Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Legend of Zelda: Wind Waker HD

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
    • 7+ pegi 7+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (36)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.zelda.com/windwaker/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    9.5

    ENTERNITY SCORE
*
Το 2003 ήταν μια μαγική χρονιά για το GameCube, παρόλο που η εν λόγω προσπάθεια της Nintendo στην αγορά των οικιακών συστημάτων ψυχαγωγίας δεν τα πήγε όσο καλά θα περίμενε το Kyoto. Μετά από καιρό αναμονής, οι φίλοι της σειράς Zelda υποδέχτηκαν το The Legend of Zelda: The Wind Waker, το οποίο ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών από τους fans, κυρίως λόγω του τρόπου προσέγγισης που διάλεξε η Nintendo. Ο τίτλος κατάφερε με την κυκλοφορία του να βουλώσει στόματα και να μαγέψει τους κατόχους του «κύβου», αφού προσέφερε μία από τις καλύτερες εμπειρίες που είχαν εμφανιστεί μέχρι τότε. Με τη Nintendo να μπαίνει στην HD εποχή με το Wii U και με το game να γιορτάζει 10 χρόνια, δεν υπήρχε καλύτερη ευκαιρία για να ανακοινωθεί μια επιστροφή.

The Legend of Zelda: Wind Waker HD Image 01

Το The Legend of Zelda: Wind Waker HD είναι το ίδιο μαγικό game, αλλά με σημαντικές βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, έχουμε έναν πεντακάθαρο τίτλο σε ανάλυση 1080p, βελτιωμένη απόδοση των φωτισμών και χρώματα τόσο έντονα που καταφέρνουν να γεμίσουν την οθόνη και να ικανοποιήσουν το χρήστη. Οπτικά, το The Legend of Zelda: Wind Waker HD είναι ο,τι πιο καθαρό έχουμε δει σε εικόνα στην κονσόλα της Nintendo και σίγουρα ακόμη και αυτοί που έχουν ολοκληρώσει τον τίτλο προ δεκαετίας δε θα διστάσουν να το δοκιμάσουν ξανά, για να απολαύσουν όλη αυτή τη φρεσκάδα.

The Legend of Zelda: Wind Waker HD Image 02

Επίσης μία σημαντική αλλαγή είναι η χρήση του Wii U GamePad και η ενσωμάτωσή του στους μηχανισμούς του τίτλου. Η οθόνη αφής του χειριστηρίου της Nintendo λειτουργεί και ως χάρτης (σε ένα 7x7 grid) και inventory, διευκολύνοντάς μας από τη διαδικασία εισόδου και εξόδου από τα μενού, ενώ στη διάρκεια του ταξιδιού, ο παίκτης θα μπορέσει να αξιοποιήσει ακόμη και τα motion controls, όπως το γυροσκόπιο που βοηθάει στη χρήση του τόξου για την επίτευξη του στόχου. Σημαντική είναι και η λειτουργία του Off screen gameplay, αφού με το πάτημα του πλήκτρου «-», ο παίκτης μπορεί να γυρίσει τη δράση στην οθόνη του χειριστηρίου του, αποδεσμεύοντας πλήρως την τηλεόραση που είναι συνδεδεμένη με το Wii U.
Ενδιαφέρουσα είναι η προσθήκη του Tinger Bottle, το οποίο ουσιαστικά επιτρέπει στο χρήστη να στείλει ένα μήνυμα στο Miiverse για το αν χρειάζεται κάπου μια βοήθεια. Ακόμη, οι παίκτες θα μπορούν να αγοράσουν το Swift Tail κατά τη μετάβασή τους στο Windfall Island, εκμεταλλευόμενοι έτσι την διπλάσια ταχύτητα που μπορεί να προσφέρει στη θάλασσα και γλιτώνοντάς τους έτσι χρόνο για τη διάρκεια της μετάβασης από το ένα σημείο στο άλλο. Τέλος, σημαντική είναι και η δυνατότητα του ήρωα να έχει πάνω του 500 rupees αντί για τα 200 της αρχικής έκδοσης, καθώς και το γεγονός ότι το επίπεδο δυσκολίας Hero Mode είναι διαθέσιμο από την αρχή.

