Το ελληνικό νησί στο οποίο θα διαδραματίζεται το νεότερο παιχνίδι της Bohemia interactive ArmΑ 3, θα ονομάζεται «Altis» και όχι «Limnos» όπως ήταν τα αρχικά σχέδια. Αυτή η απόφαση πάρθηκε από την Bohemia, λόγω της τετραμηνίας κράτησης δύο εκ των υπαλλήλων της, οι οποίοι συνελήφθησαν στην Λήμνο από τις ελληνικές αρχές για κατασκοπεία και αποφυλακίστηκαν με εγγύηση. Η ίδια υποστηρίζει πως αυτή η αλλαγή έγινε για να δοθεί έμφαση στην πλαστή φύση του παιχνιδιού, αν και το νησί του Αϊ-Στράτη θα διατηρήσει την ονομασία «Stratis».

Το ArmA 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά, ενώ η Bohemia Interactive έχει ανακοινώσει πως συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το παιχνίδι θα δουν το φως της δημοσιότητας εντός του Φεβρουαρίου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αλτις το ελαιολαδο?
Αυτό φαίνεται θα βάζανε στις σαλάτες των φυλακών και τους έμεινε
Χαχαχαχαχα... παρθενο λαδακι για να γλιστραει ντε! :Ρ
γκριζα διαφημιση στο ελαιολαδο ουσττττττττττττ χιχιχι
μια καλη εξαγωγη να κανει τωρα η αλτις και θα χεστει στα δολλαρια
http://www.athensinfoguide.com/gr/excolympia.htm.
Από κάπου πήρε το λάδι την ονομασία του,δεν ήταν παρθενογένεση.
Ε τώρα που άλλαξε το όνομα του νησιού όλα οκ παιδιά. Δεν είναι η Λήμνος πλέον, πρόκειται για αυταπάτη.