Ο συνιδρυτής της id Software Tim Willits, αναφέρθηκε στο πλαίσιο της QuakeCon 2013 στο RAGE και τις καινοτομίες που εισήγαγε με την μηχανή γραφικών id Tech 5, φουντώνοντας έτσι περισσότερο τις ελπίδες για ένα sequel. «Είμαι περήφανος για ό, τι κάναμε, είμαι περήφανος για το σύμπαν που χτίσαμε. Το franchise δεν είναι νεκρό. Δεν κάνουμε κάτι άμεσα με αυτό, αλλά σχεδίασα το σύμπαν, το έκανα με τέτοιο τρόπο ώστε θα ήταν εύκολο να ξαναγυρίσουμε σε αυτό. Εξακολουθώ να είμαι περήφανος που κάναμε κάτι που ήταν διαφορετικό, δεν ήταν σαν τα παιχνίδια που έχουμε κάνει στο παρελθόν», σημείωσε αρχικά ο Willits.

Τόνισε μάλιστα κλείνοντας πως: «Πραγματικά προσπάθησα να δημιουργήσω μία μηχανή γραφικών, η οποία επιτρέπει στους προγραμματιστές να αναπτύξουν διαφορετικά παιχνίδια, επειδή η τεχνολογία είναι ευέλικτη και ισχυρή».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
αυτο που εχουν βαλει δεν το εχω παιξει
Ενα 2ο μερος όπου θα εξαφανισει τις παιδικες ασθενειες του πρωτου, καθως και θα ειναι λιγο πιο μελετημενο σε καποια θεματα, θα ειναι ευπροσδεκτο. Τωρα ξερουν πως μπορουν να το κανουν ακομα καλυτερο...