
Συνέχισε στοχεύοντας την Apple, κατηγορώντας τη πως στηρίζει τις 10 εκάστοτε featured εφαρμογές της στο AppStore αφήνοντας τους υπόλοιπους να χρεωκοπήσουν, και στράφηκε έμμεσα κατά της υπόλοιπης βιομηχανίας μιλώντας για πλατφόρμες που προωθούν τα δικά τους παιχνίδια μα δε βοηθούν τους τρίτους developers να παράγουν αντίστοιχα αποτελέσματα (Nintendo) και για πλατφόρμες που πριμοδοτούν υπερβολικά κάποιους developers αφήνοντας τους άλλους στην αφάνεια (Microsoft). "Είμαστε δίπλα στις ομάδες ανάπτυξης και τους εκδότες που συνεργάζονται μαζί μας, πάντα ήμασταν. Αν μιλήσετε σε οποιονδήποτε εκδότη στην αγορά και αναφέρετε το όνομα PlayStation θα διαπιστώσετε πόσο πιστοί είναι".




Και καλά κάνετε, γιαυτό στηρίζουμε !
Μπράβο SONY ,έτσι, συνέχισε τα !!
Μα πως φαινεται οτι η νεα γενια ερχεται !
Παμε γερα και το 2012 son-αρα μου!!!
Νομίζω πως είναι τα μοναδικά λόγια που φαίνονται να αντικατοπτρίζουν την αλήθεια.
Ασχέτως fanboyσμού αγάπης προς τη μια ή την άλλη εταιρία νομίζω οτι η SONY είναι η ποιο φιλική εταιρία προς τον χρήστη και τον developer. Οι τιμές στα παιχνίδια της πέφτουν γρήγορα (μέσα στο 6μηνο) και έχει άριστη αντιμετώπιση προς τον Έλληνα καταναλωτή.
Εγώ το μόνο που βλέπω στη σημερινή εποχή είναι oι αποκλειστικότητες να χάνονται με περισσότερο ρυθμό απ' ότι παλιότερα.
Εβαλε τα πραγματα στη θεση τους!!
Εγώ δεν βλέπω κανένα πόλεμο και οι δυο μίλησαν ειλικρινά.
Η MS είπε στηρίζουμε αποκλειστικότητες που πουλάνε (το είπε και στην Ε3 αυτο) και ότι δεν μπορούμε να κάνουμε παραπάνω γιατί είναι δύσκολο να πουλήσουν όλα ετσι όπως τα θέλουμε εμείς να πουλήσουν.
Η Sony συνεχίζει αυτό που κάνει χρόνια τα καλα αποκλειστικά με τα οποια επικράτησε στην ιστορια του gaming και της έδωσαν άξια στο χώρο.
Αυτό όμως περί απογοητευμένων τρίτων είναι όντως κακια. Η Nintendo και apple τη τις έφταιξαν; lol
Αυριο θα βγει η Nintendo καi θα πει:
'Eμεις σας παμε Π... Κ.... στα φορητα'
και η Apple:
'Εμεiς φτιάξαμε ένα κινητό και σας αγοράζουμε και σας πουλάμε όλους, μαζί με την Ελλάδα' lol
Ότι πρεσβέυει μακράν την καλύτερη σχέση μεταξύ developer και publisher εδώ και δεκάδες χρόνια, δε το αμφισβητεί κανείς. Ότι επίσης είχε μία απίστευτη χρονιά με τρομερό line-up exclusive τίτλων, επίσης είναι αδιαμφισβήτητο. Αδυνατώ αυτή τη στιγμή να εντοπίσω αδύνατα σημεία για την πλατφόρμα της Sony, είτε αυτή είναι το PlayStation 3, είτε το PS Vita. Μπρος για το 2012 λοιπόν.
dεν μου λεει κατι ας βγαζει καλα παιγνιδια οπως κανει και οτι ειναι.
@MeEdlC δεκάδες χρόνια; Μα είναι μόλις 18 χρόνια στον χώρο...! :P
Anyway, πάντως και οι δύο εταιρείες φαίνεται να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, με τη Microsoft να λέει ξεκάθαρα ότι οι αποκλειστικότητες της είναι λίγες και καλές, ενώ η Sony προσπαθεί να δώσει όσο το δυνατόν περισσότερα στους καταναλωτές της. Κάτι μου λέει ότι έρχεται και η απάντηση της Nintendo...
Sorry για το double, αλλά στο άρθρο γράφει "υπερβολικά κάποιους developers αφήοντας", λογικά ήθελε να πει "αφήνοντας".
Έτσι ρε Σόνυ.Άντε,στην επόμενη γενιά δε θα πάρω τελευταία την πλατφόρμα σου αλλά πρώτη,αν συνεχίσεις έτσι.Πάμε γερά.
ετσι sony για να σε τιμαμε ποιο συχνα!!
ρε παιδια ο εξωγηινος που ειναι ακριβως?
Προτιμώ 2-3 flagships παρα 10 αποκλειστικότητες απο τις οποίες 2-3 είναι όντως διαμάντια και τα άλλα απλά τα έχουν για να λένε 'Έχουμε παραπάνω αποκλειστικότητες'..Και απ τη μία έχεις τις 3-4 εταιρίες που είναι οι ευνούμενες και απο την άλλη τις υπόλοιπες που προτιμούν ντα κάνουν τα παιχνίδια τους στο xbox 360 Και μετά port στο PS3...Ποιά ακριβώς είναι η άριστη συνερργασιά me devs...Και ποιά η φιλική σχέση με Publishers και Χρήστες???Mε κάθε χρήστη ξεχωριστά ίσως αλλά με μια παρέα χρηστών που θέλουν να παίξουν μαζι (πάνω απο 2 άτομα) μάλλον όχι...
Υ.Γ.ΝΑΙ χρησιμοποιώ και τις 2 κονσόλες και δεν είμαι φanboy...σας πρόλαβα...Απλά μην διαβάζουμε και οτι να ναι....
Sony γερα και .........τα ...........!!!!!
silver_Knight δεν εχει λογικη που λες οταν στις αποκλειστικοτητες,εκτος των 2-3 ΑΑΑ τιτλων του ps3 φετος,εχουμε το καλυτερο arcade off road racing(Μοtorstorm),Το καλυτερο ή ενα απο τα καλυτερα ισως super hero sandbox game(infamous 2) και αλλα πολλα παιχνιδια του 7.5 εως 8.5.
Δεν γινεται να προτιμας να ΜΗΝ υπαρχουν και αυτα τα παιχνιδια,γιατι αυτο ουσιαστικα λες.
η αληθεια να λεγετε!!! Ετσι ειναι ...γιατι ετσι παει.!!
Ξεκατίνιασμα uber alles.
Εύγε σττις κοριτσάρες μας(Sony και MS).
:))
και καλά κάνουν :)
@Leo 360 Greece: Μία δεκάδα και κάτι χρόνια τότε, να κάθεται πιο καλά στο μάτι. #NOT :P
@silver_knight: Ανέφερα σχέση "developer και publisher", με άλλα λόγια τους τίτλους για των οποίων το publishing είναι υπεύθυνη η ίδια η Sony. Κοινώς για τα in-house studios της και τις subsidiary της.
Word!!!
Ελα ρε SONY μην τσιμπάς. . . Ασε να λένε ότι θέλουν και απλά κάνε την δουλειά σου.
Keep Keep Keep moving Sony ! xD