
Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί και ποιο θα είναι το game που θα ακολουθήσει.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 22:10
Όπως επιβεβαίωσε και η Microsoft πριν από λίγο, οι συνδρομητές του Xbox Live Gold θα είναι σε θέση να αποκτήσουν δωρεάν το Magic: The Gathering 2013, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από 1 μέχρι 15 Σεπτεμβρίου, ενώ μία μέρα αργότερα (16 Σεπτεμβρίου) θα ακολουθήσει το Rainbow Six Vegas, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του μήνα.



Έχουν ένα θεματάκι με τα ΠΕΡΣΙΝΑ παιχνίδια...
ε να βγαζαν το magic 2014 δωρεαν κομματακι δυσκολο..
http://majornelson.com/2013/08/30/games-with-gold-for-september-magic-2013-and-tom-clancys-rainbow-six-vegas/
Ξηλώθηκαν :P Το vegas ειναι παιχνιδι του 2006...
Να πεθανετε ολοι εκει στην M$!!!εχεται τσεπωσει τοσα λευτα και ενα δωρεαν(καλο) κολοπαιχνιδο δεν μπορειται να δωσεται!!!
oraia eteria....
oraia politiki....
to esvise to ps plus.........
apateones telios...
mono gia 6 mines tha dinei 1 arxaio paixnidi k ena 'ok'
kai to ps plus edo k 3 xronia dinei 1-2 kala paixnidia to mina + ta standar gia ps3 kai pleon k gia vita
kai me tin kikloforia tou PS4 tha exei PS4+PS3+PSVita....
gia treis konsoles me 50 euro to xrono..
kanonika tha eprepe na exei klisei i microsoft alla den pirazei astin ekei na uparxei o antagonsimos
gia na kanei tin Sony kaliteri
i microsoft den prokeite na allaksei pote tis..
χαλια αυτος ο μηνας