
Περαιτέρω πληροφορίες για το περιεχόμενο της δοκιμαστικής αυτής έκδοσης θα ανακοινώσει η εταιρία μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Τo God of War: Ascension κυκλοφορεί αποκλειστικά για PS3 τον Mάρτιο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Αντε να το δοκιμασουμε!
Μην μας πορώνεις έτσι ρε Sony!!!
επιτέλους...μετά την εξεταστική θα το λιώσω....
Απλα δεν χανεται!
Άντε να δούμε και λίγο single player γιατί όλο το βάρος στη multi φάνηκε ότι είχε πέσει
Τώρα θυμάμαι που μόλις τερμάτισα το GOW3 λίγα χρόνια πίστευα ό,τι η εποχή GOW πέρασε ανεπιστρεπτί. Και τώρα παίζαμε multiplayer beta. Ποιος το φανταζόταν τότε;
επιτέλους!
αν και πρόκειται για prequel, ελπίζω να έκαναν καλή δουλειά τόσο στην ιστορία, όσο και στο gameplay..