Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Project CARS: Στα 60fps σε PlayStation 4 και Xbox One

Όπως φαίνεται, το Project CARS θα είναι καταπληκτικό σε όλες τις πλατφόρμες που θα κυκλοφορήσει. Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Slightly Mad, το παιχνίδι θα «τρέχει» στα 60 fps τόσο στο PlayStation 4 όσο και στο Xbox One. Η διαφορά τους θα είναι ότι στη new gen κονσόλα της Sony, το Project CARS θα τρέχει στα 1080p ενώ σε αυτή της Microsoft στα 900p, παρόλο που μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο η ομάδα ανάπτυξης είχε δηλώσει ότι ο στόχος ήταν τα 1080p και στα δύο συστήματα. Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση του τίτλου στα PC, όπου όσοι διαθέτουν το κατάλληλο hardware θα μπορούν να το απολαύσουν σε 12K, χωρίς οποιονδήποτε περιορισμό στα του frame rate. Το Project CARS έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στα μέσα Μαΐου για PlayStation 4, Xbox One και PC. Αργότερα αναμένεται να διατεθούν οι αντίστοιχες εκδόσεις για SteamOs και Wii U.



Συμπληρωματικά στα του PC, η ομάδα ανάπτυξης δημοσίευσε και τις ελάχιστες και προτεινόμενες προδιαγραφές για να μπορεί να «τρέξει» το game. Έτσι, για να μπορεί ένας κάτοχος PC να απολαύσει στο ελάχιστο το game θα χρειαστεί:
CPU: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
Graphics: nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770
Memory: 4GΒ RAM, 1GΒ VRAM

Ωστόσο, η προτεινόμενη σύνθεση είναι:
CPU: 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350
Graphics: nVidia GT600 series, AMD Radeon HD7000 series
Memory: 8GB RAM, 2GB VRAM

To Project CARS υποστηρίζει 45 οχήματα στην πίστα (ανάλογα το μέγεθός της) σε όλες τις εκδόσεις, 16 online στις εκδόσεις PS4, Xbox One και 32-bit PCs και 32 online στα 64-bit PCs. Ακόμη, στο Xbox One ο τίτλος εκμεταλλεύεται τα triggers του χειριστηρίου για ακόμη καλύτερη απόδοση των κραδασμών και στο PS4 θα υπάρχει δυνατότητα αναπαραγωγής μηνυμάτων από τον Stig του Top Gear μέσω του ηχείου του DualShock 4. Τέλος, η Slightly Mad ανακοίνωσε πως εξετάζει το θέμα του DirectX 12.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Slightly Mad Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Project CARS
    • 3+ pegi 3+
      • 8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (17)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.projectcarsgame.com/ FOLLOWERS 17 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Pirederas
    • Οι απαιτήσεις σε CPU μου φαίνονται τεράστιες σε σχέση με την GPU, αλλά ας είναι. Αν και δεν νομίζω να δουλέψουν και τα 8 νήματα σε 8πύρηνους επεξεργαστές, τουλάχιστον μέχρι να έρθει το DX 12.

      "Ακόμη, στο Xbox One ο τίτλος εκμεταλλεύεται τα triggers του χειριστηρίου για ακόμη καλύτερη απόδοση των κραδασμών". Καλά, στο PS4 το χειριστήριο δεν έχει rumble?

      "όσοι διαθέτουν το κατάλληλο hardware θα μπορούν να το απολαύσουν σε 12K" Χμμμ... όταν σχεδόν κανείς δεν έχει 4Κ οθόνη, πόσο μάλλον 3 από δαύτες, πολλοί είναι αυτοί που θα το απολαύσουν...

    • AnimaPura
    • @Pirederas
      Το χειριστήριο του One έχει ανεξάρτητα rumbles στις σκανδάλες, προφανώς το σύστημα θα δουλεύει όπως στο FM5 και θα έχει να κάνει με την πρόσφυση.
      Από όσο γνωρίζω το χειριστήριο του PS4 έχει μόνο το κλασικό γενικό rumble σύστημα.

*