
Λέτε λοιπόν να δούμε άλλο ένα Earthworm Jim; Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ο δημιουργός του Earthworm Jim με ένα post στην fan page του παιχνιδιού, άφησε να εννοηθεί ότι ίσως υπάρξει κάποιο sequel για το ατρόμητο σκουλήκι.
Ναι , ναι! Θέλουμε jim!
Συμφωνω και εγω οτι το 3 δεν ηταν μερος της σειρας ελπιζω το καινουργιο να εχει multiplayer σαν το arcade remake του xbox