
Εκτός αυτών, τον Ιούνιο του 2013 στην E3, η Ubisoft γνωστοποίησε τα σχέδια της να κυκλοφορήσει τον τίτλο αποκλειστικά στις next-gen κονσόλες. Όταν ρωτήθηκε πάνω στο θέμα, η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει.

Φήμες, τις οποίες υπέδειξε o χρήστης superannuation στο Twitter αναφέρουν πως το Rainbow 6 Patriots της Ubisoft έχει μετρήσει τρεις αποτυχημένες προσπάθειες ανάπτυξης.
που να προλάβει να ασχοληθεί τώρα η ubi και με αυτό.έχουν το watch dogs,3-4 ac και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...
Ελπιζω να κυκλοφορησει τελικα ο τιτλος παρα τις οσες δυσκολιες αντιμετωπιζει