
Ακόμη, θα προσφέρονται όλα τα όπλα και οι εμφανίσεις που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η τιμή του πακέτου έχει οριστεί για τα 49.99€.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H Rockstar ανακοίνωσε πως η νέα έκδοση του L.A. Noire που θα κυκλοφορήσει ως L.A. Noire: The Complete Edition θα κάνει την εμφάνισή της εκτός από τα PCs και σε PS3 και Xbox 360 στις 18 Νοεμβρίου.
Ήρθε η στιγμή της αγοράς λοιπόν.
Δε θα τα έχει στο δίσκο??? Fail..
Εμενα μου φαίνεται λίγο ακριβό...
Δε νομίζω ότι κάνεις θα το κοιτάξει! Αν και πολύ κάλο και όμορφο παιχνίδι, μέσα στις επόμενες μέρες κυκλοφορούν μεγάλα blockbusters!
Τι ακριβό ρε?? Πάτε καλά? Τα add-ons κάνουν γύρω στα 20 ευρώ! Μια χαρά είναι η τιμή.Μπορεί να το τσιμπήσω.
Σίγουρη αγορά.
ηρθε η ωρα του λοιπον για αγορα...
Βιαστηκα και το πηρα γιατι περιμενανε τελευταια στιγμη να πουνε λεπτομεριες για την εκδοση κονσολας... Δεν πειραζει. Καθε ευρω που εδωσα για το παιχνιδι το αξιζε και θα παει σε καποια φαση και για ενα ακομα play through. Δεν ειναι τοσο καλο οσο το RED αλλα η αισθηση που μου αφησε στο τελος ηταν σχεδον το ιδιο καλη.. Καλο ειναι να διαβασετε μερικα reviews πριν γιατι νομιζω οτι αν περιμενει καποιος αλλα πραγματα ισως απογοητευτει..
Πιστεύω πως πολλοί περιμέναμε αυτό το πακέτο...
Ναι ,και εγώ είμαι ένας από αυτούς που το περίμενε. Τώρα όμως ήρθε η στιγμή ,αγορά !
φορτωμένη περίοδος τώρα...τι να πρωτοπάρει κανείς...