The Legend of Zelda: Wind Waker HD Image 03

Από κει και πέρα, η δράση και οι βασικοί μηχανισμοί δεν έχουν διαφοροποιηθεί στον πυρήνα τους. Μαγικοί κόσμοι, νησιά και δάση που ενώνονται με μια σειρά από dungeons, θα οδηγήσουν τον παίκτη μέσα σε ένα ονειρικό ταξίδι γεμάτο συναισθήματα που πλέον μπορεί να αποδοθεί με τον καλύτερο τρόπο χάρη στις τεχνικές δυνατότητες του Wii U. Πεντακάθαρη 1080p εικόνα, χρώματα με ζωντάνια που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα στο σύστημα και βελτιώσεις σε μηχανισμούς που σίγουρα θα βοηθήσουν, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της HD επανέκδοσης του Legend of Zelda: Wind Waker που ίσως να ήθελε λίγη ακόμη ενίσχυση στον τομέα του ήχου για να… απογειωθεί.



Με μία μαγική κίνηση, η Nintendo δείχνει πόσο έχει αδικήσει η ίδια την κονσόλα της, αφήνοντάς την χωρίς software την πιο σημαντική περίοδο κυκλοφορίας της. Ευελπιστούμε ότι το Wind Waker HD θα αποτελέσει την αρχή για την ενίσχυση της παρουσίας του Wii U στο σήμερα της βιομηχανίας του gaming.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
EDITOR’S CHOICE

9.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PetrifieD-
    • Είμαι από τους τυχερούς που δεν το είχαν παίξει στον κύβο και έχω ενθουσιαστεί τώρα. Αγόρασα την συλλεκτική και μπορώ να πω πως το αγαλματάκι είναι φοβερό επίσης. Θα είναι μια καλή αγορά για τους κατόχους wii u ανεξαρτήτως αν έχουν παίξει ήδη το παιχνίδι ή όχι.

    • nkav64
    • Ένα ακόμα παιχνίδι που αναδεικνύει τις δυνατότητες του Wii U και την προστιθέμενη αξία του gamepad όταν αυτό χρησιμοποιείται σωστά. Μπορεί κάποιοι να βιαστήκαμε λίγο να αγοράσουμε το Wii U, όμως με τα όσα κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα έχουμε αρχίσει να κάνουμε απόσβεση. Τελικά άξιζε τα λεφτά της η αγορά.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μαγικό παιχνίδι και κείμενο από τον Παύλο.Με τέτοια γραφικά δεν έχει να φοβηθεί τίποτα η Nintendo το θέμα είναι να βγαίνουν παιχνίδια ώστε ο κόσμος να στηρίξει την κονσόλα.Αν στο μέλλον αγοράσω το wii u σίγουρα θα αγοράσω και το wind waker hd για να ξαναζήσω αυτή τη μαγεία,,,

    • conker
    • Κι εγώ είμαι από τους "τυχερούς" που δεν το έπαιξαν στο game cube. Είχα σίγουρη αγορά το bundle με το παιχνίδι αλλά προτίμησα να περιμένω το bundle με το Mario για να πάρω το Zelda σε δισκάκι...

    • grcpan
    • Ακόμα θυμάμαι το review του gamepro για την gamecube version, Ο συντάκτης (δε θυμάμαι ποιος ήταν) δεν το βαθμολόγησε και το σχόλιο του ήταν πως τα έργα τέχνης δεν βαθμολογούνται.

      Μαγικό παιχνίδι, όταν το τερμάτισα στο GC είχα πέσει σε κατάθλιψη επειδή τελείωσε. Άμα είχα WiiU θα το ξαναγόραζα με κλειστά μάτια.

    • gamelover
    • εγώ πάλι θυμάμαι να έχω τον κύβο να έχω πάει σε κατάστημα να αγοράσω το windwaker με τις έλαχιστες οικονομίες που μάζευα μετα κόπον και ιδρώτα,και δεν ξέρω πως το κατάφερα ο άτιμος, να καταλήγω με μια τύπου "collectors edition" η οποία είχε ΟΟΟΛΑ τα προηγούμενα παιχνίδια του zelda και από το windwaker μόνο ένα 15-20λεπτο demo....
      έφαγα φρίκη....!απλά....
      ευελπιστώ αυτή τη φορά να πάρω το αίμα μου πίσω και να πάρω το wii u με το συγκεκριμένο παιχνιδάκι...

    • Gohan
    • Το παιζω για πρωτη φορα και εχω μεινει εκθαμβος! Καταπληκτικο gameplay, μαγικη ατμοσφαιρα και απο τα πιο εντυπωσιακα γραφικα ever! Ειλικρινα με πεντακαθαρο 1080p και εξυπνες σχεδιαστικες ιδεες το wii u δε θα αποδειχτει ευκολος αντιπαλος στο τελος! System seller απλα (για τους λατρεις του ειδους φυσικα).

    • Jedah
    • Must play αν και όχι το καλύτερο της σειράς. Το έχω στο Gamecube και χαίρομαι που επανακυκλοφορεί, καθώς δεν έχει γεράσει καθόλου.

*