Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

To L.A. Noire Complete Edition σε κονσόλες

H Rockstar ανακοίνωσε πως η νέα έκδοση του L.A. Noire που θα κυκλοφορήσει ως L.A. Noire: The Complete Edition θα κάνει την εμφάνισή της εκτός από τα PCs και σε PS3 και Xbox 360 στις 18 Νοεμβρίου. Το πακέτο θα περιλαμβάνει τόσο τον τίτλο, όσο και ειδικούς κωδικούς που δίνουν πρόσβαση σε όλο το έξτρα υλικό που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Σε αυτό περιλαμβάνεται το Nicholson Electroplating Arson case, το Reefer Madness Vice case, το Consul’s Car Tarrif case, το Naked City Vice case και το A Slip of the Tongue Traffic case.



Ακόμη, θα προσφέρονται όλα τα όπλα και οι εμφανίσεις που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η τιμή του πακέτου έχει οριστεί για τα 49.99€.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Team Bondi

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • L.A. Noire
    • 18+ pegi 18+
      • 8.1 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (58)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/lanoire/ FOLLOWERS 5 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • WolfRathmA
    • Εμενα μου φαίνεται λίγο ακριβό...

      Δε νομίζω ότι κάνεις θα το κοιτάξει! Αν και πολύ κάλο και όμορφο παιχνίδι, μέσα στις επόμενες μέρες κυκλοφορούν μεγάλα blockbusters!

    • tasos_gr
    • Τι ακριβό ρε?? Πάτε καλά? Τα add-ons κάνουν γύρω στα 20 ευρώ! Μια χαρά είναι η τιμή.Μπορεί να το τσιμπήσω.

    • Helloween81
    • Βιαστηκα και το πηρα γιατι περιμενανε τελευταια στιγμη να πουνε λεπτομεριες για την εκδοση κονσολας... Δεν πειραζει. Καθε ευρω που εδωσα για το παιχνιδι το αξιζε και θα παει σε καποια φαση και για ενα ακομα play through. Δεν ειναι τοσο καλο οσο το RED αλλα η αισθηση που μου αφησε στο τελος ηταν σχεδον το ιδιο καλη.. Καλο ειναι να διαβασετε μερικα reviews πριν γιατι νομιζω οτι αν περιμενει καποιος αλλα πραγματα ισως απογοητευτει..

*