κατηγορία των κατόχων PS3 που λατρεύουν το χειριστήριο του Xbox 360, η Gioteck έχει την απάντηση στις απαιτήσεις σας, που ακούει στο όνομα GC-2 PS3 Gamepad.
τωρα θα βγει το 4 τι να το κανεις..αργισες πολυ..:P
Στα 40 δολάρια το έχω τσιμπίσει αν βγεί για WiiU
επιτελους λυτρωση για τους χρηστες ps3 που εχουν μεινει με το απομειναρι των 90's . το dualshock και οι επαναληψεις του κωνστανινου και ελενης και ο ραιαν γκιγκς εχουν απομεινει απο τοτε να μας θυμιζουν εκεινη την ωραια εποχη. με μια διαφορα. το κωνσταντινου και ελενης ακομα βγαζει γελιο ο γκιγκς ακομα προσφερει στην μαντσεστερ ενω το dualshock πλεον εχει την ιδια αισθηση με joystick του αταρι 2600... outdated