
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Deep Silver ανακοίνωσε το Dead Island Epidemic, έναν zombie-themed MOBA το οποίο θα αποκαλυφθεί πλήρως στη φετινή Gamescom.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Κατά τη διάρκεια ενός Reddit Q&A, ο creative director της Deep Silver Guido Eickmeyer ρωτήθηκε αν θα κυκλοφορήσει το Dead Island 3.
Aκόμα να τελειώσω το πρώτο...
Μακαρι.., μακαρι!
παλι καλα που δεν εκοψαν τη σειρα το πρωτο το λατρεψα το δευτερο ακομα δε το εχω παιξει